Categories: Aktualności

Kierowcy zadowoleni z Bezpośredniej Likwidacji Szkód

Firma Liberty Ubezpieczenia zleciła badanie na temat wprowadzonej kilka miesięcy temu usługi BLS. Z przeprowadzonego badania wynika, że co trzeci kierowca orientuje się na czym polega proces bezpośredniej likwidacji szkód. Pomimo tego, większość kierowców nie ma świadomości, że wykupując ubezpieczenie komunikacyjne wykupuje równocześnie usługę BLS.

Połowa badanych właścicieli samochodów opowiedziała się, że wolałaby zlikwidować szkodę u swojego ubezpieczyciela niż w zakładzie sprawcy. Jednak jak dodaje „RP” (15.01) większość z nich, bo aż 67% badanych nie orientuje się, czy takową usługę posiadają w pakiecie ubezpieczeń. Wyniki ankiety dowodzą, że pomimo tej niewiedzy kierowcy są bardzo zadowoleni z tego typu usługi ( zadowolenie potwierdziło niemal 80% badanych). 52% respondentów twierdzi, że usługa BLS miałaby też wpływ na decyzję o wyborze polisy. Wojciech Groblewski, dyrektor likwidacji szkód w Liberty Ubezpieczenia, potwierdza, że: „klienci, którzy zlikwidowali szkodę w systemie BLS, znacznie częściej odnawiają polisę w LU niż klienci bezszkodowi”.
 
Istotą bezpośredniej likwidacji szkód jest uzyskanie odszkodowania od ubezpieczyciela u którego wykupiliśmy polisę OC, natomiast dopiero on w naszym imieniu na zasadzie regresu odzyskuje zapłaconą kwotę od ubezpieczyciela sprawcy. Przy tego rodzaju usłudze właściciele aut mogą mieć pewność, że otrzymają odszkodowanie w kilkanaście dni, o odpowiedniej wysokości jednocześnie nie załatwiając wszystkich formalności samemu.
 
Źródło: www.rp.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

10 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

10 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago