Generali Polska zostało nagrodzone tytułem „Firma Przyjazna Klientowi 2021”. Certyfikat przyznano na podstawie badania opinii klientów przeprowadzonego przez niezależną firmę badawczą Experience Institute. 

Generali – firma przyjazna klientowi 

Z opublikowanych informacji wynika, że badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi 2021” zostało zrealizowane na próbie 600 osób, które w ostatnich miesiącach skorzystały z usług ubezpieczyciela. 

To szczególna nagroda dla nas, ponieważ o jej przyznaniu w stu procentach zdecydowali nasi klienci. Zgodnie z naszą strategią bycia partnerem na całe życie, chcemy wspierać naszych klientów i pomagać im na każdym etapie i  w każdej sytuacji. Dlatego bardzo nas cieszy, że wszystkie elementy interakcji klientów z Generali zostały ocenione tak wysoko. Dziękuję wszystkim naszym pracownikom i agentom, bo to dzięki ich pracy, Klienci mają tak dobre zdanie o Generali – mówi Roger Hodgkiss, prezes Zarządu Generali Polska. 

Dbałość o jakość obsługi 

Jak możemy przeczytać, klienci Generali byli pytani w badaniu o jakość obsługi, podejście do klientów, ocenę procesu zakupowego oraz gotowość do rekomendacji. Co ważne, w każdym z tych obszarów ubezpieczyciel osiągnął bardzo wysoki wynik – proces zakupowy został oceniony na 98%, jakość obsługi aż na 99%, a podejście do klientów 95%. Z kolei gotowość do rekomendacji Generali zadeklarowało aż 97% badanych. 

Właśnie na podstawie wyników tego badania Kapituła Programu przyznała Generali Polska certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi 2021”. Oznacza to, że ubezpieczyciel znajduje się w gronie marek, które szczególnie dbają o jakość obsługi klientów i dobre relacje na linii przedstawiciel firmy-klient. Jest to wyróżnienie nadawane firmom, dla których wysoka jakość obsługi jest kluczową wartością w biznesie. Ubezpieczyciel podkreśla, że firma otrzymała ten tytuł już kolejny rok. 

Badanie satysfakcji klientów 

Warto przypomnieć, że Firma Przyjazna Klientowi jest najdłużej istniejącym na polskim rynku programem badawczo-certyfikacyjnym, nagradzającym przedsiębiorstwa za wysoką jakość obsługi. Wypracowany przez lata kanon badania został dostosowany do specyfiki działalności poszczególnych branż. By otrzymać certyfikat Firma Przyjazna Klientowi podmioty muszą przejść szczegółowy proces badawczy i spełnić określone w nim standardy. Certyfikatami są wyróżniane firmy, które w niezależnym badaniu satysfakcji klientów osiągają oceny na poziomie minimum 70% w każdym badanym obszarze oraz zbiorczy Indeks FPK na poziomie co najmniej 75%. Indeks uzyskany w badaniu klientów Generali to aż 97%. 

Źródło: Generali Polska