„Precyzyjna Strategia III” oraz „Precyzyjna Strategia IV” to nowe edycje produktu strukturyzowanego, który cieszy się sporą popularnością wśród klientów. Produkt, który przygotowuje TUnŻ „WARTA” S.A, oferowany jest przez Expander Advisors. Oferta jest dedykowana tym osobom, którzy w inwestycjach obok atrakcyjnego potencjału zwrotu cenią bezpieczeństwo swoich środków.
Produkty to propozycja to inwestycji w formie ubezpieczenia na życie i dożycie z premią. Premia z obu produktów powiązana jest z luksemburskim funduszem absolutnej stopy zwrotu Ethna-AKTIV (A), którego nadrzędnym celem jest systematyczny wzrost wartości aktywów przy wzmożonej ochronie kapitału. Realizowanie celów następuje poprzez aktywne zarządzanie i dostosowywanie portfela do aktualnych oraz prognozowanych warunków rynkowych.
Jak wygląda konstrukcja produktu?
Produkt nie należy do skomplikowanych. W tym przypadku klient partycypuje w wynikach osiąganych przez fundusz Ethna-AKTIV (A). Premia jest obliczana w dniu zakończenia umowy ubezpieczenia, i jest równa wynikowi jaki osiągnął fundusz w okresie ubezpieczenia pomnożonemu przez poziom partycypacji. Wysokość partycypacji zależy natomiast od wariantu, który wybrał klient (szczegóły w tabeli). Premia dodawana jest do sumy ubezpieczenia, będącej procentem składki alokacyjnej podlegającej ochronie.
Fundusz istnieje od 18 lutego 2002 roku i w tym czasie zdążył zdobyć zaufanie inwestorów i potwierdzić swoją skuteczność nawet w najcięższych warunkach rynkowych. Na przestrzeni lat fundusz udowodnił swoją skuteczność i stabilność. Szczególnie warto podkreślić zachowanie funduszu w czasie kryzysów giełdowych, czyli w 2008 oraz 2011 roku, gdy w znacznym stopniu pozwolił inwestorom uniknąć wysokich strat.
Źródło: www.prnews.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…