Categories: Aktualności

Prudential z nową kampanią reklamową – szczerze o emeryturze

Od dzisiaj na ekranach stacji ogólnopolskich i kanałów tematycznych można obejrzeć nowy spot reklamowy Prudential. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć działania online. Prudential uświadamia, że emerytura może trwać więcej niż tylko chwilę, dlatego warto o niej zawczasu pomyśleć i zacząć oszczędzać, aby móc ją przeżyć
na własnych warunkach. Kampanii towarzyszy hasło #kruchutko.  

 

Od dzisiaj można oglądać nowy spot reklamowy Prudential. Spot jest jednym z elementów najnowszej kampanii reklamowej ubezpieczyciela. Prudential zachęca w niej do dodatkowego samodzielnego zadbania o emeryturę.
Spot kontynuuje format „młodych bogów”, jednak w nieco zmienionej formie. Młody bóg zwraca się bezpośrednio
do widza i przekonuje, że na emeryturze możemy spędzić wiele lat, a nie tylko „chwilę”.

 

Kampania obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz video online, którym towarzyszą działania afiliacyjne i marketing w wyszukiwarkach. Kampanię wspierać będą również działania PR, których elementem będzie komunikacja wyników badań przeprowadzonych przez Prudential, a pokazujących postawy Polaków wobec emerytur. Jak mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudentialu, ubezpieczyciel chce szczerze porozmawiać z Polakami o ich emeryturach.

 

Według wszystkich dostępnych badań i analiz ekspertów, nasze emerytury mogą okazać
się rozczarowująco niskie. Na domiar złego,
na emeryturze możemy spędzić 20 i więcej lat. Dlatego Prudential podkreśla, że odkładanie na później decyzji o zadbaniu samodzielnie o swoją emeryturę może doprowadzić do tego, że nasze życie na emeryturze można będzie podsumować słowem #kruchutko.

 

Kampanię Prudential zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Michał Bulik,
a ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Formaty w jakich będzie wyświetlany spot w stacjach telewizyjnych to 15” i 30”, zaś do działań online przygotowano wersje 6”, 10” i 15”.

 

Na potrzeby kampanii jej twórcy przygotowali również dedykowany serwis internetowy www.szczerzeoemeryturze.pl. Można w nim znaleźć specjalną grę, ukazującą nasze wydatki
na emeryturze i uświadamiającą, że nasze życie na emeryturze może potrwać.

 

źródło: Prudential

 

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Ubezpieczenie samochodu przy wyjeździe zagranicznym

Przed nami długi weekend majowy. Część z nas korzystając z tego okresu wybierze się za granicę własnym samochodem. Pamiętajmy jednak,…

1 dzień ago
  • Top temat

Wyjazd do Wielkiej Brytanii – jakie ubezpieczenie turystyczne kupić?

Wyjazd do Wielkiej Brytanii to dobry pomysł zarówno na dłuższy, jak i krótszy urlop. Jednak przed podróżą powinniśmy zadbać przede…

1 dzień ago
  • Aktualności

Bez AC będzie trudno o odszkodowanie po kolizji z dzikiem…

W 2023 roku doszło w Polsce do 174 wypadków po najechaniu na zwierzęta, zginęło w nich 8 osób, a 202 zostały…

1 dzień ago
  • Aktualności

Finansowanie zakupu samochodu – opcje dostępne w salonie

Marzysz o nowym Audi, ale martwisz się formalnościami związanymi z zakupem? Niepotrzebnie! Salon Audi wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, oferując…

1 dzień ago
  • Aktualności

Znasz ubezpieczenie GAP? Sprawdź, jak dzięki niemu zabezpieczysz swój samochód!

Wiedziałeś, że wartość samochodu spada od razu po opuszczeniu salonu?  W obliczu tego nieuchronnego faktu, właściciele pojazdów stają przed wyzwaniem…

1 dzień ago
  • Aktualności

Na co zwrócić uwagę wybierając ubezpieczenie samochodu ciężarowego

Zadbanie o ubezpieczenie samochodu ciężarowego to obowiązek każdego właściciela takiego pojazdu. To również wyraz troski o bezpieczeństwo własne, pracowników oraz…

1 dzień ago