Niezależny operator finansowo-ubezpieczeniowy – firma InPost, będzie współpracował z Proamą, jedną z wiodących firm na rynku ubezpieczeń. Dzięki temu InPost rozszerzy swoja ofertę o ubezpieczenia mieszkaniowe i komunikacyjne, oraz skierowane do małych i średnich przedsiębiorstw.
Proama z kolei poszukuja nowe kanałów dystrybucji swoich produktów. Agata Grygorowicz, dyrektor ds. sprzedaży bancassurance Proama – „Proama stawia na rozwój nowych produktów i kanałów dystrybucji. Dzięki nowemu partnerowi nasze produkty pojawią się w ogólnopolskiej sieci placówek, a klient InPost będzie mógł ubezpieczyć swój samochód, mieszkanie czy firmę w Proama. Dzięki podpisanej umowie płyną korzyści zarówno dla klientów Proamy jak i klientów InPostu„.
– „Włączenie do oferty InPost Finanse szerokiego wachlarza ubezpieczeń Proama tylko potwierdza nasze dążenie do świadczenia najwyższej jakości usług” – mówi Łukasz Kułakowski, Dyrektor Zarządzający InPost Finanse.
Klienci indywidualni InPostu będą mieli dostęp m.in. do produktów związanych z ubezpieczeniem samochodu, mieszkania, firmy, pakietu ubezpieczeń osobowych, a także do ochrony prawnej. Przedsiębiorcy natomiast będą mogli skorzystać z polis przygotowanych z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które ochroną obejmują m.in.: ubezpieczenie mienia. W ofercie Proamy znajdziemy również pomoc podatkową, czy „pracownik na zastępstwo”. InPost oprócz Proamy, współpracuje również z Link4, Liberty Ubezpieczenia i Generali.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…