Categories: Aktualności

Ruszyła kampania Znaku Jakości ERGO Hestii

Kilka dni temu  ruszyła kampania Znaku Jakości ERGO Hestii. Akcja promuje lokalnie najlepszych pośredników ubezpieczeniowych. To laureaci programu Znaku Jakości ERGO Hestii 2017. Akcja potrwa do 11 października. 

 
Dorota Czapiewska, koordynator programu wyjaśnia cele kampanii: „ Przyznając agentom po raz drugi Znak Jakości ERGO Hestii chcieliśmy przede wszystkim wzmocnić ich wizerunek i potwierdzić certyfikatem realizację Najwyższego Standardu Ochrony zarówno w zakresie jakości obsługi oraz profesjonalnego wizerunku lokalu mówi. Znak Jakości przyznajemy agentom po kilkuetapowej weryfikacji. Prowadzi ją kapituła Znaku Jakości ERGO Hestii. Weryfikuje ona agencje i lokale, w których obsługiwani są klienci. Pod uwagę bierzemy również jakości obsługi i wizerunek”.
 

W 2017 roku Znak Jakości ERGO Hestii otrzymało 113 punktów sprzedaży

 
Jest to ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej. Tegoroczną nagrodą w ramach Znaku Jakości ERGO Hestii jest przygotowanie i poprowadzenie spersonalizowanych kampanii dla każdego ze 113 nagrodzonych punktów sprzedaży.
 

Każdy ze zwycięzców ma swój indywidualny spot

 
Aby przeprowadzić tę kampanię ERGO Hestia zebrała prawie 1 000 zdjęć i stworzyła dla każdego ze zwycięzców indywidualny spot. Już po wręczeniu nagród każdy z nagrodzonych punktów otrzymał swoją wizytówkę online, do której odsyłać będą zarówno spoty jak i banery w internecie pod hasłem Poznaj twarze nagrodzonych. Ich sylwetki przedstawione zostały na dedykowanej stronie: www.znakjakosci.ergohestia.pl. Przykładową wizytówkę można zobaczyć pod adresem: www.kowalik-tarnobrzeg.ergohestia.pl.
 
„Robimy to po raz pierwszy, bo wyszliśmy z założenia, że to właśnie w internecie rozpoczyna się większość procesów zakupowych u klientów i od tego, co klient zobaczy w pierwszej kolejności oraz jakie odniesie wrażenie, bardzo często zależy to, czy wybierze właśnie ofertę danego pośrednika. Dlatego promujemy agentów tam, gdzie są ich potencjalni klienci, wspomagamy ROPO (research online, purchase offline) i jesteśmy pierwszym towarzystwem, które promuje agentów w ich regionach w taki sposób i na taką skalę” –  dodaje Czapiewska
 
Kampania potrwa do 11 października i jest przełomowa dla branży ubezpieczeniowej ze względu na promocję laureatów dedykowanymi spotami reklamowymi promującymi regionalnie pośredników, którzy w 2017 roku zasłużyli na Znak Jakości ERGO Hestii.
 
 
Źródło: www.ergohestia.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Ubezpieczenie domu w Generali najlepsze w rankingu Rzeczpospolitej

Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…

14 godzin ago
  • Aktualności

PZU rusza z kampanią zwiększającą świadomość dotyczącą ubezpieczeń majątkowych

Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…

14 godzin ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie NNW – na wszelki wypadek

Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…

1 dzień ago
  • Aktualności

Ile zarabiają ubezpieczeni od utraty dochodu? [RAPORT]

Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…

1 dzień ago
  • Aktualności

Jak zabezpieczyć rower przed kradzieżą?

Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…

1 dzień ago
  • Top temat

Sezon narciarski 2024/2025 – o czym pamiętać wybierając ubezpieczenie?

Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…

2 dni ago