MetLife rozpoczął kampanię rekrutacyjną we współpracy z serwisem mamopracuj.pl. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku firmy jako pracodawcy wśród kobiet i pozyskanie w ten sposób kandydatek do pracy w charakterze doradców ubezpieczeniowych.
Badania GUS niezmiennie pokazują, że kobiety są mniej
aktywne na rynku pracy od mężczyzn. Pod koniec 2017 r. spośród wszystkich
kobiet 45,2% pracowało zawodowo, a wśród mężczyzn było to 62,2%. Według danych
GUS najczęstszą przyczyną bierności zawodowej kobiet są obowiązki rodzinne (raport
GUS, Kobiety i mężczyźni na rynku pracy, 2018).
Chcielibyśmy zainteresować naszą ofertą kobiety, przede wszystkim mamy wychowujące dzieci, poszukujące ciekawej i ambitnej pracy, która pomoże im połączyć rolę rodzica z rolą pracownika. Praca doradcy ubezpieczeniowego to idealna propozycja dla osób, którym zależy na elastycznym i nienormowanym czasie pracy i zarobkach zależnych wyłącznie od własnego zaangażowania – wyjaśnia Magdalena Brzozowska-Tomczyk, dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego w MetLife. – Doradca, agent ubezpieczeniowy, to wolny zawód, w którym pracuje się na własny rachunek i samemu decyduje o tym, co się robi danego dnia i ile godzin poświęca na pracę. To także świetny pomysł, na dodatkowe zajęcie, bo poświęcając stosunkowo niewiele czasu, można znacząco podnieść swoje comiesięczne zarobki i mieć komfort decydowania o swojej aktywności. Dużym udogodnieniem jest również wsparcie
i zaplecze, jakie zapewnia MetLife swoim doradcom, w postaci materiałów i szkoleń oraz możliwości rozwoju.
Kampania rekrutacyjna potrwa do 20 kwietnia 2020 r.
Działania wizerunkowe obejmują publikację ogłoszeń rekrutacyjnych, wywiadów z
doradcami ubezpieczeniowymi MetLife, mailingów z aktualnymi ofertami pracy oraz
szkolenie on-line, a także zaangażowanie w social mediach mamopracuj.pl i
MetLife (FB, LinkedIn, Instagram i Twitter).
Od ponad 8 lat wspieramy kobiety w poszukiwaniu pracy, która pozwala na połączenie dwóch ważnych dla kobiet ról: macierzyństwa i pracy zawodowej. Prezentujemy rożne rozwiązania
i modele pracy, które dopasowują się do potrzeb kobiet i ich rodzin. Właśnie taką ciekawą opcją, jest współpraca z firmą MetLife zapewniająca pełną elastyczność, gdzie mama sama może decydować, ile pracuje i kiedy. Autentyczne historie mam, które cieszą się taką niezależnością, są tego najlepszym przykładem. A w trakcie przygotowywanego webinaru będzie szansa na bliższe poznanie tajników pracy w ubezpieczeniach – mówi Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, współzałożycielka Fundacji i portalu mamopracuj.pl.
Portal mamopracuj.pl powstał, by pomóc kobietom w powrocie do pracy po urodzeniu dziecka. Serwis skupia ponad 150 tys. aktywnych użytkowniczek miesięcznie, które poszukują nowych możliwości rozwoju i zatrudnienia. Znaleźć w nim można zarówno oferty pracy, jak i porady na temat zakładania działalności gospodarczej, organizacji czasu czy pisania CV.
Źródło: MetLife
Niestety policyjne statystyki pokazują, że warto zabezpieczyć się na wypadek nieprzewidzianych sytuacji na drodze. Dobrym sposobem jest skorzystanie z przemyślanej ochrony ubezpieczeniowej, takiej jak…
Gruzja wyraźnie już zaznaczyła swoje miejsce na turystycznej mapie Europy. Destynacja ta to idealny kierunek dla osób lubiących odkrywać nowe…
Ubezpieczenia na życie to produkty zapewniające wypłatę świadczenia bliskim ubezpieczonego na wypadek jego śmierci. Jednak niekiedy zdarza się, że osoby…
Generali Polska już po raz kolejny otrzymało nagrody dla przyjaznego i odpowiedzialnego pracodawcy. Ubezpieczyciel ponownie zdobył tytuł "Friendly Workplace", a…
Wg statystyk Policji w 2023 r. rany w wypadkach z udziałem rowerzystów odniosło 3 264 osoby – kierujący jednośladem i poszkodowani…
Rankomat.pl rozszerza współpracę z Vienna Insurance Group (VIG). Do oferty mulitporównywarki dołączyły polisy komunikacyjne Compensy, największego ubezpieczyciela w Grupie VIG…