Categories: Aktualności

Europ Assistance Polska: Jak zadbać o komfort podczas urlopu?

Planując wakacje warto zminimalizować ryzyka, które mogą spowodować, że urlop rozpoczniemy od stresu wywołanego np. utratą bagażu czy opóźnieniem lotu. Eksperci z Europ Assistance Polska rekomendują jak zadbać o komfort urlopu.

Ubezpieczenie turystyczne niezbędne

W kontekście całościowych kosztów związanych z podróżą jakie ponosi urlopowicz, zakup ubezpieczenia stanowi zaledwie niewielki ułamek budżetu. Zwłaszcza, że obecne oferty ubezpieczeń wyróżniają się elastycznością – zwłaszcza co do długości trwania ochrony, więc można się ubezpieczyć wyjeżdżając zarówno na weekend, jak i w dłuższą podróż.

Europ Assistance Polska oferuje rożne warianty ubezpieczeń

W przypadku assistance „Pomoc w Podróży”, produkt składa się z pięciu pakietów: „Weekend”, „Wakacje”, „Dłuższe Wakacje”, „Dowolny Wyjazd” i „Roczny”. Osoby decydujące się na zakup assistance „Pomoc w podróży” będą objęci ochroną, która trwa od 1 do 4 dni w wariancie „Weekend”, do 9 dni w opcji „Wakacje”, do 16 dni – „Dłuższe wakacje”, do 60 dni – „Dowolny wyjazd” i max 1 miesiąc w wariancie „Roczny”. Stawka w przypadku sumy ubezpieczenia, kosztów leczenia szpitalnego i kosztów transportu są takie same w ramach jednego wariantu i wynoszą odpowiednio: 150 tys. zł, 250 tys. zł, 300 tys. zł i 500 tys. zł (taka sama kwota w opcji „Dowolny Wyjazd” i „Roczny”).

We wszystkich wariantach ubezpieczenia, ubezpieczeni turyści mogą liczyć na świadczenia takie jak: transport medyczny do szpitala, pomoc tłumacza i prawnika. Dodatkowo mogą również liczyć na wsparcie w przypadku spóźnienia na połączenie krajowe i utraconego bagażu. Ubezpieczenie we wszystkich wariantach zawiera również rozszerzenie na sporty rekreacyjne.

W ramach ubezpieczeń turystycznych klienci Europ Assistance Polska najczęściej korzystają z assistance medycznego

Dla zobrazowania, w okresie od lipca do sierpnia 2018 r. najwięcej zgłoszeń wpłynęło od osób wypoczywających na Chorwacji, w Grecji, Hiszpanii i we Włoszech, z czego ponad 70 proc. dotyczyło spraw medycznych. W dalszej kolejności zgłaszali wypadki losowe i niekomunikacyjne 10%. Opóźnienia lotu, utrata bagażu lub jego opóźnienia stanowiły ok. 8% zgłoszeń.

Źródło: www.europ-assistance.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

2 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

2 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

2 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

2 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

2 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

2 dni ago