LINK4 został uhonorowany tytułem Marka Godna Zaufania 2023. Ubezpieczyciela doceniono za innowacyjność i wprowadzanie prostych rozwiązań w ubezpieczeniach. Firma zwyciężyła w kategorii: Wysoki A-IQ. Warto przypomnieć, że prestiżowy ranking organizuje co roku miesięcznik „My Company”.
Na zlecenie wydawcy miesięcznika „My Company” firma badawcza Kantar Polska SA przeprowadziła ankietę wśród firm i podmiotów gospodarczych sektora MSP. W badaniu, które zostało przeprowadzone już po raz ósmy, wzięło udział 1 110 respondentów. Co istotne, w każdej z kategorii można było wskazać tylko jedną markę – tę, którą darzy się największym zaufaniem. W tegorocznej edycji rankingu w gronie 25 firm wyróżnionych tytułem Marka Godna Zaufania 2023 znalazł się LINK4. Ubezpieczyciel zwyciężył w kategorii: Wysoki A-IQ, czyli firma, która najlepiej wykorzystuje sztuczną inteligencję w swojej działalności.
– Jest to dla nas szczególne wyróżnienie. Zaufanie to proces długofalowy i symboliczne znaczenie ma dla nas fakt, że tym zaszczytnym tytułem zostaliśmy uhonorowali w wyjątkowym dla LINK4 roku jubileuszowym. Już od 20 lat dostarczamy produkty i usługi najwyższej jakości, ale też dokładamy starań, by każdego klienta traktować indywidualnie i być fair, bo zysk mierzymy nie tylko twardymi danymi finansowymi. Równie ważne jest dla nas zaufanie naszych klientów, partnerów biznesowych i wszystkich współpracowników. To zasady niezmienne w LINK4 od dwóch dekad – podkreśla Agnieszka Wrońska, prezes LINK4.
Z opublikowanych informacji wynika, że przy ocenie najlepszego wykorzystania sztucznej inteligencji aż 43% respondentów wskazało na LINK4. Wprowadzone przez ubezpieczyciela rozwiązania, takie jak AI pozwalają między innymi na rozpoznawanie przesyłanych przez klientów zdjęć – pracownicy firmy weryfikują tylko wybrane przypadki. Dzięki zdalnej inspekcji pojazdu cały proces jest znacznie szybszy. Ciekawym projektem z obszaru sztucznej inteligencji jest również narzędzie, które służy do analizy rozmów doradców. Jak możemy przeczytać, system przeanalizował już ponad kilkadziesiąt tysięcy godzin rozmów konsultantów z klientami i pozwolił na zwiększenie ich efektywności oraz jakości. Nowością jest również wprowadzenie rozwiązań AI do procesu likwidacji szkód komunikacyjnych – sztuczna inteligencja wykorzystywana jest do przygotowania kosztorysu naprawy szkody komunikacyjnej. Cały proces zajmuje zaledwie 30 sekund.
Jak widać upraszczanie świata ubezpieczeń i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań zyskują coraz większe uznanie nie tylko klientów, ale też i obserwatorów rynku.
– Jesteśmy już dojrzałą korporacją, ale z duszą startupu. Wciąż chcemy robić rzeczy niestandardowe i pokazywać, że potrafimy nie tylko wykorzystywać, ale też nadal kreować rynkowe trendy. Sięgamy odważnie po coraz to nowsze rozwiązania i czerpiemy z możliwości, jakie daje zaawansowana technologia. Wierzymy, że ubezpieczenia powinny być proste i dzięki nowoczesnym narzędziom takie właśnie się stają – podsumowuje Agnieszka Wrońska.
Badanie Marka Godna Zaufania ma za zadanie zbierać opinie przedsiębiorców, kadry zarządzającej i specjalistów na temat najlepszych marek, produktów i usług oraz poznanie tych firm, którym najbardziej ufają.
Źródło: LINK4
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…