Generali Polska zostało nagrodzone tytułem „Firma Przyjazna Klientowi 2021”. Certyfikat przyznano na podstawie badania opinii klientów przeprowadzonego przez niezależną firmę badawczą Experience Institute.
Z opublikowanych informacji wynika, że badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi 2021” zostało zrealizowane na próbie 600 osób, które w ostatnich miesiącach skorzystały z usług ubezpieczyciela.
– To szczególna nagroda dla nas, ponieważ o jej przyznaniu w stu procentach zdecydowali nasi klienci. Zgodnie z naszą strategią bycia partnerem na całe życie, chcemy wspierać naszych klientów i pomagać im na każdym etapie i w każdej sytuacji. Dlatego bardzo nas cieszy, że wszystkie elementy interakcji klientów z Generali zostały ocenione tak wysoko. Dziękuję wszystkim naszym pracownikom i agentom, bo to dzięki ich pracy, Klienci mają tak dobre zdanie o Generali – mówi Roger Hodgkiss, prezes Zarządu Generali Polska.
Jak możemy przeczytać, klienci Generali byli pytani w badaniu o jakość obsługi, podejście do klientów, ocenę procesu zakupowego oraz gotowość do rekomendacji. Co ważne, w każdym z tych obszarów ubezpieczyciel osiągnął bardzo wysoki wynik – proces zakupowy został oceniony na 98%, jakość obsługi aż na 99%, a podejście do klientów 95%. Z kolei gotowość do rekomendacji Generali zadeklarowało aż 97% badanych.
Właśnie na podstawie wyników tego badania Kapituła Programu przyznała Generali Polska certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi 2021”. Oznacza to, że ubezpieczyciel znajduje się w gronie marek, które szczególnie dbają o jakość obsługi klientów i dobre relacje na linii przedstawiciel firmy-klient. Jest to wyróżnienie nadawane firmom, dla których wysoka jakość obsługi jest kluczową wartością w biznesie. Ubezpieczyciel podkreśla, że firma otrzymała ten tytuł już kolejny rok.
Warto przypomnieć, że Firma Przyjazna Klientowi jest najdłużej istniejącym na polskim rynku programem badawczo-certyfikacyjnym, nagradzającym przedsiębiorstwa za wysoką jakość obsługi. Wypracowany przez lata kanon badania został dostosowany do specyfiki działalności poszczególnych branż. By otrzymać certyfikat Firma Przyjazna Klientowi podmioty muszą przejść szczegółowy proces badawczy i spełnić określone w nim standardy. Certyfikatami są wyróżniane firmy, które w niezależnym badaniu satysfakcji klientów osiągają oceny na poziomie minimum 70% w każdym badanym obszarze oraz zbiorczy Indeks FPK na poziomie co najmniej 75%. Indeks uzyskany w badaniu klientów Generali to aż 97%.
Źródło: Generali Polska
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…