Generali TU udostępniło swoim agentom nowe wersje aplikacji mobilnych Generali Agent i Proama Agent. Nowe narzędzia mają ułatwić agentom procesy sprzedażowe. Jak przekonują eksperci z Generali TU od momentu wdrożenia z obu rozwiązań mobilnych skorzystało już prawie 2 tys. pośredników, sprzedając ponad 700 polis. Aplikacje są dostępne bezpłatnie dla wszystkich agentów Generali i Proama.
W najnowszych wersjach aplikacji agenci mogą na bieżąco sprawdzać swoje wyniki i wielkość sprzedaży w podziale na produkty. Użytkownicy mogą także zobaczyć, którzy klienci jeszcze polisy nie opłacili i w łatwy sposób im o tym przypomnieć – klikając w ikonkę telefonu i dzwoniąc bezpośrednio przez aplikację. Umożliwia ona także bezpośredni kontakt z managerem Generali lub Proama.
Adam Malinowski, członek zarządu Generali TU wyjaśnia: „Wdrożenie nowych funkcjonalności jest konsekwencją realizowanej przez nas strategii upraszczania i digitalizowania procesów sprzedażowo-obsługowych. Od momentu udostępnienia pierwszych wersji tych aplikacji – w maju bieżącego roku – skorzystało z nich już prawie 2 tys. agentów, wykonując prawie 9 tysięcy kalkulacji i sprzedając ponad 700 polis. Aktywność agentów w aplikacjach rośnie z miesiąca na miesiąc. Tylko w październiku wykonano ponad 800 kalkulacji i sprzedano 60 polis. Aplikacje będą aktywnie promowane wśród agentów Generali i Proama od grudnia bieżącego roku” – powiedział Adam Malinowski, członek zarządu Generali TU”.
Aplikacje są dostępne bezpłatnie dla wszystkich agentów Generali i Proama
Nowe narzędzia ułatwiające prace agentom są zintegrowane z portalami sprzedażowymi Merkury+ i ProAgent+, dzięki czemu dane, wczytane do aplikacji w trakcie procesu, zapisują się także w portalu sprzedażowym. „Zależało nam na tym, by aplikacje były chętnie wykorzystywane przez agentów i możliwie jak najbardziej wspomagały ich w codziennej pracy. Dlatego wykorzystaliśmy nasz kanał na YouTube do pokazania krok po kroku, jak one funkcjonują. Chciałbym bardzo podziękować agentom za zgłoszone uwagi, ponieważ to dzięki nim na bieżąco udoskonalamy działanie aplikacji – dodaje ekspert z Generali.
Źródło: www.generali.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…