Do pracy

Europ Assistance Polska i Unext dla klientów wefox

Bogaty pakiet assistance, który został przygotowany przez Insurtech Unext wspólnie z Europ Assistance Polska to nowa oferta dla klientów wefox w Polsce. Produkt cechuje szeroki zakres usług pomocy w wielu nieprzewidzianych sytuacjach.

Oferta dla klientów wefox w Polsce

Insurtech Unext wspólnie z Europ Assistance Polska przygotowali bogaty pakiet assistance dla klientów wefox w Polsce. Oferta uwzględnia szeroki zakres usług pomocy w wielu nieprzewidzianych sytuacjach. W ramach oferty klienci mogą liczyć między innymi na pomoc samochodową, medyczną, czy pomoc w domu.

Z opublikowanych informacji wynika, że partnerzy oferują klientom ubezpieczeń komunikacyjnych assistance dostępny w czterech wariantach. W zależności od wybranej opcji klienci mogą liczyć na pomoc w drodze, holowanie po wypadku lub awarii, wynajem samochodu zastępczego, a także wiele innych świadczeń polegających miedzy innymi na dowozie paliwa, zakwaterowaniu w hotelu, zapewnieniu tłumacza, czy opiece nad dziećmi, dzięki którym  mają zapewnione poczucie bezpieczeństwa. Warto dodać, że ubezpieczenie w wariancie podstawowym obejmuje ochroną zdarzenia powstałe w Polsce. Natomiast pozostałe warianty posiadają rozszerzenie na Europę.

Assistance domowe

Z kolei w ramach ubezpieczenia mieszkaniowego klienci, w sytuacji awarii w miejscu zamieszkania, mają zagwarantowaną pomoc hydraulika, elektryka, ślusarza, czy specjalisty w zakresie napraw sprzętu RTV/AGD/PC. Dodatkowo oferta uwzględnia także dozór lub transport mienia. A w sytuacji, gdy nieruchomość nie nadaje się do zamieszkania transport osób objętych ubezpieczeniem i zakwaterowanie w hotelu.

Assistance medyczny

Assistance medyczny może stanowić część ubezpieczenia mieszkaniowego i komunikacyjnego. W ramach produktu w sytuacji nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania, klienci mają zagwarantowany dostęp do  14 różnych świadczeń medycznych takich jak np. wizyta lekarza w domu, wizyta pielęgniarki, opieka pielęgniarska po hospitalizacji, dostawa leków czy transport medyczny lub organizacja procesu rehabilitacji. Jak możemy przeczytać do dyspozycji ubezpieczonych oddana została również całodobowa infolinia medyczna. W jej ramach klienci mogą skonsultować swój stan zdrowia z dyżurującym lekarzem. Co w obecnych czasach stanowi cenne wsparcie.

Źródło: Europ Assistance

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

1 dzień ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

1 dzień ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

1 dzień ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

2 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

2 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

3 dni ago