Categories: Aktualności

Które usługi assistance uważamy za najbardziej wartościowe?

Z najnowszego badania „Rynek usług assistance widziany oczami klientów” wynika, że 2,3 mln Polaków skorzystało w ubiegłym roku z tego rodzaju usług. To podobna liczba jak w latach 2017 i 2018, ale aż ponad dwukrotnie większa niż w roku 2013. Które usługi assistance uważamy za najbardziej wartościowe?

 

Największą wartość ma dla nas assistance samochodowe

 

Okazuje się, że największą wartość ma dla nas pomoc samochodowa / komunikacyjna (przykładowo holowanie, pomoc przy zepsutym aucie). Nieco mniej cenimy pomoc medyczną (domowa wizyta lekarska, rehabilitacja etc.). Na trzecim miejscu znajduje się pomoc turystyczną / podróżne (a więc m.in. organizacja leczenia podczas zagranicznego wyjazdu czy pomoc w przypadku zgubienia bagażu), a na czwartym – assistance domowe (np. naprawa urządzenia używanego w domu, które uległo awarii, przez fachowca).

 

81% badanych wie, czym jest pomoc ubezpieczyciela

 

Najczęściej rozumiemy je jako usługi pomocowe / ratunkowe, usługi ubezpieczeniowe /usługi dodatkowe lub usługi samochodowe / komunikacyjne.

 

„Typowy konsument usług assistance”

 

Jak zauważa w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Tomasz Frączek, prezes firmy Mondial Assistance: „Typowym konsumentem usług pomocowych jest mężczyzna mieszkający w dużym mieście, tzn. powyżej 200 tys. mieszkańców, dobrze sytuowany, sprawujący funkcję kierowniczą bądź specjalisty, z dochodem rozporządzalnym w wysokości blisko 5 tys. zł na gospodarstwo domowe.

 

Źródło: www.infowire.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

4 godziny ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

4 godziny ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

23 godziny ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

23 godziny ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago