Categories: Aktualności

Generali Polska sfinalizowało przejęcie spółki Bezpieczny.pl

Generali Polska poinformowało o sfinalizowaniu przejęcia spółki Bezpieczny.pl. Ubezpieczyciel zakłada realizację wspólnych innowacyjnych projektów oraz udostępnienie nowoczesnej platformy sprzedażowej www.bezpieczny.pl wszystkim agentom, którzy współpracują z Generali Polska.

Przejęcie spółki Bezpieczny.pl

Jak możemy przeczytać w opublikowanym przez ubezpieczyciela komunikacie, Generali Polska od grudnia 2018 było większościowym udziałowcem Bezpieczny.pl. Obecnie jednak posiada już 100% udziałów. Transakcja została już zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym, a jej finalizacja była możliwa dzięki bliskiej współpracy i wzajemnemu zaufaniu obu podmiotów.

Obecnie jeszcze szybciej będziemy mogli rozwijać i wdrażać wspólne projekty, przy czym  Bezpieczny.pl nadal pozostaje niezależnym dystrybutorem, w którym zarząd z Andrzejem Adamczykiem na czele, odpowiada za kierunek rozwoju spółki. Zacieśniona współpraca z lokalnymi pośrednikami i zapewnienie im nowoczesnych  narzędzi technologicznych to rozwiązania, które są już nie tyle oczekiwane, a wręcz wymagane w obecnych czasach. Również klienci doceniają funkcjonalności portalu Bezpieczny.pl, na którym dostępna jest szeroka oferta produktów, a sam zakup ubezpieczenia trwa kilka minut – wyjaśnia Roger Hodgkiss, p.o. Prezesa Generali Polska.

Realizacja autorskich projektów

Współpraca obu podmiotów pozwoli na udoskonalanie i rozwijanie rozwiązań, które wpływają na efektywność pracy pośredników ubezpieczeniowych.

Priorytetem dla Bezpieczny.pl jest rozwijanie i udoskonalanie narzędzi, które powierzone pośrednikom czynią ich pracę bardziej efektywną. Innowacyjność i unikatowe rozwiązania są szczególnie oczekiwane przez pośredników, ale także przez klientów, czyli wszystkie strony transakcji, które w bardzo krótkim czasie musiały dopasować się do nowej, pandemicznej rzeczywistości. Współpraca z Generali Polska pozwala nam w jeszcze większym stopniu rozwijać te rozwiązania. Dzięki wsparciu Generali mamy możliwość realizacji autorskich projektów stale rozszerzając wachlarz oferowanych produktów ubezpieczeniowych, jak np. wprowadzenie do oferty absolutnej nowości – ubezpieczenia psa podkreśla Andrzej Adamczyk, Prezes Zarządu Bezpieczny.pl

Przypominamy, że bezpieczny.pl to autorski portal, który łączy korzyści jakie płyną z całodobowego sklepu z ubezpieczeniami z najlepszymi cechami wirtualnego biura dla pośrednika. To nie tylko serwis transakcyjny, ale także platforma informacyjna, która jest dedykowana zarówno klientom, jak i pośrednikom. A model współpracy, który proponowany jest pośrednikom przez Bezpieczny.pl oraz wdrożone rozwiązania techniczne i technologiczne  zwiększają wydajność agentów przy budowaniu portfela, a jednocześnie minimalizują wszystkie negatywne aspekty klasycznej dystrybucji ubezpieczeń.

Bezpieczny.pl dostępny dla sieci sprzedaży Generali

Jak możemy przeczytać, Bezpieczny.pl jako Insurtech będzie w przyszłości dostępny dla wszystkich dystrybutorów związanych z Generali.

Chcemy, aby z rozwiązań Bezpiecznego mogli korzystać wszyscy agenci, a docelowo zamierzamy udostępnić go wszystkim sieciom sprzedaży Generali. Naszym celem jest, aby być obecnym tam, gdzie nasz klient tego oczekuje. Dlatego wdrażamy strategię – wszystkie marki, wszystkie produkty we wszystkich kanałach sprzedaży. Bliższa współpraca z Bezpieczny.pl jest jednym z elementów realizacji tej strategii – mówi R. Hodgkiss.

– Dobre pomysły i silny inwestor – to bardzo dobre połączenie. Bezpieczny.pl „pod skrzydłami lwa” będzie mógł rozwijać i tworzyć innowacyjne rozwiązania, z których skorzysta nie tylko klient, ale przede wszystkim pośrednik. Oto nasz wspólny cel – podsumowuje A. Adamczyk

Źródło: Generali Polska

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

7 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

7 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago