LINK4 został uhonorowany tytułem Marka Godna Zaufania 2023. Ubezpieczyciela doceniono za innowacyjność i wprowadzanie prostych rozwiązań w ubezpieczeniach. Firma zwyciężyła w kategorii: Wysoki A-IQ. Warto przypomnieć, że prestiżowy ranking organizuje co roku miesięcznik „My Company”.
Na zlecenie wydawcy miesięcznika „My Company” firma badawcza Kantar Polska SA przeprowadziła ankietę wśród firm i podmiotów gospodarczych sektora MSP. W badaniu, które zostało przeprowadzone już po raz ósmy, wzięło udział 1 110 respondentów. Co istotne, w każdej z kategorii można było wskazać tylko jedną markę – tę, którą darzy się największym zaufaniem. W tegorocznej edycji rankingu w gronie 25 firm wyróżnionych tytułem Marka Godna Zaufania 2023 znalazł się LINK4. Ubezpieczyciel zwyciężył w kategorii: Wysoki A-IQ, czyli firma, która najlepiej wykorzystuje sztuczną inteligencję w swojej działalności.
– Jest to dla nas szczególne wyróżnienie. Zaufanie to proces długofalowy i symboliczne znaczenie ma dla nas fakt, że tym zaszczytnym tytułem zostaliśmy uhonorowali w wyjątkowym dla LINK4 roku jubileuszowym. Już od 20 lat dostarczamy produkty i usługi najwyższej jakości, ale też dokładamy starań, by każdego klienta traktować indywidualnie i być fair, bo zysk mierzymy nie tylko twardymi danymi finansowymi. Równie ważne jest dla nas zaufanie naszych klientów, partnerów biznesowych i wszystkich współpracowników. To zasady niezmienne w LINK4 od dwóch dekad – podkreśla Agnieszka Wrońska, prezes LINK4.
Z opublikowanych informacji wynika, że przy ocenie najlepszego wykorzystania sztucznej inteligencji aż 43% respondentów wskazało na LINK4. Wprowadzone przez ubezpieczyciela rozwiązania, takie jak AI pozwalają między innymi na rozpoznawanie przesyłanych przez klientów zdjęć – pracownicy firmy weryfikują tylko wybrane przypadki. Dzięki zdalnej inspekcji pojazdu cały proces jest znacznie szybszy. Ciekawym projektem z obszaru sztucznej inteligencji jest również narzędzie, które służy do analizy rozmów doradców. Jak możemy przeczytać, system przeanalizował już ponad kilkadziesiąt tysięcy godzin rozmów konsultantów z klientami i pozwolił na zwiększenie ich efektywności oraz jakości. Nowością jest również wprowadzenie rozwiązań AI do procesu likwidacji szkód komunikacyjnych – sztuczna inteligencja wykorzystywana jest do przygotowania kosztorysu naprawy szkody komunikacyjnej. Cały proces zajmuje zaledwie 30 sekund.
Jak widać upraszczanie świata ubezpieczeń i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań zyskują coraz większe uznanie nie tylko klientów, ale też i obserwatorów rynku.
– Jesteśmy już dojrzałą korporacją, ale z duszą startupu. Wciąż chcemy robić rzeczy niestandardowe i pokazywać, że potrafimy nie tylko wykorzystywać, ale też nadal kreować rynkowe trendy. Sięgamy odważnie po coraz to nowsze rozwiązania i czerpiemy z możliwości, jakie daje zaawansowana technologia. Wierzymy, że ubezpieczenia powinny być proste i dzięki nowoczesnym narzędziom takie właśnie się stają – podsumowuje Agnieszka Wrońska.
Badanie Marka Godna Zaufania ma za zadanie zbierać opinie przedsiębiorców, kadry zarządzającej i specjalistów na temat najlepszych marek, produktów i usług oraz poznanie tych firm, którym najbardziej ufają.
Źródło: LINK4
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…