Największy polski ubezpieczyciel PZU po raz kolejny edukuje nie tylko dzieci, ale również ich rodziców w zakresie bezpieczeństwa. Podczas tegorocznych wakacji w nadmorskich miejscowościach PZU rozdaje specjalne opaski zsynchronizowane z aplikacją mobilną.
Ubezpieczyciel prowadzi badania ankietowe, chcąc w ten sposób poznać świadomość dzieci i rodziców o zagrożeniach w typowych i nietypowych sytuacjach. Osoby, które wezmą udział w badaniu, otrzymają unikatową dziecięcą opaskę „niezgubkę”, której zadaniem jest zlokalizowanie dziecka, jeśli te zbyt daleko się oddali. Opaska ma bowiem wbudowany nadajnik monitorujący lokalizację dziecka.
Metoda wsparcia bezpieczeństwa dzieci sprawdzi się przez cały rok, zarówno na wakacjach jak i feriach zimowych, pomocna będzie w centrum handlowym, na placu zabaw lub innym zatłoczonym miejscu gdzie łatwo stracić dziecko z oczu.
Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU Życie SA odkreśla zalety akcji: „Aplikacja wraz z opaską nie tylko, choć przede wszystkim, wspiera rodzica w monitorowaniu bezpieczeństwa dziecka. Rozwija również zaangażowanie społeczne, zachowania obywatelski. Dzięki rozwiniętym funkcjom społecznościowym rodzic może poprosić o pomoc w odnalezieniu pociechy innych użytkowników aplikacji. To zupełnie nowe, innowacyjne podejście do tematyki bezpieczeństwa”.
Inicjatywa odbywa się w ramach akcji „Bezpieczne wakacje z PZU”. W tym tygodniu w Juracie, Jastarni, Władysławowie, Jastrzębiej Górze, Karwii, Łebie i Darłówku odbędą się także wydarzenia edukacyjne. Akcję zakończy raport, który będzie zaprezentowany we wrześniu.
Źródło: www.pzu.pl
.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…