Categories: Aktualności

Które usługi assistance uważamy za najbardziej wartościowe?

Z najnowszego badania „Rynek usług assistance widziany oczami klientów” wynika, że 2,3 mln Polaków skorzystało w ubiegłym roku z tego rodzaju usług. To podobna liczba jak w latach 2017 i 2018, ale aż ponad dwukrotnie większa niż w roku 2013. Które usługi assistance uważamy za najbardziej wartościowe?

 

Największą wartość ma dla nas assistance samochodowe

 

Okazuje się, że największą wartość ma dla nas pomoc samochodowa / komunikacyjna (przykładowo holowanie, pomoc przy zepsutym aucie). Nieco mniej cenimy pomoc medyczną (domowa wizyta lekarska, rehabilitacja etc.). Na trzecim miejscu znajduje się pomoc turystyczną / podróżne (a więc m.in. organizacja leczenia podczas zagranicznego wyjazdu czy pomoc w przypadku zgubienia bagażu), a na czwartym – assistance domowe (np. naprawa urządzenia używanego w domu, które uległo awarii, przez fachowca).

 

81% badanych wie, czym jest pomoc ubezpieczyciela

 

Najczęściej rozumiemy je jako usługi pomocowe / ratunkowe, usługi ubezpieczeniowe /usługi dodatkowe lub usługi samochodowe / komunikacyjne.

 

„Typowy konsument usług assistance”

 

Jak zauważa w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Tomasz Frączek, prezes firmy Mondial Assistance: „Typowym konsumentem usług pomocowych jest mężczyzna mieszkający w dużym mieście, tzn. powyżej 200 tys. mieszkańców, dobrze sytuowany, sprawujący funkcję kierowniczą bądź specjalisty, z dochodem rozporządzalnym w wysokości blisko 5 tys. zł na gospodarstwo domowe.

 

Źródło: www.infowire.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

24 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

24 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago