Categories: Aktualności

Generali Polska sfinalizowało przejęcie spółki Bezpieczny.pl

Generali Polska poinformowało o sfinalizowaniu przejęcia spółki Bezpieczny.pl. Ubezpieczyciel zakłada realizację wspólnych innowacyjnych projektów oraz udostępnienie nowoczesnej platformy sprzedażowej www.bezpieczny.pl wszystkim agentom, którzy współpracują z Generali Polska.

Przejęcie spółki Bezpieczny.pl

Jak możemy przeczytać w opublikowanym przez ubezpieczyciela komunikacie, Generali Polska od grudnia 2018 było większościowym udziałowcem Bezpieczny.pl. Obecnie jednak posiada już 100% udziałów. Transakcja została już zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym, a jej finalizacja była możliwa dzięki bliskiej współpracy i wzajemnemu zaufaniu obu podmiotów.

Obecnie jeszcze szybciej będziemy mogli rozwijać i wdrażać wspólne projekty, przy czym  Bezpieczny.pl nadal pozostaje niezależnym dystrybutorem, w którym zarząd z Andrzejem Adamczykiem na czele, odpowiada za kierunek rozwoju spółki. Zacieśniona współpraca z lokalnymi pośrednikami i zapewnienie im nowoczesnych  narzędzi technologicznych to rozwiązania, które są już nie tyle oczekiwane, a wręcz wymagane w obecnych czasach. Również klienci doceniają funkcjonalności portalu Bezpieczny.pl, na którym dostępna jest szeroka oferta produktów, a sam zakup ubezpieczenia trwa kilka minut – wyjaśnia Roger Hodgkiss, p.o. Prezesa Generali Polska.

Realizacja autorskich projektów

Współpraca obu podmiotów pozwoli na udoskonalanie i rozwijanie rozwiązań, które wpływają na efektywność pracy pośredników ubezpieczeniowych.

Priorytetem dla Bezpieczny.pl jest rozwijanie i udoskonalanie narzędzi, które powierzone pośrednikom czynią ich pracę bardziej efektywną. Innowacyjność i unikatowe rozwiązania są szczególnie oczekiwane przez pośredników, ale także przez klientów, czyli wszystkie strony transakcji, które w bardzo krótkim czasie musiały dopasować się do nowej, pandemicznej rzeczywistości. Współpraca z Generali Polska pozwala nam w jeszcze większym stopniu rozwijać te rozwiązania. Dzięki wsparciu Generali mamy możliwość realizacji autorskich projektów stale rozszerzając wachlarz oferowanych produktów ubezpieczeniowych, jak np. wprowadzenie do oferty absolutnej nowości – ubezpieczenia psa podkreśla Andrzej Adamczyk, Prezes Zarządu Bezpieczny.pl

Przypominamy, że bezpieczny.pl to autorski portal, który łączy korzyści jakie płyną z całodobowego sklepu z ubezpieczeniami z najlepszymi cechami wirtualnego biura dla pośrednika. To nie tylko serwis transakcyjny, ale także platforma informacyjna, która jest dedykowana zarówno klientom, jak i pośrednikom. A model współpracy, który proponowany jest pośrednikom przez Bezpieczny.pl oraz wdrożone rozwiązania techniczne i technologiczne  zwiększają wydajność agentów przy budowaniu portfela, a jednocześnie minimalizują wszystkie negatywne aspekty klasycznej dystrybucji ubezpieczeń.

Bezpieczny.pl dostępny dla sieci sprzedaży Generali

Jak możemy przeczytać, Bezpieczny.pl jako Insurtech będzie w przyszłości dostępny dla wszystkich dystrybutorów związanych z Generali.

Chcemy, aby z rozwiązań Bezpiecznego mogli korzystać wszyscy agenci, a docelowo zamierzamy udostępnić go wszystkim sieciom sprzedaży Generali. Naszym celem jest, aby być obecnym tam, gdzie nasz klient tego oczekuje. Dlatego wdrażamy strategię – wszystkie marki, wszystkie produkty we wszystkich kanałach sprzedaży. Bliższa współpraca z Bezpieczny.pl jest jednym z elementów realizacji tej strategii – mówi R. Hodgkiss.

– Dobre pomysły i silny inwestor – to bardzo dobre połączenie. Bezpieczny.pl „pod skrzydłami lwa” będzie mógł rozwijać i tworzyć innowacyjne rozwiązania, z których skorzysta nie tylko klient, ale przede wszystkim pośrednik. Oto nasz wspólny cel – podsumowuje A. Adamczyk

Źródło: Generali Polska

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago