Od początku sierpnia produkty Europa Ubezpieczenia można kupić za pośrednictwem telefonu. Wystarczy zadzwonić na numer: 71 82 00 000.
Od kilku lat Europa Ubezpieczenie rozwija sprzedaż ubezpieczeń dla klientów indywidualnych w kanałach zdalnych. Jej produkty są dostępne m.in. na stronie internetowej tueuropa.pl i w aplikacji mobilnej Screenity. Od początku sierpnia ubezpieczyciel uruchomił nowy, telefoniczny kanał sprzedaż. Polisy Europy można kupić dzwoniąc na numer infolinii: 71 82 00 000.
Uruchomienie infolinii to kolejny nasz krok w rozwoju sprzedaży w kanałach zdalnych. Jest on szczególnie ważny teraz – w okresie zagrożenie koronawirusem. Obserwujemy wzrost zainteresowania klientów zakupem ubezpieczenia bez konieczności wychodzenia z domu. Dla niektórych klientów to nowe doświadczenie, w którym mogą potrzebować asysty i dostęp do fachowej wiedzy. Liczymy, że możliwość telefonicznej rozmowy z konsultantem pomoże im w dopasowaniu ubezpieczenia do potrzeb i ułatwi jego zakup – mówi Sebastian Hołub, menadżer odpowiedzialny za sprzedaż w kanale telefonicznym w Europa Ubezpieczenia.
Dzwoniąc na numer infolinii 71 82 00 000 można kupić produkty, które Europa Ubezpieczenie oferuje na stronie internetowej tueuropa.pl. Są to ubezpieczenia turystyczne, mieszkaniowe i zdrowotne. W najbliższym czasie oferta telefoniczna zostanie rozszerzona o ubezpieczenie sportowe „Aktywni w Sporcie”. To nowy produkt, który ubezpieczyciel wprowadził do sprzedaży w maju tego roku. Jest przeznaczony dla osób aktywnych fizycznie, zainteresowanych posiadaniem ochrony ubezpieczeniowej w trakcie rekreacyjnych wycieczek, treningów czy zawodów sportowych.Europa przykłada dużą wagę to wsparcia klientów, którzy chcą kupić ubezpieczenie w sposób zdalnych. Z myślą o nich – obok infolinii sprzedażowej – ubezpieczyciel uruchomił także zintegrowany ze stroną internetową livechat. To kolejne rozwiązanie, które umożliwia skorzystanie z asysty konsultantów podczas zakupu polisy. Jest przeznaczone dla osób, które preferują komunikacje za pośrednictwem chatów.
Europa Ubezpieczenia to dwa towarzystwa ubezpieczeniowe: majątkowe TU Europa i życiowe TUnŻ Europa. Strategia ubezpieczyciela koncentruje na rozwoju nowych kanałów sprzedaży z wykorzystaniem możliwości, jakie stwarza technologia. Za skuteczną cyfrową transformację Europa otrzymała m.in. nagrodę „Najlepszy Cyfrowy Ubezpieczyciel 2018” i tytuł „Finansowej Marki Roku 2019″. W kwietniu tego roku ubezpieczyciel zdobył prestiżowe wyróżnienia „Instytucja Roku” za najwyższą jakość obsługi klientów w kanałach zdalnych.
Źródło: Europa Ubezpieczenia
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…