Grupa Ubezpieczeniowa Europa podjęła współpracę z PAYBACK – największym programem bonusowym w Polsce. Ubezpieczyciel zaoferuje cztery rodzaje ubezpieczeń w wariantach dostępnych wyłącznie dla klientów programu.
Grupa Europa konsekwentnie realizuje strategię zwiększania dostępności własnych produktów poprzez uruchamianie innowacyjnych kanałów sprzedaży, szeroko wykraczających poza branżę finansową. Nawiązanie współpracy z PAYBACK zaowocowało stworzeniem czterech produktów dedykowanych uczestnikom tego programu.
Ubezpieczyciel uruchamia innowacyjne kanały sprzedaży
Marat Nevretdinov, wiceprezes Grupy Ubezpieczeniowej Europa wyjaśnia decyzję współpracy: „Szukamy innowacyjnych sposobów dotarcia do klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie wspólnej oferty z programem bonusowym. Jego uczestnicy uzyskają dostęp do stworzonych z myślą o nich produktów ubezpieczeniowych, które charakteryzują się atrakcyjną ceną i szerokim zakresem ochrony”.
Wspólna oferta Grupy Europa i PAYBACK obejmuje
Atrakcyjna cena ubezpieczeń
Michał Pieprzny, CEO PAYBACK Polska komentuje: „To kolejna, ale nie ostatnia w najbliższych miesiącach dobra wiadomość dla naszych uczestników. Dostrzegamy duży potencjał dla rozwoju tej współpracy. Ze zrealizowanych przez nas badań wynika, że jedną z najczęstszych przyczyn powstrzymujących Polaków przed zakupem ubezpieczeń jest ich cena. Wspólna oferta PAYBACK i Grupy Europa przełamuje tę barierę i pozwala zapewnić ochronę w najważniejszych obszarach życia”.
Zakup każdej z polis będzie premiowany punktami PAYBACK
Za każdą wydaną złotówkę uczestnicy otrzymają 5 punktów. To najwyższy przelicznik punktowy w całej ofercie programu. Na uczestników PAYBACK czekają także promocyjne punkty na start: 500 punktów w przypadku ubezpieczenia dla dzieci i home assistance oraz 2 razy więcej punktów przy zakupie ubezpieczenia na życie i zdrowie.
Źródło: www.tueuropa.pl www.payback.net
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…