Categories: Aktualności

Europ Assistance Polska: Jak zadbać o komfort podczas urlopu?

Planując wakacje warto zminimalizować ryzyka, które mogą spowodować, że urlop rozpoczniemy od stresu wywołanego np. utratą bagażu czy opóźnieniem lotu. Eksperci z Europ Assistance Polska rekomendują jak zadbać o komfort urlopu.

Ubezpieczenie turystyczne niezbędne

W kontekście całościowych kosztów związanych z podróżą jakie ponosi urlopowicz, zakup ubezpieczenia stanowi zaledwie niewielki ułamek budżetu. Zwłaszcza, że obecne oferty ubezpieczeń wyróżniają się elastycznością – zwłaszcza co do długości trwania ochrony, więc można się ubezpieczyć wyjeżdżając zarówno na weekend, jak i w dłuższą podróż.

Europ Assistance Polska oferuje rożne warianty ubezpieczeń

W przypadku assistance „Pomoc w Podróży”, produkt składa się z pięciu pakietów: „Weekend”, „Wakacje”, „Dłuższe Wakacje”, „Dowolny Wyjazd” i „Roczny”. Osoby decydujące się na zakup assistance „Pomoc w podróży” będą objęci ochroną, która trwa od 1 do 4 dni w wariancie „Weekend”, do 9 dni w opcji „Wakacje”, do 16 dni – „Dłuższe wakacje”, do 60 dni – „Dowolny wyjazd” i max 1 miesiąc w wariancie „Roczny”. Stawka w przypadku sumy ubezpieczenia, kosztów leczenia szpitalnego i kosztów transportu są takie same w ramach jednego wariantu i wynoszą odpowiednio: 150 tys. zł, 250 tys. zł, 300 tys. zł i 500 tys. zł (taka sama kwota w opcji „Dowolny Wyjazd” i „Roczny”).

We wszystkich wariantach ubezpieczenia, ubezpieczeni turyści mogą liczyć na świadczenia takie jak: transport medyczny do szpitala, pomoc tłumacza i prawnika. Dodatkowo mogą również liczyć na wsparcie w przypadku spóźnienia na połączenie krajowe i utraconego bagażu. Ubezpieczenie we wszystkich wariantach zawiera również rozszerzenie na sporty rekreacyjne.

W ramach ubezpieczeń turystycznych klienci Europ Assistance Polska najczęściej korzystają z assistance medycznego

Dla zobrazowania, w okresie od lipca do sierpnia 2018 r. najwięcej zgłoszeń wpłynęło od osób wypoczywających na Chorwacji, w Grecji, Hiszpanii i we Włoszech, z czego ponad 70 proc. dotyczyło spraw medycznych. W dalszej kolejności zgłaszali wypadki losowe i niekomunikacyjne 10%. Opóźnienia lotu, utrata bagażu lub jego opóźnienia stanowiły ok. 8% zgłoszeń.

Źródło: www.europ-assistance.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Agrocasco TUW „TUW” w nowej odsłonie 

Zaawansowane technologicznie maszyny i pojazdy na stałe wpisały się już w krajobraz współczesnego rolnictwa. Niestety niekiedy wystarczy…

22 godziny ago

Grupa PZU z 40 procentowym wzrostem zysku netto 

Grupa PZU opublikowała swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2025 roku. W tym okresie zysk netto,…

22 godziny ago

Analitycy PZU wśród najlepiej prognozujących wskaźniki polskiej gospodarki 

W najnowszej edycji prestiżowego konkursu „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na najlepszych analityków makroekonomicznych drugie miejsce zajął…

2 dni ago

EDU Plus InterRisk – solidne wsparcie w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia 

Nawet przy największej ostrożności nie można przewidzieć wszystkiego. A niestety wypadki najmłodszych nadal zdarzają się…

2 dni ago

Dlaczego warto mieć ubezpieczenie NNW na wakacjach? 

Do wakacji zostało już niewiele czasu. Planując wakacyjny wyjazd niewątpliwie warto zadbać o swoje bezpieczeństwo.…

3 dni ago

Nowa oferta Allianz – Leczenie Szpitalne w Polsce 

W odpowiedzi na potrzeby klientów Allianz Polska wprowadziło do swojej oferty nowy produkt – Leczenie…

3 dni ago