Categories: Aktualności

InterRisk chce kontynuować ekspansję w segmencie korporacyjnym

W tym celu ubezpieczyciel będzie miał wydzieloną jednostkę do obsługi największych szkód przemysłowych i pojawi się w nowych obszarach produktowych.

„Puls Biznesu” podkreśla, że na polskim rynku samodzielną jednostkę inżynieryjną posiadają tylko PZU (PZU Lab) i Ergo Hestia (Hestia Loss Control). Jednak InterRisk nie zbuduje podmiotu od podstaw, ale zacieśni współpracę przy ocenie największych rodzajów ryzyka korporacyjnego z wchodzącą w skład Vienna Insurance Group spółką Risk Consult.
 
„PB” przypomina, również że jest to kolejne przedsięwzięcie w realizowanej od kilku lat „korporacyjnej” ekspansji towarzystwa. Na tej ścieżce zakład odnosi sukcesy, zwłaszcza w ramach ochrony inwestycji budowlanych i energetycznych.
 
W tym roku konsorcjum z udziałem InterRisk wygrało przetarg na ubezpieczenie nowego bloku w Elektrowni Turów, a sam zakład wygrał rywalizację o ubezpieczenie huty w Łaziskach (grupa Tauron). Jak twierdzi Piotr Narloch, prezes InterRisk: „firma rozwija też sprzedaż gwarancji ubezpieczeniowych, które cieszą się większym zainteresowaniem klientów niż gwarancje bankowe. Zakład chce też mocniej zaistnieć w segmencie OC dla firm, a w 2016 r. pojawi się w nowych obszarach – ubezpieczeniach dla branży transportowej i rolnej”. W ekspansji może przeszkodzić wojna cenowa w segmencie korporacyjnym.
 
Źródło: www.pulsbiznesu.pb.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

2 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago