Aktualności

Fora internetowe zalewa fala niezadowolonych klientów Gefion

Jakiś czas temu pisaliśmy o kłopotach klientów firmy Gefionktórzy łączą siły w sieci, by ostrzec innych przed ubezpieczycielem. Niezadowoleni zgodnie potwierdzają, że kontakt z zakładem jest praktycznie niemożliwy co wiąże się z wielkimi kłopotami w procesie m.in. likwidacji szkody. W sieci coraz częściej czytamy komentarze wściekłych klientów.

 
Gefion oprócz rzeszy niezadowolonych klientów ma za sobą jeszcze jednego przeciwnika. Są to inne zakłady ubezpieczeń, których przedstawiciele zgodnie twierdzą, że zaniżanie przez Gefion składek może wpłynąć na kolejną wojnę cenową w kraju.
 

Warsztaty i wypożyczalnie szybko orientują się, że trudno wyegzekwować należności z polisy. Efekt? Nie chcą rozliczać napraw bezgotówkowo!

 
Klienci tracą cierpliwość. Dlaczego? Dlatego, że uszkodzone auto trzeba albo naprawić na własny koszt, albo cierpliwie czekać na przedłużające się sprawy odszkodowania za rozbity samochód. Warsztaty bowiem bardzo szybko się zorientowały, jak trudno wyegzekwować należność z polisy Gefion i nie chcą rozliczać napraw bezgotówkowo, gdy pieniądze ma wypłacić duński ubezpieczyciel.
 

Kierowcy z ulgą witali duńskiego ubezpieczyciela na polskim rynku ubezpieczeń

 
Kierowcy doskonale wiedzą, że zakres i suma obowiązkowego ubezpieczenia OC jest dla wszystkich właścicieli zrejestrowanych pojazdów mechanicznych taka sama. W związku z tym, przy wyborze OC kierują się tylko i w wyłącznie ceną polisy. Kiedy na rynku pojawił się Gefion, kierowcy zgodnie z logiką „im taniej tym lepiej” szturmem zaczęli  nabywać polisy duńskiego ubezpieczyciela.
 

Kłopoty mają nie tylko klienci Gefion, ale i poszkodowani przez tych, którzy kupili tam polisy

 
Cena idzie w parze z jakością. Jednak problem jest na tyle złożony, że kłopoty mają nie tylko sami klienci Gefion, ale również ci, którzy są poszkodowani przez tych, którzy dopełnili obowiązku i wykupili polisę oferowaną przez duńskiego ubezpieczyciela.
 

Fora internetowe zalewa fala niezadowolonych klientów Gefion

 
Aby przekonać się o opiniach na temat duńskiego ubezpieczyciela, nie trzeba wiele szukać. Przestrogi „sypią” się z każdego forum, na których jedni mniej, drudzy bardziej dosadnie wyrażają swoje zdanie.  „Nie ubezpieczać się w Gefionie!— przestrzega pani Martyna. Firma nie wypłaca odszkodowań, godzinami nie można się połączyć z infolinią, nie odpowiadają na maile, jak odpowiedzą, to udzielają błędnych informacji. Kłamią, że nie otrzymali dokumentów, podczas gdy wszystkie dokumenty zostały wysyłane”.
 
Pan Adam jest podobnego zdania: „Firma tragiczna. Mój proces ciągnie się od połowy lutego, obejmowało to wypełnienie cztery razy tych samych dokumentów, mimo posiadania w pełni wypełnionego oświadczenia – to nie wystarczy, bo trzeba wszystko wypełnić na stronie, przy rzeczoznawcy i potem na mail wysyłać inne dane. Ta firma ma kapitał 50 tysięcy. Co to w ogóle jest?! Szczerze, nie wiem, czy gra jest warta świeczki, skoro takie przekręty oni stosują, obawiam się, czy dobrą decyzją było wysłanie takim ludziom skanu dowodu czy prawa jazdy. Co stoi im na przeszkodzie, aby wyrobić „plastik” z moimi danymi za 50 zł i pójść do banku? Firma zwodzi nas z wypłatami odszkodowań, piszcie reklamacje, piszcie o odsetki, piszcie do Rzecznika Finansów, jak i do oddziału zagranicznego – może to coś pomoże?”
 
Przepisy jasno mówią, o tym, że odszkodowanie z polisy komunikacyjnej OC musi być wypłacone w ciągu 30 dni od złożenia zawiadomienia o zdarzeniu drogowym. Są jednak wyjątki i jest ich coraz więcej. Niestety do nich zaliczają się sprawy klientów duńskiego ubezpieczyciela.
 
Źródło: www.wykop.pl   www.wpolityce.pl    www.forum-ubezpieczenie.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

8 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

8 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago