Categories: Aktualności

Gothaer TU zmienia się w Wiener TU – Siła, energia i doświadczenie

Wiener TU czyli nowe oblicze Gothaer TU zaprezentowali w piątek przedstawiciele firmy na V Kongresie Sprzedażowym zorganizowanym przez ubezpieczyciela w Mikołajkach na Mazurach. Nowe logo to odzwierciedlenie nie tylko siły tradycji, ale również unikalne połączenie kolorów, symbolizujące aktywność, nowoczesność i siłę. Oryginalnie napisana litera W z kolei jest symbolem takich wartości jak inicjatywa i szczere relacje między ludźmi.

„Stałość w zmienności”  hasłem przewodnim V Kongresu

W dniach od 16 do 18 maja w hotelu Gołębiewski w Mikołajkach odbył się V Kongres Gothaer – jak się okazuje historyczny – ponieważ zaprezentowano na nim nową identyfikację wizualną firmy. Anna Włodarczyk-Moczkowska, Prezes Zarządu Gothaer TU S.A. podkreśla: „Za nami bardzo intensywny, ale i inspirujący czas. V Kongres był dla na nas wyjątkowy, nie tylko ze względu na mały jubileusz, który obchodziliśmy, ale przede wszystkim ze względu na uroczystą premierę naszej nowej nazwy i identyfikacji wizualnej. „Stałość w zmienności” to hasło przyświecało nam podczas całego spotkania. To ono w najlepszy sposób pokazuje nasze poszanowanie do tradycji i wynoszenie wieloletniego doświadczenia wszystkiego, co najlepsze, przy jednoczesnej elastyczności oraz ciągłemu dążeniu do rozwoju naszej marki”.

Energia to siła sprawcza, która znalazła swoje symboliczne oblicze – markę Wiener TU S.A

Anna Włodarczyk-Moczkowska, Prezes Zarządu Gothaer TU S.A.,  podkreślała na spotkaniu w Mikołajach: „Nie jest tajemnicą, ze to właśnie Wy, agenci jesteście ogniwem z Klientami. Razem stanowimy o wartości naszej spółki i jakości oferowanych ubezpieczeń. Dlatego wybór naszego Kongresu jako najlepszego momentu do prezentacji nowej marki – Wiener TU S.A., był oczywisty (…). Energia to siła sprawcza, która tym razem znalazła swoje symboliczne oblicze – markę Wiener TU S.A.

Nowe logo to unikatowe połączenie siły i doświadczenia z nowoczesną, energetyczną identyfikacją wizualną

Ostanie miesiące to czas ogromnych nowości dla Gothaer TU S.A. Zmiany rozpoczęły się wraz z początkiem bieżącego roku, kiedy to ubezpieczyciel dołączył do austriackiej Vienna Insurance Group. Kolejny etap metamorfozy Towarzystwa dotyczy zamian zarówno nazwy firmy jak i kolorów. Nowa marka Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group – nawiązuje do austriackich korzeni, których początek sięga 1824 roku, czyli czasów panowania Habsburgów. Jak podkreśla Franz Fuchs, dyrektor generalny Vienna Insurance Group Polska: „Vienna Insurance Group” – Wien – Austria – z jednej strony ścisły związek z Wiedniem, z VIG, a jeśliby zabawić się w grę słowną, to w tej nazwie słyszymy też „winner” (ang. zwycięzca”).

„Wienet” pomoże agentom w codziennej pracy 

Nowa platforma sprzedażowa „Wienet” to nowe narzędzie, które powstaje w wyniku wielotysięcznych (!) spotkań, rozmów i wymiany informacji. Celem tworzenia nowej platformy jest ulepszenie pracy agenta. Zgodnie z tą ideą zostaną wprowadzone nowe kalkulatory, zindywidualizowanie procesu sprzedaży, a prawdziwie rewolucyjne rozwiązania dotyczyć będą popularnej ścieżki mobilnej oraz zupełnej nowości – sprzedaży bez papieru. Michał Milewski – dyrektor Biura Sprzedaży Ubezpieczeń Detalicznych podkreśla: „Oczywiście nazwa podobnie jak samo narzędzie jest owocem naszej współpracy”. Nowy portal będzie  wsparciem w pracy każdego Agenta, który zmaga się z IDD, RODO, APK oraz… nadmiarem obowiązków i co się z tym wiąże – permanentnym brakiem czasu.

Źródło: Voice / Mikołajki, 16-18 maja 2019 r.

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Generali Życie nagrodzone za innowacyjne podejście do ubezpieczeń 

Generali Życie zostało nagrodzone Srebrnym Parasolem za wprowadzenie na rynek nowego produktu „Generali, z myślą…

1 dzień ago

Nadchodzi ważna zmiana dla nowych właścicieli pojazdów 

Rząd przygotowuje istotną nowelizację przepisów dotyczących obowiązkowego ubezpieczenia OC. Nowi właściciele pojazdów będą mogli wypowiedzieć…

1 dzień ago

OC drożeje – powoli, ale konsekwentnie 

Przeciętna cena ubezpieczenia OC wzrosła o 10% r/r. Z danych Rankomat.pl wynika, że średnia cena…

2 dni ago

Tylko dobre wspomnienia – jak PZU Wojażer chroni podczas urlopu? 

Wakacje to czas relaksu i radości, niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą szybko zburzyć ten spokój. Właśnie…

2 dni ago

Compensa Podróż – nowoczesne ubezpieczenie podróżne teraz dostępne online 

Compensa uruchomiła sprzedaż swojego nowego ubezpieczenia turystycznego online – od teraz produkt można kupić także…

5 dni ago

„Bezpieczna Szkoła” od TUW „TUW” – całoroczna ochrona dla dzieci i młodzieży 

Lato to czas beztroskich zabaw i wakacyjnych przygód, ale też i zwiększonego ryzyka wypadków wśród…

5 dni ago