Aktualności

Ruszyła kampania Znaku Jakości ERGO Hestii

Kilka dni temu  ruszyła kampania Znaku Jakości ERGO Hestii. Akcja promuje lokalnie najlepszych pośredników ubezpieczeniowych. To laureaci programu Znaku Jakości ERGO Hestii 2017. Akcja potrwa do 11 października. 

 
Dorota Czapiewska, koordynator programu wyjaśnia cele kampanii: „ Przyznając agentom po raz drugi Znak Jakości ERGO Hestii chcieliśmy przede wszystkim wzmocnić ich wizerunek i potwierdzić certyfikatem realizację Najwyższego Standardu Ochrony zarówno w zakresie jakości obsługi oraz profesjonalnego wizerunku lokalu mówi. Znak Jakości przyznajemy agentom po kilkuetapowej weryfikacji. Prowadzi ją kapituła Znaku Jakości ERGO Hestii. Weryfikuje ona agencje i lokale, w których obsługiwani są klienci. Pod uwagę bierzemy również jakości obsługi i wizerunek”.
 

W 2017 roku Znak Jakości ERGO Hestii otrzymało 113 punktów sprzedaży

 
Jest to ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej. Tegoroczną nagrodą w ramach Znaku Jakości ERGO Hestii jest przygotowanie i poprowadzenie spersonalizowanych kampanii dla każdego ze 113 nagrodzonych punktów sprzedaży.
 

Każdy ze zwycięzców ma swój indywidualny spot

 
Aby przeprowadzić tę kampanię ERGO Hestia zebrała prawie 1 000 zdjęć i stworzyła dla każdego ze zwycięzców indywidualny spot. Już po wręczeniu nagród każdy z nagrodzonych punktów otrzymał swoją wizytówkę online, do której odsyłać będą zarówno spoty jak i banery w internecie pod hasłem Poznaj twarze nagrodzonych. Ich sylwetki przedstawione zostały na dedykowanej stronie: www.znakjakosci.ergohestia.pl. Przykładową wizytówkę można zobaczyć pod adresem: www.kowalik-tarnobrzeg.ergohestia.pl.
 
„Robimy to po raz pierwszy, bo wyszliśmy z założenia, że to właśnie w internecie rozpoczyna się większość procesów zakupowych u klientów i od tego, co klient zobaczy w pierwszej kolejności oraz jakie odniesie wrażenie, bardzo często zależy to, czy wybierze właśnie ofertę danego pośrednika. Dlatego promujemy agentów tam, gdzie są ich potencjalni klienci, wspomagamy ROPO (research online, purchase offline) i jesteśmy pierwszym towarzystwem, które promuje agentów w ich regionach w taki sposób i na taką skalę” –  dodaje Czapiewska
 
Kampania potrwa do 11 października i jest przełomowa dla branży ubezpieczeniowej ze względu na promocję laureatów dedykowanymi spotami reklamowymi promującymi regionalnie pośredników, którzy w 2017 roku zasłużyli na Znak Jakości ERGO Hestii.
 
 
Źródło: www.ergohestia.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

9 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

9 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago