Firma Reso Europa Service wprowadza nowy produkt BTA Insurance Company SE, który stworzony został z myślą o przedsiębiorstwach oraz osobach fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Oferta została przygotowana w dwóch wariantach: na bazie umowy generalnej oraz na bazie umowy pojedynczej.
Firma wprowadziła gwarancje ubezpieczeniowe, które są kolejną propozycją zarówno dla przedsiębiorstw jak i dla osób fizycznych, które prowadzą działalność gospodarczą. Artur Stępień, zastępca dyrektora BTA Insurance Company SE dodaje: „Wdrożenie gwarancji jest odpowiedzią na aktualną sytuację na rynku. Biorąc pod uwagę uruchomienie kolejnego pakietu dotacji unijnych oraz analizując otoczenie rynkowe, uznaliśmy, że to odpowiedni czas na wprowadzenie gwarancji ubezpieczeniowych do oferty BTA i Reso”.
Gwarancja ubezpieczeniowa jest jedną z wymaganych form zabezpieczenia wykonania kontraktu, a ponadto pozwala wnioskodawcy na niezamrażanie własnych środków finansowych na dłuższy okres czasu, co relatywnie zwiększa płynność finansową. Dlatego nowa oferta skierowana jest przede wszystkim do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które wykonują przetargi oraz kontrakty na rzecz innych podmiotów. Jak dodaje Stępień: „Wierzymy, że nasz produkt po niedługim czasie zostanie dostrzeżony przez rynek – brokerów i agentów – i stanie się istotną i bezpieczną częścią naszego portfela”.
Gwarancje mogą być udzielane na bazie umowy generalnej (na podstawie której wydawane są indywidualne gwarancje, tj. zapłaty wadium, należytego wykonania kontraktu oraz usunięcia wad lub usterek), a także na bazie umowy pojedynczej (w tym przypadku gwarancje są wydawane jednostkowo). Okres obowiązywania trzech typów gwarancji wynosi 120 dni dla gwarancji zapłaty wadium, 24 miesiące dla gwarancji należytego wykonania kontraktu oraz 61 miesięcy dla gwarancji usunięcia wad lub usterek.
Źródło: reso.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…