Na to pytanie w wywiadzie dla serwisu infoWire odpowiadał Andrzej Jarczyk, prezes UNIQA Polska.
„Agent przesyła klientowi na adres e-mail link, który weryfikuje tożsamość przy logowaniu do indywidualnej strony z ofertą. Klient tylko akceptuje warunki, uiszcza opłatę i ewentualnie drukuje potwierdzenie zawarcia umowy”
Według prezesa UNIQA Polska takie rozwiązanie odpowiada potrzebom klientów, którzy coraz częściej korzystają z zakupów online. Jarczyk podnosi także kwestię tego, że jest to forma przyjazna dla środowiska (klient decyduje czy będzie drukował dokument, czy posiadał go w formie elektronicznej).
„Klienci są przyzwyczajeni do robienia zakupów online. Nie chcą chodzić do agentów lub czekać na ich wizyty”
Z e-polisy w UNIQA będzie można skorzystać kupując któryś z produktów majątkowych: komunikacyjnych (OC i AC), domu i mieszkania lub turystycznych. Co ważne, polisa elektroniczna będzie honorowana podczas policyjnej kontroli drogowej.
Źródło: infowire.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…