Na to pytanie w wywiadzie dla serwisu infoWire odpowiadał Andrzej Jarczyk, prezes UNIQA Polska.
„Agent przesyła klientowi na adres e-mail link, który weryfikuje tożsamość przy logowaniu do indywidualnej strony z ofertą. Klient tylko akceptuje warunki, uiszcza opłatę i ewentualnie drukuje potwierdzenie zawarcia umowy”
Według prezesa UNIQA Polska takie rozwiązanie odpowiada potrzebom klientów, którzy coraz częściej korzystają z zakupów online. Jarczyk podnosi także kwestię tego, że jest to forma przyjazna dla środowiska (klient decyduje czy będzie drukował dokument, czy posiadał go w formie elektronicznej).
„Klienci są przyzwyczajeni do robienia zakupów online. Nie chcą chodzić do agentów lub czekać na ich wizyty”
Z e-polisy w UNIQA będzie można skorzystać kupując któryś z produktów majątkowych: komunikacyjnych (OC i AC), domu i mieszkania lub turystycznych. Co ważne, polisa elektroniczna będzie honorowana podczas policyjnej kontroli drogowej.
Źródło: infowire.pl
W przypadku zachorowania na raka ogromne znaczenie ma szybka diagnoza i rozpoczęcie właściwego leczenia, które niestety…
Bank Pekao rozbudowuje swoją ofertę dla firm, które szukają możliwości sfinansowania inwestycji w zieloną transformację.…
Analizy SALTUS Ubezpieczenia wskazują, że osoby posiadające prywatne ubezpieczenie zdrowotne korzystają średnio z 12,5 świadczeń…
Ubezpieczenie garażu nie zawsze wydaje się oczywiste. Jednak warto zdawać sobie sprawę, że na rynku…
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…