Generali Życie TU SA ma współczynnik wypłacalności równy 486%, co jest najwyższym wynikiem wśród 10 największych podmiotów na rynku ubezpieczeń życiowych, a Generali TU SA – 209% i jest to drugi wynik co do wartości wśród 10 największych zakładów na rynku ubezpieczeń II działu.
Do wtorku 23 kwietnia zakłady ubezpieczeń publikowały oficjalne sprawozdania o wypłacalności i kondycji finansowej wg stanu na 31 grudnia 2018 roku. Jedną z najistotniejszych informacji przedstawionych w tych sprawozdaniach jest współczynnik wypłacalności.
Fundusze własne na pokrycie kapitałowego wymogu wypłacalności to wartość nadwyżki rynkowo wycenionych aktywów nad zobowiązaniami zakładu ubezpieczeń. Natomiast kapitałowy wymóg wypłacalności to potencjalna wyjątkowo dotkliwa strata w działalności danego zakładu. Może ona wystąpić z prawdopodobieństwem 0,5% czyli raz na 200 lat. Tym samym współczynnik wypłacalności pozwala na ocenę wiarygodności finansowej zakładu ubezpieczeń – im jego wartość jest wyższa tym ta wiarygodność jest większa.
Według opublikowanych danych Towarzystwo ma współczynnik wypłacalności równy 486%. Jest to najwyższy wynik wśród 10 największych podmiotów na rynku ubezpieczeń życiowych. Ubezpieczyciel także wypada na tle konkurencji bardzo solidnie. Współczynnik wypłacalności tego podmiotu wynosi 209% i jest drugi co do wartości wśród 10 największych zakładów na rynku ubezpieczeń II działu.
Informacja prasowa: Źródło: www.generali.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…