Categories: Aktualności

Gothaer TU S.A. ponownie wyróżniona przez klientów

Ubezpieczyciel po raz drugi został uhonorowany tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2016” – nagrodę, która przyznawana jest firmom przez konsumentów w tracie badania opinii. Uroczystość wręczenia statuetek i certyfikatów Gwiazdy Jakości Obsługi 2016 odbędzie się w marcu 2016 r. w siedzibie Bussines Centre Club w Warszawie.

Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Gothaer TU S.A. nie kryje zadowolenia: „Jakość obsługi to kwestia, która jest kluczowa w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Tylko firma, która dba o swoich Klientów na każdym etapie współpracy jest w stanie być ich stałym partnerem. Zdając sobie z tego sprawę uznaliśmy obszar jakości za ważny element strategii biznesowej Gothaer w Polsce. Stale dążymy do tego, by współpraca z nami była jak najłatwiejsza, dlatego w 2015 roku wprowadzaliśmy szereg wdrożeń, które miały za zadanie podnieść satysfakcję naszych Klientów. Tym bardziej nas cieszy wyróżnienie „Gwiazda Jakości Obsługi 2016”. To potwierdzenie, że obraliśmy właściwy kierunek i nasza strategia spełnia oczekiwania Klientów. W 2016 roku skupimy się na jej dalszej realizacji”.
 
Firma Gothaer w roku 2015 konsekwentnie realizowała strategię doskonalenia obsługi sprzedażowej i posprzedażowej, w tym m.in. wprowadzono GoApp, czyli aplikację BPM (Business Process Management), która wspiera zarządzanie procesami biznesowymi w firmie. Na ocenę wpłynęły też dodatkowe usługi ubezpieczeniowe, które są zgodne z międzynarodowymi trendami. Są to m.in.: Bezpośrednia Likwidacja Szkód, czy sieć warsztatów GoWarsztat, które są znacznym ułatwieniem dla Klientów, którzy uczestniczą w likwidowaniu szkód komunikacyjnych.
 
Magdalena Szczepańska, Dyrektor Biura Obsługi Klienta w Gothaer TU S.A.: „ GoContact, czyli biuro obsługi Klientów Gothaer, zostało stworzone z myślą o jak najprostszym z punktu widzenia Klientów kontakcie ze Spółką. Zdajemy sobie sprawę z tego, że stanowimy wizytówkę naszej firmy, pierwszy punkt, który buduje opinię o całej organizacji, dlatego bardzo dbamy o to, aby jakość obsługi była na najwyższym poziomie. Decyduje o tym kilka elementów. Po pierwsze, bardzo ważne są wiedza i kompetencje osoby udzielającej pomocy – staramy się systematycznie podnosić ją wśród osób z GoContact poprzez szkolenia. Po drugie, liczy się szybka reakcja, która jest możliwa dzięki wdrożeniu nowego oprogramowania BPM. I w końcu, ważna jest po prostu zwykła ludzka uprzejmość. Dopiero kombinacja tych wszystkich czynników może być gwarancją zadowolenia naszych Klientów”.
W IX edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi, podobnie jak w poprzednich, prestiżowym tytułem zostało uhonorowanych 100 firm z różnych branż. Wyróżnienie otrzymują instytucje, które w opinii polskich konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę Klienta oraz zyskały ich pozytywną rekomendację w ocenianym roku. Nagroda przyznawana jest na podstawie głosów konsumentów oddanych na multiplatformie Jakość Obsługi oraz za pomocą aplikacji mobilnej Premia360.
 
Źródło: www.gothaer.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

4 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

4 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

4 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

4 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

4 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

4 dni ago