Grupa Ubezpieczeniowa Europa podjęła współpracę z PAYBACK – największym programem bonusowym w Polsce. Ubezpieczyciel zaoferuje cztery rodzaje ubezpieczeń w wariantach dostępnych wyłącznie dla klientów programu.
Grupa Europa konsekwentnie realizuje strategię zwiększania dostępności własnych produktów poprzez uruchamianie innowacyjnych kanałów sprzedaży, szeroko wykraczających poza branżę finansową. Nawiązanie współpracy z PAYBACK zaowocowało stworzeniem czterech produktów dedykowanych uczestnikom tego programu.
Ubezpieczyciel uruchamia innowacyjne kanały sprzedaży
Marat Nevretdinov, wiceprezes Grupy Ubezpieczeniowej Europa wyjaśnia decyzję współpracy: „Szukamy innowacyjnych sposobów dotarcia do klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie wspólnej oferty z programem bonusowym. Jego uczestnicy uzyskają dostęp do stworzonych z myślą o nich produktów ubezpieczeniowych, które charakteryzują się atrakcyjną ceną i szerokim zakresem ochrony”.
Wspólna oferta Grupy Europa i PAYBACK obejmuje
Atrakcyjna cena ubezpieczeń
Michał Pieprzny, CEO PAYBACK Polska komentuje: „To kolejna, ale nie ostatnia w najbliższych miesiącach dobra wiadomość dla naszych uczestników. Dostrzegamy duży potencjał dla rozwoju tej współpracy. Ze zrealizowanych przez nas badań wynika, że jedną z najczęstszych przyczyn powstrzymujących Polaków przed zakupem ubezpieczeń jest ich cena. Wspólna oferta PAYBACK i Grupy Europa przełamuje tę barierę i pozwala zapewnić ochronę w najważniejszych obszarach życia”.
Zakup każdej z polis będzie premiowany punktami PAYBACK
Za każdą wydaną złotówkę uczestnicy otrzymają 5 punktów. To najwyższy przelicznik punktowy w całej ofercie programu. Na uczestników PAYBACK czekają także promocyjne punkty na start: 500 punktów w przypadku ubezpieczenia dla dzieci i home assistance oraz 2 razy więcej punktów przy zakupie ubezpieczenia na życie i zdrowie.
Źródło: www.tueuropa.pl www.payback.net
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…