Sopocki ubezpieczyciel uruchomił platformę przeznaczoną dla brokerów. Serwis zawiera specjalistyczne szkolenia, materiały edukacyjne oraz bazę wiedzy z szeroko pojętego obszaru ubezpieczeń. Portal pełni także rolę centrum komunikacji brokerów z ERGO Hestią.
ERGO Hestia uruchomiła platformę przeznaczoną dla brokerów. Serwis ma za zadanie wspierać partnerów towarzystwa w profesjonalizacji zawodowej.
– Portal Wiedzy Korporacyjnej to zupełnie nowa jakość szkoleń dla brokerów. Prowadzą je nasi eksperci, a wszystko jest przedstawione w atrakcyjnej formie ułatwiającej zapamiętanie materiału. Dodatkowo, postawiliśmy na sprawdzone na całym świecie rozwiązania user experience. Z platformy korzysta się niczym z nowoczesnego portalu streamingowego. Komfort użytkowników od początku stawialiśmy sobie za cel – mówi Marcin Dębicki, Dyrektor Zarządzający Biura Ubezpieczeń Korporacyjnych w ERGO Hestii.
– Od zawsze powtarzamy, jak istotny jest każdy krok w kierunku profesjonalizacji branży. Wierzymy, że portal jest w tym zakresie pomocnym narzędziem – dodaje.
Z opublikowanych informacji wynika, że portal składa się z dwóch części – otwartej i zamkniętej. W ramach wersji otwartej każdy ma dostęp do Centrum Wiedzy składającego się między innymi z eksperckich artykułów oraz wszystkich wydań autorskiego magazynu ERGO Hestii „Risk Focus”. Natomiast do części zamkniętej mają dostęp tylko zarejestrowani brokerzy. Znajdą w niej stale aktualizowaną bazę szkoleń zawodowych, prowadzonych przez ekspertów ERGO Hestii oraz zyskają możliwość uczestnictwa w dedykowanych spotkaniach inspiracyjnych z ekspertami zewnętrznymi. Co ważne, udział w szkoleniach zamieszczonych na Portalu Wiedzy Korporacyjnej daje możliwość spełnienia obowiązku doskonalenia zawodowego i uzyskania certyfikatu.
– Nowoczesny broker musi być specjalistą w wielu liniach biznesowych. Portal Wiedzy Korporacyjnej pozwala kształcić się w różnych kierunkach. Z naszej perspektywy duże zainteresowanie zdobywaniem wiedzy jest budujące. Dla brokera kwestia profesjonalizacji jest szczególnie istotna, bo to ona wpłynie na kształt konkurencji na rynku doradczym. Portal pozwoli im być w czołówce tego peletonu – dodaje Anna Zabłocka z Przedstawicielstwa Korporacyjnego ERGO Hestii w Warszawie, jedna z twórczyń Portalu.
Warto podkreślić, że Portal Wiedzy Korporacyjnej to jedno z wielu działań sopockiego ubezpieczyciela na rzecz profesjonalizacji rynku ubezpieczeniowego. W ubiegłym roku ERGO Hestia uruchomiła Program Certyfikacji Sieci Agencyjnej skierowany do agentów. W jego ramach pośrednicy osiągają poziomy alfa, beta, gamma, które są odzwierciedleniem ich zaawansowania. Jak możemy przeczytać, program cieszy się dużym zainteresowaniem, a zgłoszenia do kolejnych edycji przekraczają limity uczestników.
Źródło: ERGO Hestia
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…