Categories: Aktualności

Generali: Aplikacja HomeSmart znacznie przyspieszy likwidację szkody majątkowej

Generali udostępnia HomeSmart. Jest to nowe narzędzie służące do samodzielnej likwidacji szkód majątkowych przez klientów. Dzięki aplikacji nie jest wymagana  wizyta rzeczoznawcy w miejscu powstania zniszczenia.

 

Jak działa aplikacja?

 
W momencie zgłoszenia szkody majątkowej dla ryzyka zalania w określonych przypadkach klient otrzymuje od pracownika Generali propozycję samodzielnej likwidacji szkody w aplikacji HomeSmart. Jeżeli jest zainteresowany, otrzymuje sms-em link do narzędzia, które prowadzi go i pomaga w dokonaniu czynności związanych z likwidacją szkody. Po pobraniu aplikacji na telefon i zalogowaniu się, klient uzupełnia dane osobowe, przedstawia rozmiar uszkodzeń i załącza wykonane telefonem zdjęcia (np. zalanego pomieszczenia, uszkodzonego mienia). Na tej podstawie aplikacja wylicza kwotę odszkodowania za przedstawioną szkodę. Jeżeli klient akceptuje zaproponowaną kwotę, pieniądze są przelewane na jego konto. W takich przypadkach wypłata pieniędzy dokonuje się bez wizyty rzeczoznawcy w miejscu powstania szkody.
 

Aplikacja powstała z myślą o przyspieszeniu procesu likwidacji szkód majątkowych

 
„Obecnie aplikacja jest wykorzystywana w szkodach majątkowych dla ryzyka zalania, jednak docelowo planujemy ją rozwinąć i rozszerzyć również o inne ryzyka” – wyjaśnia Jakub Jacewicz, członek zarządu Generali TU.
 
Źródło: www.generali.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

22 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

22 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago