TUZ Ubezpieczenia podkreśla, że jego infolinia działa rekordowo szybko i rozwiązuje sprawy zarówno klientów, jak i agentów. Nie trzeba nigdzie wychodzić ani klikać czy pisać. Wystarczy zadzwonić, by załatwić swoje sprawy od ręki lub w ciągu jednego dnia.
TUZ Ubezpieczenia wskazuje, że w ciągu ostatnich lat jego sprzedaż polis przez telefon wzrosła z 3 mln zł w 2019 roku do prawie 6 mln w 2020 oraz do 11 mln w 2021. Ubezpieczyciel liczy, że w tym roku wzrośnie do blisko 20 mln. Co więcej, w tym samym okresie zwiększył się również zakres wsparcia oferowanego przez telefon agentom współpracującym z TUZ. Wówczas zgłaszane sprawy realizowane są w trakcie ich telefonicznego zgłoszenia bądź tego samego dnia.
– Ponad 95% połączeń odbieramy poniżej 30 sekund oczekiwania, a 80% procent spraw załatwiamy od ręki lub w ciągu jednego dnia – mówi Attila Zahn, dyrektor Departamentu Obsługi i Sprzedaży Bezpośredniej TUZ Ubezpieczenia.
Ubezpieczyciel dodaje, że jego polisy dostępne są u agentów reprezentujących TUZ lub na stronie tuz.pl.
– Agenci TUZ należą do ścisłej branżowej czołówki. Oferują kompleksowe doradztwo i pomagają wybrać ubezpieczenia najlepiej dopasowane do potrzeb klientów. Z kolei na stronie tuz.pl są kalkulatory, dzięki którym można łatwo i szybko samodzielnie ubezpieczyć siebie, rodzinę lub bliskich bez wychodzenia z domu czy z biura – mówi Attila Zahn.
Dla kogo zatem dedykowana jest infolinia? Z uwagi na rozbudowany zespół obsługi tego typu wsparcie przeznaczone jest dla wielu osób.
– Dla wielu osób. Zespołem złożonym z ponad 60 osób procesujemy ponad 115 tysięcy spraw miesięcznie, czyli znacząco ponad milion rocznie – mówi dyrektor Departamentu Obsługi i Sprzedaży Bezpośredniej TUZ Ubezpieczenia.
Jak wiadomo, każdy klient, podobnie jak każdy agent, jest inny. Tym samym jedni wolą kontakt bezpośredni w biurze, inni wolą załatwiać sprawy pisemnie, mailowo, a wiele osób preferuje kontakt telefoniczny. Branża ubezpieczeniowa pod tym względem nie różni się od innych. Ubezpieczyciel wskazuje, że ma znakomitych agentów w całej Polsce, w tym roku otworzył także autoryzowane placówki partnerskie, otworzył też flagowy Punkt Obsługi Klienta w Warszawie, ale do klientów stara się docierać różnymi kanałami, żeby mogli wybrać ten, który jest dla nich najwygodniejszy. Oczywiście dla części klientów najprościej i najłatwiej będzie zawrzeć lub przedłużyć ubezpieczenie korzystając z kanału direct, czyli kalkulatorów dostępnych na stronie tuz.pl. Z kolei inne osoby, które wolą porozmawiać, mają jakieś wątpliwości, chcą zadać pytania, a nie chcą ruszać się z domu czy z pracy, wybiorą kontakt telefoniczny, a inni udadzą się do swojego doradcy ubezpieczeniowego, czyli agenta.
Przypominamy, że do najbardziej popularnych polis ubezpieczyciela można zaliczyć Bezpieczny Dom – produkt ten został w tym roku nagrodzony Godłem „Teraz Polska” oraz zajął pierwsze miejsce w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań w „Gazecie Ubezpieczeniowej”, a także Bezpieczna Nauka, czyli szkolne NNW, które zajęło pierwsze miejsce w ostatnim rankingu ubezpieczeń dla dzieci i młodzieży w „Gazecie Ubezpieczeniowej”. Ubezpieczyciel dodaje, że te ubezpieczenia również są dostępne poprzez Infolinię TUZ Ubezpieczenia.
– Najwięcej osób pyta właśnie o te polisy oraz oczywiście o Ubezpieczenia Komunikacyjne OC/AC/NNW/Assistance, ale też o ubezpieczenia OC Zawodowe, które oferujemy praktycznie dla każdej grupy zawodowej. Dużym zainteresowaniem cieszą się również na przykład ubezpieczenia rolne, na które właśnie jest sezon, i wiele innych – mówi Zahn.
Jakie są inne powody, żeby dzwonić do Infolinii TUZ Ubezpieczenia?
– Na spotkaniach z naszymi agentami czy menedżerami i dyrektorami regionalnymi zawsze zachęcam, aby z każdą sprawą, która wymaga wyjaśnienia, doprecyzowania czy zarejestrowania po stronie TUZ, dzwonili na naszą Infolinię pod numer 22 441 57 97, a swoich klientów kierowali na Infolinię dedykowaną dla nich, czyli pod numer 22 327 60 60. Infolinia, podobnie jak pozostałe działy obsługowe, to jedna z kluczowych wizytówek dobrze działającej firmy. To nie przypadek, że TUZ Ubezpieczenia jest pierwszym od 10 lat towarzystwem ubezpieczeniowym nagrodzonym Godłem „Teraz Polska” i jest nagradzany lub wyróżniany w różnych rankingach i raportach. To wszystko z jednej strony pokazuje jak bardzo poprawiliśmy w ostatnich latach jakość działania i jakość produktów, a z drugiej strony mobilizuje nas wszystkich w TUZ, aby pracować na jak najwyższym poziomie. Cieszę się, że nasz zespół ma tak znakomite wyniki odbieralności i szybkości realizacji spraw, bo to bezpośrednio przekłada się na zadowolenie klientów i agentów. To z kolei ma duży wpływ na wzrost polecalności firmy, a co za tym idzie, również na wyniki sprzedaży – stwierdza dyrektor Zahn.
Co ważne, infolinia stanowi także istotne wsparcie dla agentów.
– Infolinia agencyjna to dzisiaj zespół ekspercki, który nie tylko doradza w sprawie zakresu ubezpieczenia, ale też pełni rolę wsparcia dla agenta na każdej płaszczyźnie – mówi Mateusz Walenda, dyrektor ds. sprzedaży i obsługi w Departamencie Obsługi i Sprzedaży Bezpośredniej TUZ Ubezpieczenia.
– Zależy nam, żeby agent miał pewność, że klient obsługiwany przez niego zawsze miał pomoc na najwyższym poziomie, bez względu na rodzaj sprawy, z którą przychodzi. Sprawy, w których pomagamy najczęściej, poza wspomnianymi wcześniej, to wsparcie w dostępie agenta do systemu sprzedaży, weryfikacja płatności klienta, pomoc w systemie sprzedażowym oraz underwriting, jak np. akceptacja przekroczeń pełnomocnictw agentów. Agenci są dla TUZ bardzo ważnymi partnerami, więc ich prośby, pytania czy zgłoszenia również staramy się rozwiązywać możliwie najszybciej – dodaje przedstawiciel ubezpieczyciela.
Źródło: TUZ Ubezpieczenia
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…
Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…
Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…
Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…