Generali Polska zostało nagrodzone tytułem „Firma Przyjazna Klientowi 2021”. Certyfikat przyznano na podstawie badania opinii klientów przeprowadzonego przez niezależną firmę badawczą Experience Institute.
Z opublikowanych informacji wynika, że badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi 2021” zostało zrealizowane na próbie 600 osób, które w ostatnich miesiącach skorzystały z usług ubezpieczyciela.
– To szczególna nagroda dla nas, ponieważ o jej przyznaniu w stu procentach zdecydowali nasi klienci. Zgodnie z naszą strategią bycia partnerem na całe życie, chcemy wspierać naszych klientów i pomagać im na każdym etapie i w każdej sytuacji. Dlatego bardzo nas cieszy, że wszystkie elementy interakcji klientów z Generali zostały ocenione tak wysoko. Dziękuję wszystkim naszym pracownikom i agentom, bo to dzięki ich pracy, Klienci mają tak dobre zdanie o Generali – mówi Roger Hodgkiss, prezes Zarządu Generali Polska.
Jak możemy przeczytać, klienci Generali byli pytani w badaniu o jakość obsługi, podejście do klientów, ocenę procesu zakupowego oraz gotowość do rekomendacji. Co ważne, w każdym z tych obszarów ubezpieczyciel osiągnął bardzo wysoki wynik – proces zakupowy został oceniony na 98%, jakość obsługi aż na 99%, a podejście do klientów 95%. Z kolei gotowość do rekomendacji Generali zadeklarowało aż 97% badanych.
Właśnie na podstawie wyników tego badania Kapituła Programu przyznała Generali Polska certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi 2021”. Oznacza to, że ubezpieczyciel znajduje się w gronie marek, które szczególnie dbają o jakość obsługi klientów i dobre relacje na linii przedstawiciel firmy-klient. Jest to wyróżnienie nadawane firmom, dla których wysoka jakość obsługi jest kluczową wartością w biznesie. Ubezpieczyciel podkreśla, że firma otrzymała ten tytuł już kolejny rok.
Warto przypomnieć, że Firma Przyjazna Klientowi jest najdłużej istniejącym na polskim rynku programem badawczo-certyfikacyjnym, nagradzającym przedsiębiorstwa za wysoką jakość obsługi. Wypracowany przez lata kanon badania został dostosowany do specyfiki działalności poszczególnych branż. By otrzymać certyfikat Firma Przyjazna Klientowi podmioty muszą przejść szczegółowy proces badawczy i spełnić określone w nim standardy. Certyfikatami są wyróżniane firmy, które w niezależnym badaniu satysfakcji klientów osiągają oceny na poziomie minimum 70% w każdym badanym obszarze oraz zbiorczy Indeks FPK na poziomie co najmniej 75%. Indeks uzyskany w badaniu klientów Generali to aż 97%.
Źródło: Generali Polska
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…