logo tuz

TUZ Ubezpieczenia w ślad za innymi ubezpieczycielami uruchomił infolinię COVID-19. Pod dedykowanym numerem telefonu będzie można uzyskać informacje w trzech dziedzinach tj. zdrowie, prawo i lifestyle. Infolinia powstała przy współpracy z partnerem ubezpieczyciela Global Assistance.

Centrum informacji TUZ Ubezpieczenia na temat koronawirusa

Jak podaje ubezpieczyciel z telefonicznych porad mogą skorzystać wszyscy Klienci TUZ Ubezpieczenia, Agenci, Podwykonawcy oraz Pracownicy towarzystwa. Informacje będą udzielane z zakresu zdrowia, prawa i spędzania czasu w czasie pandemii. Pod dedykowanym numerem telefonu będzie można dowiedzieć się m.in. o bezpieczeństwie i higienie w czasach zarazy, gdzie są czynne apteki całodobowe, obostrzeniach wynikających z regulacji rządowych, które wpływają na życie codzienne.

Ubezpieczyciel liczy, że dzięki zdalnemu wsparciu wiele osób załatwi swoje sprawy pozostając w domu i w ten sposób ograniczy zakażenie koronawirusem.

Infolinia jest czynna codziennie w godzinach od 8:00 do 18:00. Aby z niej skorzystać należy  połączyć się z numerem 22 327 60 60, a następnie wybrać cyfrę 8. Infolinia powstała przy współpracy  z Global Assistance, który w ubiegłym roku został partnerem marki TUZ Ubezpeiczenia.

Dzięki współpracy z Global Assistance nasi Klienci mają zagwarantowaną i obsługę na najwyższym międzynarodowym poziomie. Uruchomienie wspólnej Infolinii COVID-19 to tylko dowód naszej dobrej współpracy, wspólnej troski o naszych Klientów i wszystkich pracujących lub współpracujących z nami osób – mówi Piotr Zadrożny, prezes TUZ.

Szczegółowy zakres wparcia Infolinii COVID-19

Z zakresu zdrowia Centrum informacji TUZ Ubezpieczenia będzie udzielało informacji dotyczących:

  • zachowania zasad higieny w czasach COVID19,
  • objawów mogących świadczyć o zarażeniu COVID19,
  • przeciwdziałaniu zakażeniu COVID19,
  • listy potrzebnych i przydatnych nr telefonów w sytuacji podejrzenia COVID19.

Ubezpieczyciel umożliwia także świadczenia usług Concierge medycznego na temat:

  • danych całodobowych aptek, danych dotyczące dostępności leku w najbliższych aptekach,
  • danych dotyczących wskazania najbliższej czynnej placówki medycznej,
  • świadczeń informacyjnych,
  • organizacji odpłatnych telekonsultacji z lekarzem, psychologiem, dietetykiem.

Konsultanci będą mogli wspierać osoby korzystające z infolinii praktyczną wiedzą w zakresie radzenia sobie ze stresem, izolacją:

  • wskazanie technik mindfulness, technik relaksacyjnych, technik radzenia sobie ze stresem itp.,
  • możliwość usług Concierge Psychologicznego w zakresie kontaktowania osoby potrzebującej z psychologami, trenerami personalnymi itp.

Z zakresu prawa Infolinia będzie udzielała informacji dotyczących aktualnych wiadomości na temat wprowadzonych przez Rząd zakazów, ograniczeń, zaleceń lub zakazów w związku z pandemią koronawirusa.

Jak podaje ubezpieczyciel  konsultant udzielając informacji będzie bazował jedynie na oficjalnych, rządowych źródłach, w związku z czym przekazywana przez niego wiedza jest usystematyzowana i pozbawiona błędów lub nieścisłości, co w sytuacji panującej epidemii i wszechobecnego chaosu informacyjnego, ma niezwykle duże znaczenie dla odbiorców tych informacji.

Z zakresu lifestyle konsultant będzie udzielał porad dotyczących:

  • sposobów na spędzanie wspólnego czasu wolnego z dziećmi,
  • sposobów na naukę w domu przez zabawę,
  • bezpiecznych zakupów,
  • rozrywki online,
  • motywacji do działania,
  • rekomendacji książek, filmów czy gier planszowych,
  • rad dotyczących ubioru,
  • rad dotyczących urody.

Źródło: TUZ Ubezpieczenia