Redakcja Home&Market po raz kolejny przyznała Generali Polska nagrodę Srebrny Parasol. Ubezpieczyciel został doceniony za stałe udoskonalanie i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w likwidacji szkód. Co więcej, w ostatnim czasie media branżowe i ekonomiczne wyróżniły także produkty Generali.
Redakcja Home&Market po raz kolejny przyznała Generali Polska Srebrny Parasol. Ubezpieczyciel został doceniony „za stałe udoskonalanie i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w likwidacji szkód, które zapewniają sprawniejszy serwis i lepsze doświadczenie klienta”. Przykładem takiego rozwiązania jest samoobsługa w likwidacji prostych szkód majątkowych, czy zastosowanie dronów i zdjęć satelitarnych w ubezpieczeniach rolnych. Z kolei, autowypłata to funkcjonalność, która umożliwia klientom Generali Polska samoobsługę w likwidacji prostych szkód majątkowych z ubezpieczeń mieszkań i domów. Opcja ta zadziała w przypadku takich zdarzeń, jak zalanie, przepięcia, kradzież, czy uszkodzenia przez wiatr. Wystarczy, by klient zarejestrował szkodę na stronie www i, jeśli spełnia ona kryteria, otrzyma link do programu, w którym może wpisać szczegóły dotyczące zgłaszanego zdarzenia, załączyć zdjęcia uszkodzeń i wymaganych dokumentów. W oparciu o te informacje program automatycznie wylicza kwotę odszkodowania i przekazuje do zweryfikowania przez system szkodowy. Jeśli weryfikacja przebiegnie prawidłowo a algorytm potwierdzi, że może nastąpić automatyczna wypłata, wówczas generowana jest decyzja, jeżeli klient ją zaakceptuje, środki kierowane są do wypłaty. Cały proces zajmuje kilkanaście – kilkadziesiąt minut.
Warto przypomnieć, że redakcja Home&Market co roku nagradza najlepsze i najbardziej dynamiczne firmy ubezpieczeniowe w Polsce, przyznając po jednym Srebrnym Parasolu w kategorii ubezpieczeń majątkowych i ubezpieczeń na życie oraz dla firmy brokerskiej.
Z kolei w konkursie technologicznym TechnoBiznes2023 organizowanym przez redakcję Gazety Bankowej Generali Polska zostało docenione za udostępnienie klientom możliwości dołączenia do programu Generali Vitality. Program ten zachęca i motywuje do zdrowego życia oraz nagradza swoich członków za postępy. Podstawę tego projektu stanowi intuicyjna aplikacja składająca się z trzech części: „Poznaj swoje zdrowie” – znajdują się tu ankiety pozwalające na analizę zdrowia i stylu życia, „Popraw swoje zdrowie” – tu można przystąpić do wyzwań związanych z aktywnością fizyczną oraz „Zdobądź nagrodę” – tu znajdują się informację o partnerach i nagrodach. Program daje również możliwość zakupu urządzeń do monitorowania aktywności w atrakcyjnej ofercie cenowej. Co istotne, program Generali Vitality w Polsce dostępny jest w ramach promocji, nieodpłatnie, przy zakupie ubezpieczenia NNW „Generali, z myślą o Tobie”.
TechnoBiznes to dwa konkursy Gazety Bankowej: organizowany już po raz 21. Lider – promuje rozwiązania już działające na rynku, natomiast Hit (16. Edycja) – rozwiązania przygotowane i dopracowane w szczegółach, ale jeszcze nie stosowane w praktyce lub na początku swojego wdrożenia.
Generali zostało także docenione przez Gazetę Ubezpieczeniową za zmiany w produktach majątkowych. Ubezpieczyciela wyróżniono za wprowadzenie nowości w ubezpieczeniach domów i mieszkań, podróżnym, oraz komunikacyjnym, w wyniku których klienci mogą liczyć na większe sumy ubezpieczenia oraz szerszy zakres ochrony. Szczególną uwagę zwrócono na zwiększenie ochrony w produkcie mieszkaniowym w przypadku zapominalstwa i zwiększenie sumy ubezpieczenia kosztów leczenia za granicą do 2 mln zł.
– Wszystkie te wyróżnienia pokazują, że Generali to firma, która się nie zatrzymuje w doskonaleniu swoich produktów oraz usług. Dążymy do tego, by być dla naszych klientów partnerem na całe życie. Wspieramy ich w codzienności, przejmując na siebie coraz szerszy zakres ryzyk, na które są narażeni, stąd stałe udoskonalenia ubezpieczeń domów, aut czy podróży. Kibicujemy im i zachęcamy w dążeniu do prowadzenia aktywniejszego i zdrowszego trybu życia. W trudnych momentach odpowiadamy najszybciej jak to możliwe, dlatego wprowadzamy rozwiązania, które pozwalają naszym klientom samodzielnie wycenić szkodę, by mogli otrzymać środki nawet tego samego dnia – podkreśla Roger Hodgkiss, Prezes Zarządu Generali Polska.
Źródło: Generali Polska
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…