Pandemia i wynikające z niej skutki gospodarcze zmieniły zarówno potrzeby, jak i oczekiwania klientów, jednocześnie zmuszając do szybkiej cyfryzacji całą branżę ubezpieczeniową. Odbyło się to w zasadzie z dnia na dzień. Jak z tym wyzwaniem poradziła sobie multiagencja SuperUbezpieczenia.pl? Na nasze pytania odpowiada właściciel, Pan Paweł Racławski.
P.R.: Mijający rok był trudny pod wieloma względami jednak mimo wszystko pokazał, że zdalna sprzedaż ubezpieczeń jest możliwa także w kanałach agencyjnych. Gdy wybuchła pandemia, Towarzystwa Ubezpieczeń podjęły natychmiastowe kroki w celu zapewnienia pomocy nie tylko konsumentom, ale też i swoim agentom. Co ważne my, jako agenci ubezpieczeniowi musieliśmy reagować równie szybko, by zapewnić ciągłość obsługi naszym klientom. W przypadku naszej multiagencji przejście na zdalną sprzedaż ubezpieczeń okazało się dużo łatwiejszym zadaniem z programem dla agentów ubezpieczeniowych SuperAgent. Dzięki temu, że łączy on w sobie CRM i szybki kalkulator komunikacyjny z możliwością zaprezentowania ofert praktycznie każdego TU mogliśmy zapewnić doskonałe wsparcie specjalistom podczas pracy zdalnej. Nawet, jeśli było to prywatne mieszkanie.
P.R.: Początki zdalnej obsługi były trudne. Jednak nasi specjaliści robili wszystko, by ten sposób sprzedaży ubezpieczeń był dla naszych klientów bardziej zrozumiały. Nie tylko obsługiwali, ale też w pełni wyposażali ubezpieczającego w kompletne informacje, na podstawie, których mógł podjąć świadome decyzje związane z zakupem polisy. Nie ukrywam jednak, że wciąż istnieje spora grupa klientów, która preferuje tradycyjne kanały sprzedaży ubezpieczeń lub obawia się zdalnej obsługi. Dlatego naszą rolą jest to, by działać na rzecz świadomości ubezpieczeniowej i zapewniać klientom obsługę na wysokim poziomie, zgodnie z ich oczekiwaniami i potrzebami ubezpieczeniowymi.
P.R.: Mimo tego, że pandemia miała ogromy wpływ na branżę ubezpieczeniową w naszym przypadku pokazała, że zrównoważony rozwój ma kluczowe znaczenie w przypadku prowadzenia agencji ubezpieczeniowej. Wyznaczaliśmy sobie małe cele, które krok po kroku realizowaliśmy, było to np. udoskonalenie pracy zdalnej w zespołach sprzedażowych z wykorzystaniem programu SuperAgent. Dzięki temu mogliśmy trafiać do szerszego grona klientów, realizowaliśmy założone przez siebie zadania efektywnie, co miało też przełożenie na realizowaną sprzedaż.
P.R: Wielkimi krokami zbliża się Nowy Rok. Jest to idealny moment na to, by wyznaczyć sobie nowe cele. Pamiętajmy o tym, że podstawowym zadaniem każdej agencji ubezpieczeniowej powinno być zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta. A ta w ostatnich miesiącach opiera się głównie na przyspieszeniu wszelkich sposobów związanych ze sprzedażą ubezpieczeń. W SuperUbezpieczenia.pl współpracujemy z wieloma agentami ubezpieczeniowymi i okazuje się, że jednym z najlepszych sposobów, w jaki możemy im pomóc usprawnić działania obsługowe jest nasz program sprzedażowy. Dlatego każdy agent ubezpieczeniowy, który chce rozwijać się w branży powinien porozmawiać z naszymi specjalistami i oprócz fachowości i doskonałej wiedzy merytorycznej postawić na cyfryzację i automatyzację pracy, co pozwoli mu lepiej zarządzać pracą swoją i zespołu sprzedażowego (zarówno w biurach jak i podczas pracy zdalnej). Zachęcamy do współdziałania opartego na pełnym partnerstwie i służmy naszą wiedzą oraz wieloletnim doświadczeniem. Współpraca z multiagencją Superubezpieczenia.pl może pomóc agentom ubezpieczeniowym rozszerzyć ich dotychczasową ofertę produktową, dzięki czemu trafią oni do większej liczby klientów, co ostatecznie przełoży się na utrzymanie wielkości sprzedaży. Co w tych trudnych czasach jest bardzo cenne.
P.R.: Na pewno, szeroko pojętej „normalności” i powrotu do pracy bezpośrednio z klientem, bo tego na pewno potrzeba każdemu profesjonalnemu agentowi. My ze swojej strony chcielibyśmy podziękować za zaufanie i bardzo owocną współpracę w tym roku i życzyć wszystkim zdrowych i spokojnych Świąt Bożena Narodzenia oraz sukcesów w nadchodzącym roku.
P.R.: Dziękuję.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…