Categories: Bezpieczeństwo

Klienci banków doceniają Assistance

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Europ Assistance Polska, klienci banków coraz częściej mają świadomość posiadania bonusów, które dodawane są do produktów bankowych.

Ogólnopolskie Badanie Assistance, przeprowadzone pod koniec ubiegłego roku pokazują, że
że klienci banków coraz częściej doceniają assistance, który dołączany jest do produktów bankowych. Zarówno kobiety (68%), jak i mężczyźni (67%) oceniają produkty bankowe z dołączoną usługą jako atrakcyjne. Co drugi ankietowany zadeklarował również, że częściej korzystałby z usług banku, jeśli ten zaoferowałby bogaty pakiet assistance.

Oprócz bankowych propozycji assistance dodawane są też programy, które stanowią naturalne uzupełnienie produktu bankowego, np. home assistance dołączone do kredytu hipotecznego. Dzięki temu klienci mogą za pośrednictwem banku naprawić różnego typu urządzenia RTV/AGD. Mogą również skorzystać z przykładowej pomocy ślusarza.
 
Z kolei w przypadku kont firmowych sprawdza się office assistance dedykowany dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program przewiduje tu m.in. pomoc w biurze polegającą na interwencji specjalisty od napraw, a w sytuacji większych szkód również na transport i przechowanie mienia, znalezienie lokalu zastępczego czy pomoc prawną. Do kart kredytowe również dodawane są ubezpieczeniowe bonusy. Jak podkreśla Ryszard Grzelakprezes Europ Assistance Polska: „ Klienci mają duży wybór usług bankowych ze względu na różnorodność ofert na dojrzałym, rynku polskim oraz rosnącą wiedzę w zakresie usług finansowych, co daje im możliwość ich porównywania. Banki dążą więc do personalizowania ofert i uelastycznienia ich tak, żeby zadowolić indywidualne potrzeby klientów”.
 
Z badan wynika również ,że najczęściej dodawanymi świadczeniami w ramach bankowego assistance są: pomoc medyczna (67%), pomoc w domu (59%), holowanie auta/pomoc drogowa (52%), pomoc udzielana podczas podróży (35%). „Obserwujemy stały wzrost zainteresowania assistance medycznym. Jego dodanie do karty lub rachunku bankowego to atrakcyjne cenowo i funkcjonalnie rozwiązanie w porównaniu z drogim abonamentem i często ograniczoną dostępnością w prywatnym centrum medycznym. Ponadto, wysoka jakość usług medycznych w programie assistance stanowi alternatywę również dla publicznej służby zdrowia”-dodaje Grzelak.

Należy jednak podkreślić, że aby skorzystać z assistance, przede wszystkim trzeba wiedzieć, że posiada się taką możliwość. Wyniki badania jednoznacznie ukazują, że niemal połowa ankietowanych (48%) przyznaje, że czyta OWU, a prawie co czwarty badany przynajmniej je częściowo przegląda. Wśród świadomych respondentów przeważają osoby młode w wieku 18-25 lat (54%), posiadające wyższe wykształcenie (55%). 

 
Źródło: www.europ-assistance.pl  

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago