Categories: Aktualności

Grupa Europa „Finansową Marką Roku 2019”

Ubezpieczyciel został nagrodzony za rozwój cyfrowych kanałów sprzedaży, w tym za stworzenie platformy e-commerce, która umożliwia zakup ubezpieczeń w Internecie.

 

Redakcja „Gazety Finansowej” po raz dziewiąty ogłosiła wyniki rankingu „Finansowa Marka Roku”, w którym nagradza firmy oferujące produkty finansowe najwyższej jakości oraz wyróżniające się proklienckim podejściem, innowacyjnością i kreatywnością w działaniu. Tytuł „Finansowej Marki Roku” w kategorii Ubezpieczenia w tym roku zdobyła Grupa Ubezpieczeniowa Europa.

 

Kapituła rankingu nagrodziła Europę za skuteczną transformację biznesu oraz wsłuchiwanie się w potrzeby nowoczesnego klienta. W szczególności ubezpieczyciel został doceniony za uruchomienie platformy e-commerce, na której szybko, wygodnie i bezpiecznie można kupić ubezpieczenie.

 

Platforma, dostępna pod adresem tueuropa.pl, wystartowała w maju 2018 roku. Za jej pośrednictwem klienci mogą kupić ubezpieczenia turystyczne, mieszkaniowe oraz inne produkty, stworzone z myślą o ich potrzebach: np. pierwsze na rynku dostępne on-line ubezpieczenie od chorób cywilizacyjnych czy polisy chroniące biegaczy.

 

 

„Tytuł „Finansowa Marka Roku 2019” bardzo nas cieszy, bo to kolejne wyróżnienie doceniające wysiłek, który wkładamy w budowę nowoczesnej firmy, wykorzystującej możliwości, jakie dają innowacje i nowe technologie. To dla nas istotny kierunek rozwoju, bo z roku na rok przybywa klientów, którzy chcą kupować ubezpieczenia w kanałach zdalnych. Oni i ich potrzeby są w centrum naszej uwagi. Z myślą o nich stworzyliśmy platformę e-commerce, oferującą szybki i bezpieczny dostęp do ubezpieczeń on-line” – mówi Marat Nevretdinov, prezes Grupy Europa.

 

Zakład jest zadowolony z osiągniętych w ubiegłym roku wyników w kanale e-commerce i planuje jego dalszy, dynamiczny rozwój. W tym roku sprzedaż ubezpieczeń on-line ma podwoić się. Grupa Europa pracuje także nad rozszerzeniem oferty produktowej, dostępnej w sprzedaży internetowej.

 

Od trzech lat Europa realizuje strategię, która koncentruje się na transformacji modelu biznesowego. W tym celu ubezpieczyciel sięga po innowacje i stawia na cyfrowe kanały sprzedaży. Przykładem takich działań jest wprowadzenie na rynek aplikacji mobilnej Screenity, dzięki której zdalnie można ubezpieczyć wyświetlacz telefonu komórkowego. Towarzystwo realizuje także projekty, które otwierają dla ubezpieczeń nowe kanały sprzedaży. Produkty Europy są dostępne m.in. w aplikacji mobilnej Skycash, w programie lojalnościowym Payback czy w ponad 7 tys. bankomatów sieci Euronet i Planet Cash. Za powyższe działania Grupa Europa została nagrodzona w ubiegłym roku tytułem „Najlepszego cyfrowego ubezpieczyciela”.

 

 

źródło: media.tueuropa.pl

 

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

17 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

17 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

20 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago