Aktualności

Fora internetowe zalewa fala niezadowolonych klientów Gefion

Jakiś czas temu pisaliśmy o kłopotach klientów firmy Gefionktórzy łączą siły w sieci, by ostrzec innych przed ubezpieczycielem. Niezadowoleni zgodnie potwierdzają, że kontakt z zakładem jest praktycznie niemożliwy co wiąże się z wielkimi kłopotami w procesie m.in. likwidacji szkody. W sieci coraz częściej czytamy komentarze wściekłych klientów.

 
Gefion oprócz rzeszy niezadowolonych klientów ma za sobą jeszcze jednego przeciwnika. Są to inne zakłady ubezpieczeń, których przedstawiciele zgodnie twierdzą, że zaniżanie przez Gefion składek może wpłynąć na kolejną wojnę cenową w kraju.
 

Warsztaty i wypożyczalnie szybko orientują się, że trudno wyegzekwować należności z polisy. Efekt? Nie chcą rozliczać napraw bezgotówkowo!

 
Klienci tracą cierpliwość. Dlaczego? Dlatego, że uszkodzone auto trzeba albo naprawić na własny koszt, albo cierpliwie czekać na przedłużające się sprawy odszkodowania za rozbity samochód. Warsztaty bowiem bardzo szybko się zorientowały, jak trudno wyegzekwować należność z polisy Gefion i nie chcą rozliczać napraw bezgotówkowo, gdy pieniądze ma wypłacić duński ubezpieczyciel.
 

Kierowcy z ulgą witali duńskiego ubezpieczyciela na polskim rynku ubezpieczeń

 
Kierowcy doskonale wiedzą, że zakres i suma obowiązkowego ubezpieczenia OC jest dla wszystkich właścicieli zrejestrowanych pojazdów mechanicznych taka sama. W związku z tym, przy wyborze OC kierują się tylko i w wyłącznie ceną polisy. Kiedy na rynku pojawił się Gefion, kierowcy zgodnie z logiką „im taniej tym lepiej” szturmem zaczęli  nabywać polisy duńskiego ubezpieczyciela.
 

Kłopoty mają nie tylko klienci Gefion, ale i poszkodowani przez tych, którzy kupili tam polisy

 
Cena idzie w parze z jakością. Jednak problem jest na tyle złożony, że kłopoty mają nie tylko sami klienci Gefion, ale również ci, którzy są poszkodowani przez tych, którzy dopełnili obowiązku i wykupili polisę oferowaną przez duńskiego ubezpieczyciela.
 

Fora internetowe zalewa fala niezadowolonych klientów Gefion

 
Aby przekonać się o opiniach na temat duńskiego ubezpieczyciela, nie trzeba wiele szukać. Przestrogi „sypią” się z każdego forum, na których jedni mniej, drudzy bardziej dosadnie wyrażają swoje zdanie.  „Nie ubezpieczać się w Gefionie!— przestrzega pani Martyna. Firma nie wypłaca odszkodowań, godzinami nie można się połączyć z infolinią, nie odpowiadają na maile, jak odpowiedzą, to udzielają błędnych informacji. Kłamią, że nie otrzymali dokumentów, podczas gdy wszystkie dokumenty zostały wysyłane”.
 
Pan Adam jest podobnego zdania: „Firma tragiczna. Mój proces ciągnie się od połowy lutego, obejmowało to wypełnienie cztery razy tych samych dokumentów, mimo posiadania w pełni wypełnionego oświadczenia – to nie wystarczy, bo trzeba wszystko wypełnić na stronie, przy rzeczoznawcy i potem na mail wysyłać inne dane. Ta firma ma kapitał 50 tysięcy. Co to w ogóle jest?! Szczerze, nie wiem, czy gra jest warta świeczki, skoro takie przekręty oni stosują, obawiam się, czy dobrą decyzją było wysłanie takim ludziom skanu dowodu czy prawa jazdy. Co stoi im na przeszkodzie, aby wyrobić „plastik” z moimi danymi za 50 zł i pójść do banku? Firma zwodzi nas z wypłatami odszkodowań, piszcie reklamacje, piszcie o odsetki, piszcie do Rzecznika Finansów, jak i do oddziału zagranicznego – może to coś pomoże?”
 
Przepisy jasno mówią, o tym, że odszkodowanie z polisy komunikacyjnej OC musi być wypłacone w ciągu 30 dni od złożenia zawiadomienia o zdarzeniu drogowym. Są jednak wyjątki i jest ich coraz więcej. Niestety do nich zaliczają się sprawy klientów duńskiego ubezpieczyciela.
 
Źródło: www.wykop.pl   www.wpolityce.pl    www.forum-ubezpieczenie.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Agrocasco TUW „TUW” w nowej odsłonie 

Zaawansowane technologicznie maszyny i pojazdy na stałe wpisały się już w krajobraz współczesnego rolnictwa. Niestety niekiedy wystarczy…

3 godziny ago

Grupa PZU z 40 procentowym wzrostem zysku netto 

Grupa PZU opublikowała swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2025 roku. W tym okresie zysk netto,…

3 godziny ago

Analitycy PZU wśród najlepiej prognozujących wskaźniki polskiej gospodarki 

W najnowszej edycji prestiżowego konkursu „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na najlepszych analityków makroekonomicznych drugie miejsce zajął…

1 dzień ago

EDU Plus InterRisk – solidne wsparcie w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia 

Nawet przy największej ostrożności nie można przewidzieć wszystkiego. A niestety wypadki najmłodszych nadal zdarzają się…

1 dzień ago

Dlaczego warto mieć ubezpieczenie NNW na wakacjach? 

Do wakacji zostało już niewiele czasu. Planując wakacyjny wyjazd niewątpliwie warto zadbać o swoje bezpieczeństwo.…

2 dni ago

Nowa oferta Allianz – Leczenie Szpitalne w Polsce 

W odpowiedzi na potrzeby klientów Allianz Polska wprowadziło do swojej oferty nowy produkt – Leczenie…

2 dni ago