Logo Uniqa

Na to pytanie w wywiadzie dla serwisu infoWire odpowiadał Andrzej Jarczyk, prezes UNIQA Polska.

„Agent przesyła klientowi na adres e-mail link, który weryfikuje tożsamość przy logowaniu do indywidualnej strony z ofertą. Klient tylko akceptuje warunki, uiszcza opłatę i ewentualnie drukuje potwierdzenie zawarcia umowy”
 
Według prezesa UNIQA Polska takie rozwiązanie odpowiada potrzebom klientów, którzy coraz częściej korzystają z zakupów online.  Jarczyk podnosi także kwestię tego, że jest to forma przyjazna dla środowiska (klient decyduje czy będzie drukował dokument, czy posiadał go w formie elektronicznej).
 
„Klienci są przyzwyczajeni do robienia zakupów online. Nie chcą chodzić do agentów lub czekać na ich wizyty”
 
Z e-polisy w UNIQA będzie można skorzystać kupując któryś z produktów majątkowych: komunikacyjnych (OC i AC), domu i mieszkania lub turystycznych. Co ważne, polisa elektroniczna będzie honorowana podczas policyjnej kontroli drogowej.
 
Źródło: infowire.pl