Aktualności

Generali nagrodzone za produkty i innowacje w likwidacji szkód

Redakcja Home&Market po raz kolejny przyznała Generali Polska nagrodę Srebrny Parasol. Ubezpieczyciel został doceniony za stałe udoskonalanie i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w likwidacji szkód. Co więcej, w ostatnim czasie media branżowe i ekonomiczne wyróżniły także produkty Generali. 

Innowacje w procesie likwidacji szkód 

Redakcja Home&Market po raz kolejny przyznała Generali Polska Srebrny Parasol. Ubezpieczyciel został doceniony „za stałe udoskonalanie i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w likwidacji szkód, które zapewniają sprawniejszy serwis i lepsze doświadczenie klienta”. Przykładem takiego rozwiązania jest samoobsługa w likwidacji prostych szkód majątkowych, czy zastosowanie dronów i zdjęć satelitarnych w ubezpieczeniach rolnych. Z kolei, autowypłata to funkcjonalność, która umożliwia klientom Generali Polska samoobsługę w likwidacji prostych szkód majątkowych z ubezpieczeń mieszkań i domów. Opcja ta zadziała w przypadku takich zdarzeń, jak zalanie, przepięcia, kradzież, czy uszkodzenia przez wiatr. Wystarczy, by klient zarejestrował szkodę na stronie www i, jeśli spełnia ona kryteria, otrzyma link do programu, w którym może wpisać szczegóły dotyczące zgłaszanego zdarzenia, załączyć zdjęcia uszkodzeń i wymaganych dokumentów. W oparciu o te informacje program automatycznie wylicza kwotę odszkodowania i przekazuje do zweryfikowania przez system szkodowy. Jeśli weryfikacja przebiegnie prawidłowo a algorytm potwierdzi, że może nastąpić automatyczna wypłata, wówczas generowana jest decyzja, jeżeli klient ją zaakceptuje, środki kierowane są do wypłaty. Cały proces zajmuje kilkanaście – kilkadziesiąt minut. 

Warto przypomnieć, że redakcja Home&Market co roku nagradza najlepsze i najbardziej dynamiczne firmy ubezpieczeniowe w Polsce, przyznając po jednym Srebrnym Parasolu w kategorii ubezpieczeń majątkowych i ubezpieczeń na życie oraz dla firmy brokerskiej. 

Wyróżnienia dla ubezpieczyciela 

Z kolei w konkursie technologicznym TechnoBiznes2023 organizowanym przez redakcję Gazety Bankowej Generali Polska zostało docenione za udostępnienie klientom możliwości dołączenia do programu Generali Vitality. Program ten zachęca i motywuje do zdrowego życia oraz nagradza swoich członków za postępy. Podstawę tego projektu stanowi intuicyjna aplikacja składająca się z trzech części: „Poznaj swoje zdrowie” – znajdują się tu ankiety pozwalające na analizę zdrowia i stylu życia, „Popraw swoje zdrowie” – tu można przystąpić do wyzwań związanych z aktywnością fizyczną oraz „Zdobądź nagrodę” – tu znajdują się informację o partnerach i nagrodach. Program daje również możliwość zakupu urządzeń do monitorowania aktywności w atrakcyjnej ofercie cenowej. Co istotne, program Generali Vitality w Polsce dostępny jest w ramach promocji, nieodpłatnie, przy zakupie ubezpieczenia NNW „Generali, z myślą o Tobie”. 

TechnoBiznes to dwa konkursy Gazety Bankowej: organizowany już po raz 21. Lider – promuje rozwiązania już działające na rynku, natomiast Hit (16. Edycja) – rozwiązania przygotowane i dopracowane w szczegółach, ale jeszcze nie stosowane w praktyce lub na początku swojego wdrożenia. 

Docenione nowości w ubezpieczeniach 

Generali zostało także docenione przez Gazetę Ubezpieczeniową za zmiany w produktach majątkowych. Ubezpieczyciela wyróżniono za wprowadzenie nowości w ubezpieczeniach domów i mieszkań, podróżnym, oraz komunikacyjnym, w wyniku których klienci mogą liczyć na większe sumy ubezpieczenia oraz szerszy zakres ochrony. Szczególną uwagę zwrócono na zwiększenie ochrony w produkcie mieszkaniowym w przypadku zapominalstwa i zwiększenie sumy ubezpieczenia kosztów leczenia za granicą do 2 mln zł. 

– Wszystkie te wyróżnienia pokazują, że Generali to firma, która się nie zatrzymuje w doskonaleniu swoich produktów oraz usług. Dążymy do tego, by być dla naszych klientów partnerem na całe życie. Wspieramy ich w codzienności, przejmując na siebie coraz szerszy zakres ryzyk, na które są narażeni, stąd stałe udoskonalenia ubezpieczeń domów, aut czy podróży. Kibicujemy im i zachęcamy w dążeniu do prowadzenia aktywniejszego i zdrowszego trybu życia. W trudnych momentach odpowiadamy najszybciej jak to możliwe, dlatego wprowadzamy rozwiązania, które pozwalają naszym klientom samodzielnie wycenić szkodę, by mogli otrzymać środki nawet tego samego dnia – podkreśla Roger Hodgkiss, Prezes Zarządu Generali Polska. 

Źródło: Generali Polska 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Kompleksowa ochrona auta w PZU 

PZU wystartował z nową kampanią w ramach, której zachęca kierowców do kompleksowego ubezpieczania samochodu. Ubezpieczyciel…

2 dni ago

Ubezpieczenie dla pracowników w firmie – jak wygląda oferta InterRisk? 

Doświadczenie pokazuje, że w obecnych czasach ubezpieczenie grupowe dla firm stanowi nie tylko standard w większych organizacjach, ale również skuteczne…

2 dni ago

Rezygnacja z wycieczki a zwrot przedpłaty 

Część z nas z dużym wyprzedzeniem rezerwuje wyjazdy turystyczne na urlop. Niestety na długo przed…

3 dni ago

Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób 

Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób to produkt, który gwarantuje nam wypłatę pieniędzy np. na leczenie…

3 dni ago

Europ Assistance Polska ponownie dołączyło do Operacji Czysta Rzeka 

Już po raz trzeci ochotnicy z Europ Assistance Polska brali udział w akcji Operacja Czysta…

3 dni ago

Zadbaj o bezpieczeństwo wybierając NNW odNOWA 

Każdego dnia jesteśmy narażeni na różne wyzwania i zagrożenia. Niestety do nieszczęśliwego wypadku może dojść…

3 dni ago