Redakcja Home&Market po raz kolejny przyznała Generali Polska nagrodę Srebrny Parasol. Ubezpieczyciel został doceniony za stałe udoskonalanie i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w likwidacji szkód. Co więcej, w ostatnim czasie media branżowe i ekonomiczne wyróżniły także produkty Generali.
Redakcja Home&Market po raz kolejny przyznała Generali Polska Srebrny Parasol. Ubezpieczyciel został doceniony „za stałe udoskonalanie i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w likwidacji szkód, które zapewniają sprawniejszy serwis i lepsze doświadczenie klienta”. Przykładem takiego rozwiązania jest samoobsługa w likwidacji prostych szkód majątkowych, czy zastosowanie dronów i zdjęć satelitarnych w ubezpieczeniach rolnych. Z kolei, autowypłata to funkcjonalność, która umożliwia klientom Generali Polska samoobsługę w likwidacji prostych szkód majątkowych z ubezpieczeń mieszkań i domów. Opcja ta zadziała w przypadku takich zdarzeń, jak zalanie, przepięcia, kradzież, czy uszkodzenia przez wiatr. Wystarczy, by klient zarejestrował szkodę na stronie www i, jeśli spełnia ona kryteria, otrzyma link do programu, w którym może wpisać szczegóły dotyczące zgłaszanego zdarzenia, załączyć zdjęcia uszkodzeń i wymaganych dokumentów. W oparciu o te informacje program automatycznie wylicza kwotę odszkodowania i przekazuje do zweryfikowania przez system szkodowy. Jeśli weryfikacja przebiegnie prawidłowo a algorytm potwierdzi, że może nastąpić automatyczna wypłata, wówczas generowana jest decyzja, jeżeli klient ją zaakceptuje, środki kierowane są do wypłaty. Cały proces zajmuje kilkanaście – kilkadziesiąt minut.
Warto przypomnieć, że redakcja Home&Market co roku nagradza najlepsze i najbardziej dynamiczne firmy ubezpieczeniowe w Polsce, przyznając po jednym Srebrnym Parasolu w kategorii ubezpieczeń majątkowych i ubezpieczeń na życie oraz dla firmy brokerskiej.
Z kolei w konkursie technologicznym TechnoBiznes2023 organizowanym przez redakcję Gazety Bankowej Generali Polska zostało docenione za udostępnienie klientom możliwości dołączenia do programu Generali Vitality. Program ten zachęca i motywuje do zdrowego życia oraz nagradza swoich członków za postępy. Podstawę tego projektu stanowi intuicyjna aplikacja składająca się z trzech części: „Poznaj swoje zdrowie” – znajdują się tu ankiety pozwalające na analizę zdrowia i stylu życia, „Popraw swoje zdrowie” – tu można przystąpić do wyzwań związanych z aktywnością fizyczną oraz „Zdobądź nagrodę” – tu znajdują się informację o partnerach i nagrodach. Program daje również możliwość zakupu urządzeń do monitorowania aktywności w atrakcyjnej ofercie cenowej. Co istotne, program Generali Vitality w Polsce dostępny jest w ramach promocji, nieodpłatnie, przy zakupie ubezpieczenia NNW „Generali, z myślą o Tobie”.
TechnoBiznes to dwa konkursy Gazety Bankowej: organizowany już po raz 21. Lider – promuje rozwiązania już działające na rynku, natomiast Hit (16. Edycja) – rozwiązania przygotowane i dopracowane w szczegółach, ale jeszcze nie stosowane w praktyce lub na początku swojego wdrożenia.
Generali zostało także docenione przez Gazetę Ubezpieczeniową za zmiany w produktach majątkowych. Ubezpieczyciela wyróżniono za wprowadzenie nowości w ubezpieczeniach domów i mieszkań, podróżnym, oraz komunikacyjnym, w wyniku których klienci mogą liczyć na większe sumy ubezpieczenia oraz szerszy zakres ochrony. Szczególną uwagę zwrócono na zwiększenie ochrony w produkcie mieszkaniowym w przypadku zapominalstwa i zwiększenie sumy ubezpieczenia kosztów leczenia za granicą do 2 mln zł.
– Wszystkie te wyróżnienia pokazują, że Generali to firma, która się nie zatrzymuje w doskonaleniu swoich produktów oraz usług. Dążymy do tego, by być dla naszych klientów partnerem na całe życie. Wspieramy ich w codzienności, przejmując na siebie coraz szerszy zakres ryzyk, na które są narażeni, stąd stałe udoskonalenia ubezpieczeń domów, aut czy podróży. Kibicujemy im i zachęcamy w dążeniu do prowadzenia aktywniejszego i zdrowszego trybu życia. W trudnych momentach odpowiadamy najszybciej jak to możliwe, dlatego wprowadzamy rozwiązania, które pozwalają naszym klientom samodzielnie wycenić szkodę, by mogli otrzymać środki nawet tego samego dnia – podkreśla Roger Hodgkiss, Prezes Zarządu Generali Polska.
Źródło: Generali Polska
PZU wystartował z nową kampanią w ramach, której zachęca kierowców do kompleksowego ubezpieczania samochodu. Ubezpieczyciel…
Doświadczenie pokazuje, że w obecnych czasach ubezpieczenie grupowe dla firm stanowi nie tylko standard w większych organizacjach, ale również skuteczne…
Część z nas z dużym wyprzedzeniem rezerwuje wyjazdy turystyczne na urlop. Niestety na długo przed…
Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób to produkt, który gwarantuje nam wypłatę pieniędzy np. na leczenie…
Już po raz trzeci ochotnicy z Europ Assistance Polska brali udział w akcji Operacja Czysta…
Każdego dnia jesteśmy narażeni na różne wyzwania i zagrożenia. Niestety do nieszczęśliwego wypadku może dojść…