Rosnąca liczba zachorowań na COVID-19 powoduje, że coraz więcej Ubezpieczycieli włącza się w walkę z korona wirusem. W ostatnich dniach zarząd Assicurazioni Generali zaaprobował powołanie Nadzwyczajnego Międzynarodowego Funduszu, w ramach którego przeznaczy do 100 milionów euro na walkę z międzynarodowym kryzysem wywołanym przez Covid-19.
Decyzją zarządu Generali powstały fundusz ma w największym stopniu wesprzeć Włochy, ale mają z niego skorzystać również inne kraje, w których działa Ubezpieczyciel. W aktualnie panujących warunkach kryzysu zaoferuje on natychmiastową pomoc, a w późniejszym czasie jego zadaniem będzie wspieranie ożywienia gospodarczego w krajach dotkniętych epidemią.
Przewodniczący Rady Assicurazioni Generali Gabriele Galateri di Genola i Dyrektor Generalny Grupy Generali Philippe Donnet oświadczyli: „Dzięki temu nadzwyczajnemu funduszowi natychmiast przeznaczamy konkretną pulę zasobów, aby zareagować na kryzys wywołany przez pandemię koronawirusa. Generali chce być liderem w międzynarodowej społeczności i stawić czoła zarówno kryzysowi zdrowotnemu, jak i gospodarczemu. Wszyscy musimy współpracować, aby walczyć w tej bitwie. Jesteśmy częścią zarówno historii Włoch, jak i Europy i zgodnie z naszym dziedzictwem mamy wszystko i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomagać każdemu kto tego potrzebuje.”
Plan zakłada, że pierwsza środki w wysokości 30 milionów euro zostaną przeznaczone na walkę z kryzysem wywołanym przez pandemię wirusa SARS-CoV-2 we Włoszech. Priorytety inwestycyjne mają zostać ustalone razem z przedstawicielami włoskiego systemu opieki zdrowotnej i władzami właściwymi ds. ochrony ludności, we współpracy z nadzwyczajnym komisarzem, który został powołany do zwalczania skutków kryzysu wywołanego przez epidemię. Pozostałe fundusze mają być rozdysponowane na sytuacje, w których grupa Generali może znacząco wpłynąć na wsparcie swoich Klientów. Chodzi tu przede wszystkim o małe i średnie firmy z branż szczególnie dotkniętych skutkami pandemii, które znalazły się w trudnej sytuacji finansowej.
Źródło: Generali
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…