W ubiegły wtorek firma Inter Polska rozpoczęła dystrybucje produktów skierowanych specjalnie do ratowników medycznych.
W ramach nowego pakietu, ratownicy medyczni mogą skorzystać m.in. z: dobrowolnego ubezpieczenia OC, ubezpieczenia na wypadek ekspozycji na materiał zakaźny, ubezpieczenia ochrony prawnej, ubezpieczenia na wypadek dłuższej niezdolności do pracy, całoroczne ubezpieczenie turystyczne lub ubezpieczenie na życie z pakietem ryzyk zawodowych.
Ubezpieczyciel, przed stworzeniem oferty dokładnie zbadał specyfikę pracy ratownika medycznego. Jednym z efektów tych prac było dodanie do oferty specjalnej klauzuli chroniącej ratownika w przypadku agresji fizycznej pacjenta. Dodatkowo rozszerzony został także zakres ubezpieczenia OC o szkody w karetkach i sprzęcie medycznym wykorzystywanym przez ratowników.
Bartosz Jurkowski, dyrektor Sieci Sprzedaży Inter podkreśla: „ Stworzenie tego rozwiązania ubezpieczeniowego poprzedzone było kilkumiesięcznymi pracami związanymi z dokładnym rozpoznaniem potrzeb ubezpieczeniowych środowiska ratowników medycznych. Organizowaliśmy grupy fokusowe, spotykaliśmy się z przedstawicielami stowarzyszeń i środowisk naukowych tworzących podwaliny Systemu Medycyny Ratunkowej w Polsce. Dokładnie rozpoznaliśmy i skatalogowaliśmy zakres oraz specyfikę ryzyk czyhających na ratowników podczas wykonywania przez nich obowiązków”.
W najbliższych tygodniach INTER planuje rozszerzenie oferty dla ratowników o dedykowane im wersje ubezpieczenia na życie oraz ubezpieczenia na wypadek czasowej niezdolności do pracy. Oferta TU INTER Polska S.A. obejmuje ubezpieczenia medyczne, zdrowotne, majątkowe dla Firm jak i Klientów indywidualnych. Szczególnym odbiorcą naszych usług jest branża medyczna, dla której tworzymy wyspecjalizowane pakiety ubezpieczeniowe.
Źródło: www.interpolska.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…