Lokalne firmy, które są ubezpieczone w Generali będą miały możliwość dołączenia do Programu Rabatowego ubezpieczyciela w roli Partnera. Dzięki temu będą mogły zyskać nowych odbiorców i trafić do szerszego grona potencjalnych klientów.
Lokalne firmy, które posiadają w Generali grupowe ubezpieczenie na życie mogą zostać Partnerem Programu Rabatowego Generali.
– Obecnie wiele firm boryka się ze spadkiem sprzedaży i ma ograniczoną możliwość oferowania swoich produktów i usług. Jesteśmy przekonani, że łącząc siły pomożemy im zyskać nowych odbiorców i odbudować biznes lub zmniejszyć negatywne skutki pandemii COVID-19. Wierzę również, że akcja spotka się z dużym zainteresowaniem naszych klientów i przyniesie wiele korzyści obu stronom – deklaruje Roger Hodgkiss, członek zarządu Generali TU SA.
Program Rabatowy Generali posiada dedykowaną stronę www.rabaty.generali.pl. Można na niej znaleźć zakładkę, która przeznaczona jest dla ofert lokalnych partnerów. Dzięki temu rozwiązaniu potencjalni klienci będą mogli w łatwy sposób odnaleźć produkty i usługi znajdujące się blisko miejsca ich zamieszkania lub pracy.
Lokalne firmy mogą dołączyć do programu poprzez wysłanie zgłoszenia na adres program.rabatowy@generali.pl. Dokonać tego można osobiście lub za pomocą pośrednika. Przystąpienie do programu wiąże się z oferowaniem rabatów na swoje usługi osobom, które posiadają w Generali polisę majątkową lub na życie. Co ważne oferta partnera powinna być przeznaczona dla osób fizycznych.
Program Rabatowy Generali jest skierowany do klientów Generali, którzy posiadają aktywną polisę. W jego ramach mogą otrzymać zniżki na produkty i usługi dopasowane do tego, jakiego rodzaju posiadają ubezpieczenie. Dotychczas Partnerami Programu Rabatowego zostali między innymi Baby Safe, Circle K, Medicover, sklep zoologiczny Max& Mrau, domkove.pl, Inter Cars oraz szkoła językowa Speak Up.
Szczegóły dotyczące programu można znaleźć na stronie www.rabaty.generali.pl
Źródło: Generali
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…