Generali Agro 21 lutego rozpoczyna sprzedaż polis od ryzyka suszy. Z oferty będą mogli skorzystać klienci ubezpieczyciela, którzy ubezpieczyli swoje uprawy zbóż od innych ryzyk w sezonie jesiennym 2021 roku.
21 lutego Generali Agro rusza ze sprzedażą ubezpieczeń od ryzyka suszy. Z opublikowanych informacji wynika, że do programu, tak jak w latach poprzednich, kwalifikują się polisy, w których na każdym polu przynajmniej jedna działka była określona zgodnie z Geoportalem oraz umowy ubezpieczenia, gdzie ochroną było objęte przynajmniej jedno pole o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 5 ha.
Jak możemy przeczytać rolnicy mogą ubezpieczyć od ryzyka suszy wyłącznie zboża ozime na działkach o powierzchni przekraczającej 5 ha. W ogólnych warunkach ubezpieczenia występuje franszyza redukcyjna w wysokości 25% sumy ubezpieczenia. W praktyce oznacza to, że wypłata odszkodowania jest pomniejszana o jej wartość. Zapis ten wynika z przepisów ustawy o ubezpieczeniach upraw rolnych i zwierząt gospodarskich.
Generali Agro przypomina, że od lat ubezpiecza polskich rolników i wspiera swoich klientów w zarządzaniu ryzykiem w gospodarstwie rolnym.
– Generali Agro ubezpiecza polskich rolników i jest merytorycznym oraz finansowym wsparciem dla naszych klientów w zarządzaniu ryzykiem w gospodarstwie rolnym. Dlatego już czwarty rok z rzędu, jako jedna z nielicznych firm ubezpieczeniowych, dajemy naszym klientom możliwość zabezpieczenia upraw przed suszą. To ważne w kontekście zmian klimatycznych, powodujących wzrost temperatur, lata z mniejszą ilością opadów czy zimy z mniejszą ilością opadów śniegu, które bezpośrednio wpływają na większe ryzyko suszy w okresie wegetacji roślin – wyjaśnia Krzysztof Mrówka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Rolnych, Generali Polska.
Ubezpieczyciel wskazuje, że ubezpieczenie od ryzyka suszy objęte jest dopłatą z budżetu państwa w wysokości do 65%. Jak już wcześniej wspominaliśmy będzie dostępne w ofercie Generali Agro od 21 lutego do 21 marca 2022 roku.
Źródło: Generali Agro
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…