Na to pytanie w wywiadzie dla serwisu infoWire odpowiadał Andrzej Jarczyk, prezes UNIQA Polska.
„Agent przesyła klientowi na adres e-mail link, który weryfikuje tożsamość przy logowaniu do indywidualnej strony z ofertą. Klient tylko akceptuje warunki, uiszcza opłatę i ewentualnie drukuje potwierdzenie zawarcia umowy”
Według prezesa UNIQA Polska takie rozwiązanie odpowiada potrzebom klientów, którzy coraz częściej korzystają z zakupów online. Jarczyk podnosi także kwestię tego, że jest to forma przyjazna dla środowiska (klient decyduje czy będzie drukował dokument, czy posiadał go w formie elektronicznej).
„Klienci są przyzwyczajeni do robienia zakupów online. Nie chcą chodzić do agentów lub czekać na ich wizyty”
Z e-polisy w UNIQA będzie można skorzystać kupując któryś z produktów majątkowych: komunikacyjnych (OC i AC), domu i mieszkania lub turystycznych. Co ważne, polisa elektroniczna będzie honorowana podczas policyjnej kontroli drogowej.
Źródło: infowire.pl
Okazuje się, że bez względu na koniunkturę na rynku pracy, grupowe ubezpieczenia pozostają jednym z…
Okulary korekcyjne to dla wielu dzieci codzienność, a dla rodziców niemały wydatek. Niestety czasami wystarczy…
600 tysięcy złotych – tyle wynosi rekordowa kara, jaką Rzecznik Finansowy nałożył na DallBogg. Z…
Rosnąca popularność wyjazdów wymaga nowoczesnych rozwiązań w zakresie ubezpieczeń. Colonnade odpowiada na te potrzeby, oferując…
Podróż samochodem to nie tylko przyjemność, ale też ryzyko nieoczekiwanych problemów na drodze. W takich…
Polski rynek ubezpieczeń cyfrowych zyskuje na znaczeniu. Trasti, insurtech działający głównie w Polsce, właśnie pozyskał…