TUZ Ubezpieczenia w ślad za innymi ubezpieczycielami uruchomił infolinię COVID-19. Pod dedykowanym numerem telefonu będzie można uzyskać informacje w trzech dziedzinach tj. zdrowie, prawo i lifestyle. Infolinia powstała przy współpracy z partnerem ubezpieczyciela Global Assistance.
Jak podaje ubezpieczyciel z telefonicznych porad mogą skorzystać wszyscy Klienci TUZ Ubezpieczenia, Agenci, Podwykonawcy oraz Pracownicy towarzystwa. Informacje będą udzielane z zakresu zdrowia, prawa i spędzania czasu w czasie pandemii. Pod dedykowanym numerem telefonu będzie można dowiedzieć się m.in. o bezpieczeństwie i higienie w czasach zarazy, gdzie są czynne apteki całodobowe, obostrzeniach wynikających z regulacji rządowych, które wpływają na życie codzienne.
Ubezpieczyciel liczy, że dzięki zdalnemu wsparciu wiele osób załatwi swoje sprawy pozostając w domu i w ten sposób ograniczy zakażenie koronawirusem.
Infolinia jest czynna codziennie w godzinach od 8:00 do 18:00. Aby z niej skorzystać należy połączyć się z numerem 22 327 60 60, a następnie wybrać cyfrę 8. Infolinia powstała przy współpracy z Global Assistance, który w ubiegłym roku został partnerem marki TUZ Ubezpeiczenia.
– Dzięki współpracy z Global Assistance nasi Klienci mają zagwarantowaną i obsługę na najwyższym międzynarodowym poziomie. Uruchomienie wspólnej Infolinii COVID-19 to tylko dowód naszej dobrej współpracy, wspólnej troski o naszych Klientów i wszystkich pracujących lub współpracujących z nami osób – mówi Piotr Zadrożny, prezes TUZ.
Z zakresu zdrowia Centrum informacji TUZ Ubezpieczenia będzie udzielało informacji dotyczących:
Ubezpieczyciel umożliwia także świadczenia usług Concierge medycznego na temat:
Konsultanci będą mogli wspierać osoby korzystające z infolinii praktyczną wiedzą w zakresie radzenia sobie ze stresem, izolacją:
Z zakresu prawa Infolinia będzie udzielała informacji dotyczących aktualnych wiadomości na temat wprowadzonych przez Rząd zakazów, ograniczeń, zaleceń lub zakazów w związku z pandemią koronawirusa.
Jak podaje ubezpieczyciel konsultant udzielając informacji będzie bazował jedynie na oficjalnych, rządowych źródłach, w związku z czym przekazywana przez niego wiedza jest usystematyzowana i pozbawiona błędów lub nieścisłości, co w sytuacji panującej epidemii i wszechobecnego chaosu informacyjnego, ma niezwykle duże znaczenie dla odbiorców tych informacji.
Z zakresu lifestyle konsultant będzie udzielał porad dotyczących:
Źródło: TUZ Ubezpieczenia
Wyjazd na urlop to czas relaksu i oddechu od codzienności. Ale żeby naprawdę odpocząć, musimy…
Codzienność przedszkolaka pełna jest ruchu, zabawy i niespodziewanych sytuacji. Niestety nawet drobny uraz może pociągać…
PKO Bank Polski udostępnił swoim klientom nową funkcjonalność w aplikacji IKO. Umożliwia ona szybkie zgłaszanie…
TUZ Ubezpieczenia ponownie potwierdza swoją pozycję wśród liderów rynku. Flagowy produkt ubezpieczyciela – Autocasco All…
Rząd planuje wprowadzenie istotnych zmian w przepisach, które umożliwią ubezpieczycielom oraz Ubezpieczeniowemu Funduszowi Gwarancyjnemu sprawdzanie,…
UNIQA dołączyła do elitarnego grona firm w Polsce, które w sposób najbardziej zaawansowany zarządzają różnorodnością…