Redakcja „Gazety Finansowej” po raz dziewiąty ogłosiła wyniki rankingu „Finansowa Marka Roku”, w którym nagradza firmy oferujące produkty finansowe najwyższej jakości oraz wyróżniające się proklienckim podejściem, innowacyjnością i kreatywnością w działaniu. Tytuł „Finansowej Marki Roku” w kategorii Ubezpieczenia w tym roku zdobyła Grupa Ubezpieczeniowa Europa.
Kapituła rankingu nagrodziła Europę za skuteczną transformację biznesu oraz wsłuchiwanie się w potrzeby nowoczesnego klienta. W szczególności ubezpieczyciel został doceniony za uruchomienie platformy e-commerce, na której szybko, wygodnie i bezpiecznie można kupić ubezpieczenie.
Platforma, dostępna pod adresem tueuropa.pl, wystartowała w maju 2018 roku. Za jej pośrednictwem klienci mogą kupić ubezpieczenia turystyczne, mieszkaniowe oraz inne produkty, stworzone z myślą o ich potrzebach: np. pierwsze na rynku dostępne on-line ubezpieczenie od chorób cywilizacyjnych czy polisy chroniące biegaczy.
„Tytuł „Finansowa Marka Roku 2019” bardzo nas cieszy, bo to kolejne wyróżnienie doceniające wysiłek, który wkładamy w budowę nowoczesnej firmy, wykorzystującej możliwości, jakie dają innowacje i nowe technologie. To dla nas istotny kierunek rozwoju, bo z roku na rok przybywa klientów, którzy chcą kupować ubezpieczenia w kanałach zdalnych. Oni i ich potrzeby są w centrum naszej uwagi. Z myślą o nich stworzyliśmy platformę e-commerce, oferującą szybki i bezpieczny dostęp do ubezpieczeń on-line” – mówi Marat Nevretdinov, prezes Grupy Europa.
Zakład jest zadowolony z osiągniętych w ubiegłym roku wyników w kanale e-commerce i planuje jego dalszy, dynamiczny rozwój. W tym roku sprzedaż ubezpieczeń on-line ma podwoić się. Grupa Europa pracuje także nad rozszerzeniem oferty produktowej, dostępnej w sprzedaży internetowej.
Od trzech lat Europa realizuje strategię, która koncentruje się na transformacji modelu biznesowego. W tym celu ubezpieczyciel sięga po innowacje i stawia na cyfrowe kanały sprzedaży. Przykładem takich działań jest wprowadzenie na rynek aplikacji mobilnej Screenity, dzięki której zdalnie można ubezpieczyć wyświetlacz telefonu komórkowego. Towarzystwo realizuje także projekty, które otwierają dla ubezpieczeń nowe kanały sprzedaży. Produkty Europy są dostępne m.in. w aplikacji mobilnej Skycash, w programie lojalnościowym Payback czy w ponad 7 tys. bankomatów sieci Euronet i Planet Cash. Za powyższe działania Grupa Europa została nagrodzona w ubiegłym roku tytułem „Najlepszego cyfrowego ubezpieczyciela”.
źródło: media.tueuropa.pl
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…
Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…
Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…
Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…