Aktualności

Generali TU: Nowe aplikacje ułatwiają prace agentom

Generali TU udostępniło swoim agentom nowe wersje aplikacji mobilnych Generali Agent i Proama Agent. Nowe narzędzia mają ułatwić agentom procesy sprzedażowe. Jak przekonują eksperci z Generali TU od momentu wdrożenia z obu rozwiązań mobilnych skorzystało już prawie 2 tys. pośredników, sprzedając ponad 700 polis. Aplikacje są dostępne bezpłatnie dla wszystkich agentów Generali i Proama.

Aplikacje są kolejnym etapem digitalizacji procesu sprzedaży i obsługi w Generali

W najnowszych wersjach aplikacji agenci mogą na bieżąco sprawdzać swoje wyniki i wielkość sprzedaży w podziale na produkty. Użytkownicy mogą także zobaczyć, którzy klienci jeszcze polisy nie opłacili i w łatwy sposób im o tym przypomnieć – klikając w ikonkę telefonu i dzwoniąc bezpośrednio przez aplikację. Umożliwia ona także bezpośredni kontakt z managerem Generali lub Proama.

Adam Malinowski, członek zarządu Generali TU wyjaśnia: „Wdrożenie nowych funkcjonalności jest konsekwencją realizowanej przez nas strategii upraszczania i digitalizowania procesów sprzedażowo-obsługowych. Od momentu udostępnienia pierwszych wersji tych aplikacji – w maju bieżącego roku – skorzystało z nich już prawie 2 tys. agentów, wykonując prawie 9 tysięcy kalkulacji i sprzedając ponad 700 polis. Aktywność agentów w aplikacjach rośnie z miesiąca na miesiąc. Tylko w październiku wykonano  ponad 800 kalkulacji i sprzedano 60 polis. Aplikacje będą aktywnie promowane wśród agentów Generali i Proama od grudnia bieżącego roku”  – powiedział Adam Malinowski, członek zarządu Generali TU”.

Aplikacje są dostępne bezpłatnie dla wszystkich agentów Generali i Proama

Nowe narzędzia ułatwiające prace agentom są zintegrowane z portalami sprzedażowymi Merkury+ i ProAgent+, dzięki czemu dane, wczytane do aplikacji w trakcie procesu, zapisują się także w portalu sprzedażowym. „Zależało nam na tym, by aplikacje były chętnie wykorzystywane przez agentów i  możliwie jak najbardziej wspomagały ich w codziennej pracy. Dlatego wykorzystaliśmy nasz kanał na YouTube do pokazania krok po kroku, jak one funkcjonują. Chciałbym bardzo podziękować agentom za zgłoszone uwagi, ponieważ to dzięki nim na bieżąco udoskonalamy działanie aplikacji – dodaje ekspert z Generali.

Źródło: www.generali.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Jak działa OC w życiu prywatnym? 

O ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym wielu z nas słyszało, jednak czy mamy świadomość…

12 godzin ago

Ubezpieczenie mieszkania na wynajem? Jakie będzie najlepsze? 

Wynajmowanie nieruchomości to inwestycja, na którą decyduje się wiele osób. Jednak działalność tego typu wiąże się…

12 godzin ago

Przewidywania się sprawdziły. Cena OC przekroczyła kolejną barierę 

Stało się. Średnia cena OC w kwietniu przekroczyła granicę 700 zł. Od lutego 2023 roku…

14 godzin ago

Pakiet Auto+ w podróży służbowej – jakie korzyści niesie? 

W wielu firmach codziennością są wyjazdy służbowe, nie tylko krajowe, ale też i zagraniczne. Jednak bez…

1 dzień ago

Trzy najlepsze fundusze akcji polskich to fundusze TFI PZU 

W kwietniowej edycji rankingu funduszy akcji polskich (uniwersalnych) Analiz Online aż trzy fundusze PZU inwestujące…

2 dni ago

Kompleksowa ochrona auta w PZU 

PZU wystartował z nową kampanią w ramach, której zachęca kierowców do kompleksowego ubezpieczania samochodu. Ubezpieczyciel…

4 dni ago