Categories: Aktualności

Grupa Europa „Finansową Marką Roku 2019”

Ubezpieczyciel został nagrodzony za rozwój cyfrowych kanałów sprzedaży, w tym za stworzenie platformy e-commerce, która umożliwia zakup ubezpieczeń w Internecie.

 

Redakcja „Gazety Finansowej” po raz dziewiąty ogłosiła wyniki rankingu „Finansowa Marka Roku”, w którym nagradza firmy oferujące produkty finansowe najwyższej jakości oraz wyróżniające się proklienckim podejściem, innowacyjnością i kreatywnością w działaniu. Tytuł „Finansowej Marki Roku” w kategorii Ubezpieczenia w tym roku zdobyła Grupa Ubezpieczeniowa Europa.

 

Kapituła rankingu nagrodziła Europę za skuteczną transformację biznesu oraz wsłuchiwanie się w potrzeby nowoczesnego klienta. W szczególności ubezpieczyciel został doceniony za uruchomienie platformy e-commerce, na której szybko, wygodnie i bezpiecznie można kupić ubezpieczenie.

 

Platforma, dostępna pod adresem tueuropa.pl, wystartowała w maju 2018 roku. Za jej pośrednictwem klienci mogą kupić ubezpieczenia turystyczne, mieszkaniowe oraz inne produkty, stworzone z myślą o ich potrzebach: np. pierwsze na rynku dostępne on-line ubezpieczenie od chorób cywilizacyjnych czy polisy chroniące biegaczy.

 

 

„Tytuł „Finansowa Marka Roku 2019” bardzo nas cieszy, bo to kolejne wyróżnienie doceniające wysiłek, który wkładamy w budowę nowoczesnej firmy, wykorzystującej możliwości, jakie dają innowacje i nowe technologie. To dla nas istotny kierunek rozwoju, bo z roku na rok przybywa klientów, którzy chcą kupować ubezpieczenia w kanałach zdalnych. Oni i ich potrzeby są w centrum naszej uwagi. Z myślą o nich stworzyliśmy platformę e-commerce, oferującą szybki i bezpieczny dostęp do ubezpieczeń on-line” – mówi Marat Nevretdinov, prezes Grupy Europa.

 

Zakład jest zadowolony z osiągniętych w ubiegłym roku wyników w kanale e-commerce i planuje jego dalszy, dynamiczny rozwój. W tym roku sprzedaż ubezpieczeń on-line ma podwoić się. Grupa Europa pracuje także nad rozszerzeniem oferty produktowej, dostępnej w sprzedaży internetowej.

 

Od trzech lat Europa realizuje strategię, która koncentruje się na transformacji modelu biznesowego. W tym celu ubezpieczyciel sięga po innowacje i stawia na cyfrowe kanały sprzedaży. Przykładem takich działań jest wprowadzenie na rynek aplikacji mobilnej Screenity, dzięki której zdalnie można ubezpieczyć wyświetlacz telefonu komórkowego. Towarzystwo realizuje także projekty, które otwierają dla ubezpieczeń nowe kanały sprzedaży. Produkty Europy są dostępne m.in. w aplikacji mobilnej Skycash, w programie lojalnościowym Payback czy w ponad 7 tys. bankomatów sieci Euronet i Planet Cash. Za powyższe działania Grupa Europa została nagrodzona w ubiegłym roku tytułem „Najlepszego cyfrowego ubezpieczyciela”.

 

 

źródło: media.tueuropa.pl

 

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Ponad milion osób oszczędza na emeryturę z TFI PZU SA 

Liczba osób oszczędzających na emeryturę z TFI PZU wynosiła w połowie kwietnia ponad milion. Co…

1 godzinę ago

Ubezpieczenia robót budowlano-montażowych InterRisk w kontekście zmian klimatycznych 

Do wyzwań współczesnej gospodarki śmiało możemy zaliczyć zmiany klimatyczne. Wpływają one zarówno na życie codzienne,…

1 godzinę ago

Ubezpieczenie dla rowerzystów od TUW „TUW” 

Pomimo tego, że jazda na rowerze to przyjemna i zdrowa forma aktywności to niestety czasami…

1 dzień ago

Fundacja Zaczytani.org i Grupa PZU z nowatorskim projektem edukacyjnym dla firm 

Nowy projekt edukacyjny, który powstał dzięki współpracy Fundacji Zaczytani.org i Grupy PZU to innowacyjne narzędzie…

1 dzień ago

Compensa z nagrodą za najciekawszą innowację w branży finansowej 

Compensa została wyróżniona za najciekawszą innowację w branży finansowej. Kapituła konkursu „Liderów Świata Bankowości i…

2 dni ago

„U lekarza” – Unum rusza z nowym programem edukacyjnym 

Unum wystartowało z nowym programem edukacyjnym „U lekarza”. Akcja ma za zadanie zwiększać świadomość zdrowotną…

2 dni ago