Aktualności

Klienci TU Warta szkodę zgłoszą przez Facebook

TU Warta jako pierwszy zakład ubezpieczeń w Polsce daje klientom możliwość zgłoszenia szkody za pomocą aplikacji Facebooka Messenger. Obecnie cały proces likwidacji szkód w Warcie można zrealizować mobilnie.

Warta otwiera profil na Facebooku

Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii dostępnych w aplikacji Messenger, w tym m.in. Chatbota czy silnika „NLP” (Przetwarzanie Języka Naturalnego), klienci mogą skorzystać z użytecznych funkcjonalności dostępnych na smartfonie, tablecie oraz komputerze. Kluczowym rozwiązaniem, wspierającym poszkodowanych w trudnych dla nich momentach, jest możliwość zgłoszenia szkód za pomocą Messengera. Dzięki temu klient posiadający smartfona może przejść przez proces likwidacji bez konieczności kontaktu telefonicznego czy spotkania z rzeczoznawcą.

Rafał Stankiewicz, wiceprezes zarządu TU Warta potwierdza: „ Statystki potwierdzają, że klienci w Polsce stają się coraz bardziej mobilni, oczekując tego samego od firm. Naszym zdaniem kluczowym momentem relacji klient-ubezpieczyciel jest likwidacja szkód, dlatego jesteśmy prekursorem we wprowadzaniu rozwiązań mobilnych w tym zakresie. Aplikacja Warta Mobile, służąca do zarządzania procesem, stale otrzymuje bardzo dobre oceny od klientów. Dzięki rozwiązaniu Audasmart ubezpieczeni mogą nawet sami wyliczyć kwotę odszkodowania, które tego samego dnia może trafić na ich konto. Teraz wykonujemy kolejny krok, oferując klientom między innymi możliwość zgłaszania szkód za pomocą Facebooka, z którego korzysta dziennie ponad 11 mln Polaków”.

Facebook jest odpowiedzią na potrzeby klientów

Korzystających przede wszystkim ze smartfonów oraz aplikacji Messenger. W budowę tej strony i jej funkcjonalności zaangażowane były osoby z wielu działów firmy, oprócz marketingu także likwidacji szkód, operacji, sprzedaży czy IT.  Zaproponowane przez nas rozwiązanie jest unikatowe na polskim rynku i pokazuje nasze podejście do obecności w mediach społecznościowych. Chcemy być użyteczni dla klientów, oferując im przydatne treści oraz przyjazne funkcjonalności, ułatwiające kontakt z nami. Dzięki naszemu profilowi na Facebooku korzystanie z ubezpieczeń ma być jeszcze łatwiejsze – dodaje Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie.

Klienci odwiedzający profil TU Warta w aplikacji Messenger mogą skorzystać z Chatbota

Zapewnia on  szybką odpowiedź na kluczowe pytania dotyczące ubezpieczeń i Warty, przy zachowaniu najwyższych standardów ochrony danych osobowych. W przypadku pojawienia się zbyt skomplikowanych pytań, przełącza automatycznie rozmowę do konsultanta Warty, dzięki ścisłej synchronizacji Messengera z Działem Obsługi Klientów. Wsparcie Chatbota umożliwia kontakt klientom z Warty praktycznie 24 godziny na dobę. Messenger Warty zapewnia także funkcjonalności w postaci:

Zgłoszenia szkody – korzystając z tego rozwiązania klient może w kilku intuicyjnych krokach zgłosić szkodę majątkową w Warcie, w tym z tytułu polisy OC komunikacyjnego. Liczba danych wpisywanych przez poszkodowanego została ograniczona do niezbędnego minimum. Po ich wypełnieniu klient otrzyma potwierdzenie zgłoszenia, a przez kolejne kroki może przejść korzystając z aplikacji Warta Mobile.

Bazy wiedzy – to rozwiązanie umożliwia znalezienie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania klientów dotyczące ubezpieczeń, procesów, obsługi klienta czy produktów Warty. Odpowiedzi dostępne są 24/7.

Pola kontaktu – prosta ścieżka kontaktu z Wartą, w tym szybkie połączenie z infolinią Warty.
„Profil na Facebooku oraz pozostałe wdrożone funkcjonalności są kolejnym etapem rozwoju obsługi klienta. Już Warta Mobile pokazała nam, jak ważne w kontakcie z poszkodowanym jest skracanie dystansu. Wiemy jakie są oczekiwania Polaków, dlatego poszerzamy liczbę rozwiązań służących do szybszej i przyjaźniejszej likwidacji szkód. Na każdym jej etapie oferujemy klientom kompleksową liczbę rozwiązań, dopasowanych do ich oczekiwań związanych między innymi ze sposobem kontaktu z Wartą” dodaje Rafał Stankiewicz.

Źródło: www.warta.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

O czym warto pamiętać, kupując ubezpieczenie na ferie? 

Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…

3 dni ago

Agro Pakiet od InterRisk – nie tylko ochrona majątku, ale także rolnika i jego bliskich 

Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…

3 dni ago

Dotowane ubezpieczenia upraw – kompleksowa ochrona dla rolników 

Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…

4 dni ago

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na energetykę 

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…

4 dni ago

Europ Assistance Polska z nową siedzibą 

Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…

6 dni ago

Czy ubezpieczyciele przy kalkulacji składek biorą pod uwagę odmiany upraw? 

Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…

6 dni ago