Categories: Do pracy

Jak agent życiowy może zarabiać więcej?

Sprzedaż ubezpieczeń na życie bywa momentami sporym wyzwaniem – ludzie niechętnie rozmawiają, a nawet przyznają się do własnej śmiertelności. Co więcej, w przeciwieństwie do agentów, którzy sprzedają ubezpieczenia w ramach dwóch działów skupianie się na jednym rodzaju ochrony ubezpieczeniowej może znaczenie ograniczać dotarcie do klientów. Co zatem może zrobić agent życiowy, by zarabiać więcej?

Sprzedaż ubezpieczeń na życie – jak zwiększyć zarobki?

Chyba nie będziemy bardzo odkrywczy, jeśli stwierdzimy, że wzrost zarobków za sprzedaż ubezpieczeń na życie jest możliwy, jeśli agent nie tylko zwiększy sprzedaż, ale też będzie służył najlepszym interesom klienta. Jednak pogoń za wzrostem przypisu może kusić zawieraniem niepotrzebnych umów. Dlatego poniżej przedstawiamy kilka pomysłów na to, jak agent życiowy może uczciwie zwiększyć zarobki.

Przede wszystkim warto wrócić do starych klientów, którzy w danym czasie nie wykupili polisy. Ich sytuacja życiowa lub potrzeby mogły się zmienić, dzięki czemu może to być dla nich lepszy czas na zakup ubezpieczenia na życie.

Agenci ubezpieczeń na życie mogą zwiększyć liczbę potencjalnych klientów wykorzystując w swojej pracy marketing on-line. A jeśli stawki za płatne reklamy są zbyt wysokie z pewnością można wypróbować prowadzenie własnego profilu w mediach społecznościowych czy blog z poradami ubezpieczeniowymi.

Jak jeszcze osiągnąć wzrost sprzedaży ubezpieczeń na życie? Warto wykorzystywać innowacyjne programy, które pozwalają budować relacje z klientami, zwiększać produktywność pracowników a także poprawiać jakość obsługi.

A co ze sprzedażą krzyżową? Może się okazać, że jest ona kluczem do zwiększenia zarobków. Rozszerzenie oferty produktowej o ubezpieczenia komunikacyjne i majątkowe nie tylko urealni szansę na sprzedaż polis, ale także pozwoli na kompleksową obsługę. Co w dzisiejszych czasach jest bardzo ważne.

Ubezpieczenia na życie – rozszerzenie oferty

Bez wątpienia rozszerzenie oferty życiowej o ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne pozwala na dotarcie do większej liczby klientów. Tym bardziej, że są oni coraz bardziej przyzwyczajeni do kompleksowych rozwiązań. A doświadczenie pokazuje, że nowe produkty oraz sprzedaż krzyżowa znacznie ułatwiają sprostanie tym oczekiwaniom i stanowią ogromny potencjał sprzedażowy.

Jak jednak w natłoku codziennych czynności obsługowych znaleźć czas na rozszerzenie oferty o ubezpieczenia działu II? Nawiązanie współpracy z multiagencją może okazać się najlepszym rozwiązaniem. Szczególnie, jeśli agent nie ma czasu na to, by samodzielnie kontaktować się z poszczególnymi towarzystwami ubezpieczeniowymi.

Agent życiowy – jak zarabiać więcej?

Jak już wcześniej wspominaliśmy rozbudowa oferty produktowej pozwoli na dotarcie do większej liczby klientów, co realnie przełoży się na realizowaną sprzedaż ubezpieczeń a tym samym wzrost zarobków agenta życiowego. Jak jednak w praktyce wygląda rozszerzenie oferty życiowej o produkty działu II? Na przykład współpraca z SuperUbezpieczenia.pl oparta jest na trzech modelach biznesowych, takich jak niezależny doradca, punkt partnerski czy franczyza. Dzięki temu każdy agent ubezpieczeniowy znajdzie dla siebie najlepsze rozwiązanie. Co więcej to po stronie multiagencji będzie leżało załatwienie wszelkich formalności związanych z egzaminami i szkoleniami. Niezwykle cennym wsparciem może okazać się też to, że SuperUbezpieczenia.pl udostępniają swoim partnerom program sprzedażowy, który łączy w sobie nie tylko, CRM ale też szybki kalkulator komunikacyjny.

By poznać szczegóły dotyczące współpracy warto zadzwonić pod numer 535 006 260 lub napisać na adres wspolpraca@superubezpieczenia.pl.

Artykuł partnera

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

4 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

4 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

4 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

5 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

5 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

6 dni ago