Generali Polska poinformowało o sfinalizowaniu przejęcia spółki Bezpieczny.pl. Ubezpieczyciel zakłada realizację wspólnych innowacyjnych projektów oraz udostępnienie nowoczesnej platformy sprzedażowej www.bezpieczny.pl wszystkim agentom, którzy współpracują z Generali Polska.
Jak możemy przeczytać w opublikowanym przez ubezpieczyciela komunikacie, Generali Polska od grudnia 2018 było większościowym udziałowcem Bezpieczny.pl. Obecnie jednak posiada już 100% udziałów. Transakcja została już zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym, a jej finalizacja była możliwa dzięki bliskiej współpracy i wzajemnemu zaufaniu obu podmiotów.
– Obecnie jeszcze szybciej będziemy mogli rozwijać i wdrażać wspólne projekty, przy czym Bezpieczny.pl nadal pozostaje niezależnym dystrybutorem, w którym zarząd z Andrzejem Adamczykiem na czele, odpowiada za kierunek rozwoju spółki. Zacieśniona współpraca z lokalnymi pośrednikami i zapewnienie im nowoczesnych narzędzi technologicznych to rozwiązania, które są już nie tyle oczekiwane, a wręcz wymagane w obecnych czasach. Również klienci doceniają funkcjonalności portalu Bezpieczny.pl, na którym dostępna jest szeroka oferta produktów, a sam zakup ubezpieczenia trwa kilka minut – wyjaśnia Roger Hodgkiss, p.o. Prezesa Generali Polska.
Współpraca obu podmiotów pozwoli na udoskonalanie i rozwijanie rozwiązań, które wpływają na efektywność pracy pośredników ubezpieczeniowych.
– Priorytetem dla Bezpieczny.pl jest rozwijanie i udoskonalanie narzędzi, które powierzone pośrednikom czynią ich pracę bardziej efektywną. Innowacyjność i unikatowe rozwiązania są szczególnie oczekiwane przez pośredników, ale także przez klientów, czyli wszystkie strony transakcji, które w bardzo krótkim czasie musiały dopasować się do nowej, pandemicznej rzeczywistości. Współpraca z Generali Polska pozwala nam w jeszcze większym stopniu rozwijać te rozwiązania. Dzięki wsparciu Generali mamy możliwość realizacji autorskich projektów stale rozszerzając wachlarz oferowanych produktów ubezpieczeniowych, jak np. wprowadzenie do oferty absolutnej nowości – ubezpieczenia psa – podkreśla Andrzej Adamczyk, Prezes Zarządu Bezpieczny.pl
Przypominamy, że bezpieczny.pl to autorski portal, który łączy korzyści jakie płyną z całodobowego sklepu z ubezpieczeniami z najlepszymi cechami wirtualnego biura dla pośrednika. To nie tylko serwis transakcyjny, ale także platforma informacyjna, która jest dedykowana zarówno klientom, jak i pośrednikom. A model współpracy, który proponowany jest pośrednikom przez Bezpieczny.pl oraz wdrożone rozwiązania techniczne i technologiczne zwiększają wydajność agentów przy budowaniu portfela, a jednocześnie minimalizują wszystkie negatywne aspekty klasycznej dystrybucji ubezpieczeń.
Jak możemy przeczytać, Bezpieczny.pl jako Insurtech będzie w przyszłości dostępny dla wszystkich dystrybutorów związanych z Generali.
– Chcemy, aby z rozwiązań Bezpiecznego mogli korzystać wszyscy agenci, a docelowo zamierzamy udostępnić go wszystkim sieciom sprzedaży Generali. Naszym celem jest, aby być obecnym tam, gdzie nasz klient tego oczekuje. Dlatego wdrażamy strategię – wszystkie marki, wszystkie produkty we wszystkich kanałach sprzedaży. Bliższa współpraca z Bezpieczny.pl jest jednym z elementów realizacji tej strategii – mówi R. Hodgkiss.
– Dobre pomysły i silny inwestor – to bardzo dobre połączenie. Bezpieczny.pl „pod skrzydłami lwa” będzie mógł rozwijać i tworzyć innowacyjne rozwiązania, z których skorzysta nie tylko klient, ale przede wszystkim pośrednik. Oto nasz wspólny cel – podsumowuje A. Adamczyk
Źródło: Generali Polska
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…