Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa otrzymało tytuł „Najlepszy Partner w Biznesie 2016” w kategorii „Ubezpieczenia”. Nagrodę przyznał magazyn ekonomiczny Home&Market.
Kryteria, jakimi kierowali się organizatorzy konkursu to m.in.: pewność, zaufanie i gwarancja stabilności firmy. W ocenie organizatorów konkursu właśnie te cechy są kluczowe w relacjach biznesowych. Uzasadniając wybór TU na Życie Europa podkreślono, że spółka obejmuje ochroną ubezpieczeniową ponad milion osób i tworzy nowatorskie ubezpieczenia dostosowane do potrzeb najbardziej wymagających klientów i partnerów biznesowych”. TU na Życie Europa ponadto wyróżnia się elastycznością w działaniu oraz umiejętnością profilowania oferty dla przedsiębiorców. Zwycięzców plebiscytu wytypowano spośród trzech nominowanych firm z danej branży.
Grzegorz Bors. wiceprezes TU na Życie Europa i TU Europa wyjaśnia:
„Dobry partner w biznesie to jak partner w życiu: rozumiejący i szanujący potrzeby drugiej strony, wspierający w trudniejszych momentach, ale nie stroniący od trzeźwej oceny. Źródłem naszego sukcesu w obszarze biznesowym jest umiejętność wyprzedzania oczekiwań klientów”
Wiceprezes TU na Życie Europa i TU Europa dodał:
„Szybko reagujemy na potrzeby przedsiębiorców i oferujemy ubezpieczenia precyzyjnie dostosowane do potrzeb grona klientów skupionych w danym banku, np. nowatorskie ubezpieczenie stabilności finansowej czy ubezpieczenie od utraty zysku w uproszczonej i przejrzystej formie dla mikroprzedsiębiorstw. Nasze produkty potrafią ewoluować co kilka miesięcy. Wierzymy, że rynek jest bardzo dynamiczny i nie można przez kilka lat oferować tego samego produktu bez żadnych zmian i ulepszeń”.
Źródło: www.biznes.newseria.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…