W tegorocznej edycji konkursu Laur Konsumenta 2016 zostały docenione dwa rodzaje ubezpieczeń oferowanych przez TU Warta. Dzięki glosom klientów Złoty Laur 2016 otrzymał produkt oferujący ubezpieczenie na życie, natomiast ubezpieczenie komunikacyjne uplasowało się tuż za nim otrzymując Srebrny Laur 2016.
W kategorii ubezpieczeń na życie, aż 24% konsumentów wskazało właśnie produkt Warty jako najlepszy na rynku. Drugi najlepszy wynik Towarzystwo uzyskało w kategorii ubezpieczenia komunikacyjne, otrzymując nagrodę Srebrny Laur Konsumenta 2016.
Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie podkreśla zalety produktów firmy: „Oferujemy szeroką paletę ubezpieczeń, których zakres możemy elastycznie dopasowywać do indywidualnych potrzeb naszych klientów. To rozwiązanie sprawdza się w praktyce i przekłada się na rosnącą sprzedaż naszych produktów. Trend ten jest widoczny również w ubezpieczeniach na życie i komunikacyjnych. Otrzymane nagrody Laur Konsumenta 2016 są dla nas wyraźną informacją, że nasze produkty spotykają się z pozytywną opinią konsumentów i spełnią swoje podstawowe zadanie, zapewniając odpowiednie bezpieczeństwo finansowe ubezpieczonym”.
Nagrody w plebiscycie podkreślają pozycję Warty na rynku, oraz jej postrzeganie przez klientów. Celem projektu jest ocena najpopularniejszych produktów , marek i usług w swoich kategoriach.
„Nagrodzone ubezpieczenia Warty to kompleksowa i elastyczna grupa produktów. Klienci zainteresowani ubezpieczeniem na życie mogą skorzystać w Warcie z szeregu rozwiązań odpowiadających na niemal każdą potrzebę: od polis zabezpieczających rodzinę, w tym dzieci, poprzez ochronę na okoliczność wszelkich wypadków aż po spłatę kredytów. Oferta ubezpieczenia komunikacyjnego uwzględnia zaś m.in. polisy OC i AC obejmujące szeroki zakres ryzyk uzupełniony o bogaty zestaw assistance i ochronę zniżek” dodaje Potacka.
Źródło: www.warta.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…