Categories: Aktualności

Klienci TU Warta szkodę zgłoszą przez Facebook

TU Warta jako pierwszy zakład ubezpieczeń w Polsce daje klientom możliwość zgłoszenia szkody za pomocą aplikacji Facebooka Messenger. Obecnie cały proces likwidacji szkód w Warcie można zrealizować mobilnie.

Warta otwiera profil na Facebooku

Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii dostępnych w aplikacji Messenger, w tym m.in. Chatbota czy silnika „NLP” (Przetwarzanie Języka Naturalnego), klienci mogą skorzystać z użytecznych funkcjonalności dostępnych na smartfonie, tablecie oraz komputerze. Kluczowym rozwiązaniem, wspierającym poszkodowanych w trudnych dla nich momentach, jest możliwość zgłoszenia szkód za pomocą Messengera. Dzięki temu klient posiadający smartfona może przejść przez proces likwidacji bez konieczności kontaktu telefonicznego czy spotkania z rzeczoznawcą.

Rafał Stankiewicz, wiceprezes zarządu TU Warta potwierdza: „ Statystki potwierdzają, że klienci w Polsce stają się coraz bardziej mobilni, oczekując tego samego od firm. Naszym zdaniem kluczowym momentem relacji klient-ubezpieczyciel jest likwidacja szkód, dlatego jesteśmy prekursorem we wprowadzaniu rozwiązań mobilnych w tym zakresie. Aplikacja Warta Mobile, służąca do zarządzania procesem, stale otrzymuje bardzo dobre oceny od klientów. Dzięki rozwiązaniu Audasmart ubezpieczeni mogą nawet sami wyliczyć kwotę odszkodowania, które tego samego dnia może trafić na ich konto. Teraz wykonujemy kolejny krok, oferując klientom między innymi możliwość zgłaszania szkód za pomocą Facebooka, z którego korzysta dziennie ponad 11 mln Polaków”.

Facebook jest odpowiedzią na potrzeby klientów

Korzystających przede wszystkim ze smartfonów oraz aplikacji Messenger. W budowę tej strony i jej funkcjonalności zaangażowane były osoby z wielu działów firmy, oprócz marketingu także likwidacji szkód, operacji, sprzedaży czy IT.  Zaproponowane przez nas rozwiązanie jest unikatowe na polskim rynku i pokazuje nasze podejście do obecności w mediach społecznościowych. Chcemy być użyteczni dla klientów, oferując im przydatne treści oraz przyjazne funkcjonalności, ułatwiające kontakt z nami. Dzięki naszemu profilowi na Facebooku korzystanie z ubezpieczeń ma być jeszcze łatwiejsze – dodaje Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie.

Klienci odwiedzający profil TU Warta w aplikacji Messenger mogą skorzystać z Chatbota

Zapewnia on  szybką odpowiedź na kluczowe pytania dotyczące ubezpieczeń i Warty, przy zachowaniu najwyższych standardów ochrony danych osobowych. W przypadku pojawienia się zbyt skomplikowanych pytań, przełącza automatycznie rozmowę do konsultanta Warty, dzięki ścisłej synchronizacji Messengera z Działem Obsługi Klientów. Wsparcie Chatbota umożliwia kontakt klientom z Warty praktycznie 24 godziny na dobę. Messenger Warty zapewnia także funkcjonalności w postaci:

Zgłoszenia szkody – korzystając z tego rozwiązania klient może w kilku intuicyjnych krokach zgłosić szkodę majątkową w Warcie, w tym z tytułu polisy OC komunikacyjnego. Liczba danych wpisywanych przez poszkodowanego została ograniczona do niezbędnego minimum. Po ich wypełnieniu klient otrzyma potwierdzenie zgłoszenia, a przez kolejne kroki może przejść korzystając z aplikacji Warta Mobile.

Bazy wiedzy – to rozwiązanie umożliwia znalezienie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania klientów dotyczące ubezpieczeń, procesów, obsługi klienta czy produktów Warty. Odpowiedzi dostępne są 24/7.

Pola kontaktu – prosta ścieżka kontaktu z Wartą, w tym szybkie połączenie z infolinią Warty.
„Profil na Facebooku oraz pozostałe wdrożone funkcjonalności są kolejnym etapem rozwoju obsługi klienta. Już Warta Mobile pokazała nam, jak ważne w kontakcie z poszkodowanym jest skracanie dystansu. Wiemy jakie są oczekiwania Polaków, dlatego poszerzamy liczbę rozwiązań służących do szybszej i przyjaźniejszej likwidacji szkód. Na każdym jej etapie oferujemy klientom kompleksową liczbę rozwiązań, dopasowanych do ich oczekiwań związanych między innymi ze sposobem kontaktu z Wartą” dodaje Rafał Stankiewicz.

Źródło: www.warta.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

5 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

5 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

8 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

1 dzień ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

2 dni ago