Mimo tego, że ostatnie miesiące były bardzo trudne dla wielu przedsiębiorców warto zadbać o przyszłość i rozwój firmy. W ochronie obecnego majątku oraz pracowników mogą pomóc ubezpieczenia Warty, które zostały przygotowane specjalnie dla firm z segmentu MSP.
Dobrze i mądrze prowadzona działalność musi być odporna na wszelkiego rodzaju problemy. Jednak ubiegły rok pokazał nam, że nie wszystkie zagrożenia można skutecznie przewidzieć i się na nie przygotować. Wiele branż musiało niemalże z dnia na dzień znaleźć sposób na to, by przetrwać na rynku. Dla wielu firm ostatnie miesiące to czas zupełnie nowych wyzwań, a przecież już wcześniej mierzyły się one z wieloma problemami. Jednocześnie w tym czasie wzrosło znaczenie ubezpieczeń, które pomagają przedsiębiorcom skupić się na utrzymaniu biznesu. Szczególnie, że towarzystwa ubezpieczeniowe wprowadziły wiele ułatwień dla firm z sektora MSP.
– Widzimy, jak zmieniły się potrzeby naszych klientów. Wielu z nich pracuje obecnie w trybie zdalnym lub w modelu hybrydowym. W tym też kierunku postanowiliśmy dostosować nasze produkty. Mogą oni liczyć na specjalne, niedostępne do tej pory rozwiązania, takie jak przygotowana ochrona na wypadek zmian w prowadzonej przez klienta działalności. To pierwsze takie rozwiązanie na rynku – powiedział Andrzej Olechniewicz, dyrektor operacyjny w Biurze Ubezpieczeń Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Warcie.
Jak powszechnie wiadomo ubezpieczenie mienia zawiera się standardowo na rok i dotyczy ono konkretnej lokalizacji, w której prowadzona jest działalność. Deklaruje ją przedsiębiorca przy zawarciu umowy wraz z zabezpieczeniami, jakie są zastosowanie w zgłoszonym miejscu. W przypadku rozwiązania Warty, przedsiębiorca może rozszerzyć ochronę o szkody w lokalizacjach, w których już prowadził działalność zgodnie z deklaracją we wniosku, a których nie wpisał do niego – także o mieszkania pracowników. Polisa zadziała w przypadku szkody w każdym miejscu, z którego będzie prowadził on i jego zespół działalność, również w domu. Co ważne zmiany lokalizacji nie wymagają wprowadzania modyfikacji w polisie czy specjalnych deklaracji. Wystarczy wykupić pakiet bezpieczeństwa mienia, który kosztuje zaledwie kilkadziesiąt zł w przypadku rocznej polisy.
– Zakres takiego ubezpieczenia jest bardzo szeroki. W praktyce oznacza to, iż uszkodzenie czy też kradzież np. sprzętu pracodawcy podczas home office jego pracownika jest także objęte polisą. Rozszerzenie działa w obrębie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia mienia od wszystkich zdarzeń losowych oraz stacjonarnego sprzętu elektronicznego – dodaje Andrzej Olechniewicz.
Także ubezpieczenia na życie dla firm z segmentu MSP mają nowe rozwiązania, które zostały dopasowane do obecnych potrzeb zatrudnianych osób. W ostatnim czasie można zauważyć większe zainteresowanie świadczeniami zdrowotnymi, takimi jak: wypłata pieniędzy w związku z pobytem w szpitalu czy poważnym zachorowaniem.
– Oczywiście tzw. zakres rodzinny, czyli np. wypłata pieniędzy po urodzeniu dziecka czy ochrona finansowa rodziny w sytuacji śmierci pracownika, nadal jest niezwykle istotny dla klientów. Jednak coraz więcej osób jest świadomych, że polisa grupowa na życie powinna ich wesprzeć także w momencie, kiedy sami nie będą mogli świadczyć pracy ze względów zdrowotnych – mówi Sylwester Janiak, dyrektor zarządzający w Departamencie Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w Warcie.
Już na początku roku ubezpieczyciel wprowadził też szereg ułatwień pozwalających na kontakt z agentem w sposób zdalny. Jednym z nich jest aplikacja eDeklaracja, która pozwala na zdalne przystąpienie pracowników i członków ich rodzin do ubezpieczenia grupowego.
– W połączeniu z naszymi innymi systemami stanowią one szczególną pomoc w sytuacji rozproszonego zespołu lub gdy pracownicy pracują zdalnie. Z kolei ubezpieczenie grupowe na życie Warty to rozwiązanie dla firm zatrudniających już od 3 osób, które będzie stanowić wsparcie finansowe w wielu sytuacjach losowych, także spowodowanych COVID-19 – dodaje Sylwester Janiak.
Źródło: Warta
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…