Categories: Aktualności

Kongres Brokerów: Fair Play 2015 dla Avivy i Ergo Hestii

Podczas XIX Kongresu Brokerów wręczono nagrody Fair Play za rok 2015. W ubezpieczeniach majątkowych zwyciężyła Ergo Hestia, a w ubezpieczeniach życiowych Aviva.

 
Sopocki ubezpieczyciel triumfował po raz piąty z rzędu. Na podium firm majątkowych najwyżej ocenionych przez brokerów znalazły się jeszcze miejsca dla TUiR Warta i Gothaer TU. Kolejne miejsca należały dla AIG Europe Limited i AXA TUiR.
 
Aviva TUnż wyprzedziła w tym roku Generali Życie, STUnż Ergo Hestia, PZU Życie oraz ubiegłorocznego triumfatora Compensa TUnż.
 
Nagroda Fair Play przyznawana jest od 2000 roku i obejmuje dwie kategorie: towarzystwo majątkowe i towarzystwo życiowe. Nagroda przyznawana jest na podstawie opinii brokerów na temat współpracy z ubezpieczycielami w zakresie jakości i dostosowywania oferty do rynku, serwisu sprzedażowego, a także likwidacji szkód. Badanie opinie przeprowadzane jest przez firmę A.T Kearney.
 
Tak o otrzymanej nagrodzie mówił Adam Roman, który odebrał statuetkę w imieniu Ergo Hestii:
 
Nagroda Fair-Play jest chlubą dla każdego underwrittera. To również nadzieja na przyszłość, która dziś po raz kolejny się dla nas spełniła. Dziękujemy za docenienie naszych wysiłków, deklarujemy, że nie będziemy ich też szczędzili w przyszłości, aby zasłużyć na Państwa uznanie i przychylność”.
 
Źródło: www.gu.com.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

15 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

15 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

18 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago