W tegorocznej edycji konkursu Laur Konsumenta 2016 zostały docenione dwa rodzaje ubezpieczeń oferowanych przez TU Warta. Dzięki glosom klientów Złoty Laur 2016 otrzymał produkt oferujący ubezpieczenie na życie, natomiast ubezpieczenie komunikacyjne uplasowało się tuż za nim otrzymując Srebrny Laur 2016.
W kategorii ubezpieczeń na życie, aż 24% konsumentów wskazało właśnie produkt Warty jako najlepszy na rynku. Drugi najlepszy wynik Towarzystwo uzyskało w kategorii ubezpieczenia komunikacyjne, otrzymując nagrodę Srebrny Laur Konsumenta 2016.
Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie podkreśla zalety produktów firmy: „Oferujemy szeroką paletę ubezpieczeń, których zakres możemy elastycznie dopasowywać do indywidualnych potrzeb naszych klientów. To rozwiązanie sprawdza się w praktyce i przekłada się na rosnącą sprzedaż naszych produktów. Trend ten jest widoczny również w ubezpieczeniach na życie i komunikacyjnych. Otrzymane nagrody Laur Konsumenta 2016 są dla nas wyraźną informacją, że nasze produkty spotykają się z pozytywną opinią konsumentów i spełnią swoje podstawowe zadanie, zapewniając odpowiednie bezpieczeństwo finansowe ubezpieczonym”.
Nagrody w plebiscycie podkreślają pozycję Warty na rynku, oraz jej postrzeganie przez klientów. Celem projektu jest ocena najpopularniejszych produktów , marek i usług w swoich kategoriach.
„Nagrodzone ubezpieczenia Warty to kompleksowa i elastyczna grupa produktów. Klienci zainteresowani ubezpieczeniem na życie mogą skorzystać w Warcie z szeregu rozwiązań odpowiadających na niemal każdą potrzebę: od polis zabezpieczających rodzinę, w tym dzieci, poprzez ochronę na okoliczność wszelkich wypadków aż po spłatę kredytów. Oferta ubezpieczenia komunikacyjnego uwzględnia zaś m.in. polisy OC i AC obejmujące szeroki zakres ryzyk uzupełniony o bogaty zestaw assistance i ochronę zniżek” dodaje Potacka.
Źródło: www.warta.pl
Wśród laureatów 7. edycji Konkursu „Zdrowa Przyszłość – Inspiracje” znalazły się projekty PZU Zdrowie. Do finału zakwalifikowano ponad 200 zgłoszeń,…
Zakup okularów dla dziecka to dosyć spory wydatek – można za nie zapłacić od ok. 500 zł do nawet tysiąca…
Już po raz kolejny Warta znalazła się na szczycie rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań „Rzeczpospolitej”. Ubezpieczyciel zajął pierwszą pozycję, w kategorii…
Wystartowała trzecia edycja kampanii promującej PZU, jako dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Ubezpieczyciel zaprasza do…
Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…
Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…