Ceny polis OC znowu rosną. W przypadku młodych kierowców, lub dla właścicieli samochodów z dużymi silnikami ceny sięgają do kilku tysięcy rocznie. Tego typu sytuacja mobilizuje właścicieli aut do dość oryginalnych pomysłów. Na jaki pomysł tym razem wpadli polscy kierowcy?
Polisa przeznaczona dla właścicieli aut komisowych okazała się idealnym rozwiązaniem dla właścicieli samochodów. W związku z tym, iż ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych (art. 27) obejmuje bardzo dużą grupę pojazdów, ich właściciele coraz śmielej korzystają z tego typu „udogodnienia”. Niezależnie bowiem od pojemności silnika wystarczy zapłacić 65 złotych miesięcznie, aby spokojnie poruszać się samochodem.
Poszkodowani w wypadkach przez osoby posiadające krótkoterminowe ubezpieczenie również są chronieni
Rzecznika Finansowego uważa, że krótkoterminowe umowy OC są wiążące, w związku z czym poszkodowani przez posiadaczy takich polis są chronieni, a osoby starające się o odszkodowanie nie zostaną pozostawione samym sobie.
Właścicielom firm odpowiednie PKD „pozwoli” na korzystanie z „któtkoterminówek”
Jeśli do prowadzonej działalności gospodarczej właściciele firm dopiszą PKD zawierające pośredniczenie w handlu samochodami lub też, że działalność opiera się na zarabianiu na handlu samochodami, to firma może ubezpieczać samochody krótkoterminowo.
Przedłużanie takiego ubezpieczenia jest nie tylko w pełni legalne, ale również atrakcyjne pod względem finansowym. Za cały rok, łącznie zapłacimy 780 złotych, jednak należy pamiętać, żeby polisę obowiązkowo przedłużać co miesiąc. Dlaczego? Dlatego, że przerwy w obowiązkowym ubezpieczeniu OC są surowo karane.
Źródło: www.wp.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…