Na to pytanie w wywiadzie dla serwisu infoWire odpowiadał Andrzej Jarczyk, prezes UNIQA Polska.
„Agent przesyła klientowi na adres e-mail link, który weryfikuje tożsamość przy logowaniu do indywidualnej strony z ofertą. Klient tylko akceptuje warunki, uiszcza opłatę i ewentualnie drukuje potwierdzenie zawarcia umowy”
Według prezesa UNIQA Polska takie rozwiązanie odpowiada potrzebom klientów, którzy coraz częściej korzystają z zakupów online. Jarczyk podnosi także kwestię tego, że jest to forma przyjazna dla środowiska (klient decyduje czy będzie drukował dokument, czy posiadał go w formie elektronicznej).
„Klienci są przyzwyczajeni do robienia zakupów online. Nie chcą chodzić do agentów lub czekać na ich wizyty”
Z e-polisy w UNIQA będzie można skorzystać kupując któryś z produktów majątkowych: komunikacyjnych (OC i AC), domu i mieszkania lub turystycznych. Co ważne, polisa elektroniczna będzie honorowana podczas policyjnej kontroli drogowej.
Źródło: infowire.pl
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…