W tegorocznej edycji konkursu Laur Konsumenta 2016 zostały docenione dwa rodzaje ubezpieczeń oferowanych przez TU Warta. Dzięki glosom klientów Złoty Laur 2016 otrzymał produkt oferujący ubezpieczenie na życie, natomiast ubezpieczenie komunikacyjne uplasowało się tuż za nim otrzymując Srebrny Laur 2016.

W kategorii ubezpieczeń na życie, aż 24% konsumentów wskazało właśnie produkt Warty jako najlepszy na rynku. Drugi najlepszy wynik Towarzystwo uzyskało w kategorii ubezpieczenia komunikacyjne, otrzymując nagrodę Srebrny Laur Konsumenta 2016.
 
Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie podkreśla zalety produktów firmy: „Oferujemy szeroką paletę ubezpieczeń, których zakres możemy elastycznie dopasowywać do indywidualnych potrzeb naszych klientów. To rozwiązanie sprawdza się w praktyce i przekłada się na rosnącą sprzedaż naszych produktów. Trend ten jest widoczny również w ubezpieczeniach na życie i komunikacyjnych. Otrzymane nagrody Laur Konsumenta 2016 są dla nas wyraźną informacją, że nasze produkty spotykają się z pozytywną opinią konsumentów i spełnią swoje podstawowe zadanie, zapewniając odpowiednie bezpieczeństwo finansowe ubezpieczonym”.
 
Nagrody w plebiscycie podkreślają pozycję Warty na rynku, oraz jej postrzeganie przez klientów. Celem projektu jest ocena najpopularniejszych produktów , marek i usług w swoich kategoriach.
 
„Nagrodzone ubezpieczenia Warty to kompleksowa i elastyczna grupa produktów. Klienci zainteresowani ubezpieczeniem na życie mogą skorzystać w Warcie z szeregu rozwiązań odpowiadających na niemal każdą potrzebę: od polis zabezpieczających rodzinę, w tym dzieci, poprzez ochronę na okoliczność wszelkich wypadków aż po spłatę kredytów. Oferta ubezpieczenia komunikacyjnego uwzględnia zaś m.in. polisy OC i AC obejmujące szeroki zakres ryzyk uzupełniony o bogaty zestaw assistance i ochronę zniżek” dodaje Potacka.
 
Źródło: www.warta.pl