Aktualności

LINK4 i Papaya New Directors zwracają uwagę na problem depresji wśród dzieci

LINK4 już po raz czwarty został partnerem konkursu Papaya New Directors. W ramach inicjatywy wybrany twórca zmierzył się z bardzo ważnym społecznie tematem, jakim jest depresja oraz zaburzenia lękowe wśród dzieci i młodzieży. 

LINK4 partnerem konkursu 

LINK4 już po raz czwarty jest partnerem konkursu Papaya New Directors. W ramach inicjatywy został podjęty ważny społecznie temat, jakim jest depresja i zaburzenia lękowe wśród dzieci i młodzieży. 

– Bardzo cenimy ogromną wrażliwość, odwagę i nieszablonowe podejście młodych twórców i twórczyń. W tegorocznej edycji konkursu temat jest szczególnie ważny, bo dotyczy dzieci i młodzieży. Wymaga też szczególnego podejścia do bohaterów i dużej empatii ze strony reżysera, który wykonał ogromną pracę pod okiem doświadczonych filmowców – podkreśla Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu LINK4. 

Prawdziwe historie 

W ramach współpracy powstał film, który w swojej formie zbliżony jest do dokumentu. Jak możemy przeczytać, reżyserem spotu jest Łukasz Ruciński, zaś motyw przewodni stanowi pytanie, co depresja odebrała w życiu każdemu z bohaterek i bohaterów. 

– Siłą tego filmu są prawdziwe historie opowiedziane przez młodych ludzi, którzy sami zmagali się z depresją – mówi Joanna Talaśka, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w LINK4. 

„Resztki”, bo taką nazwę nosi spot, to prawdziwe wywiady z nastolatkami chorymi na depresję. Środkiem artystycznego wyrazu reżysera jest pokazanie ich problemów poprzez przedmioty. Tytuł bezpośrednio zwraca uwagę, że cierpiąc na depresję pozostają resztki – z zainteresowań, z pasji, z dawnego życia. 

Ważna uważność 

Głównym celem filmu jest to, by skłonił rodziców do większej uważności. 

– Choć to nasza kolejna współpraca, tegoroczne partnerstwo z LINK4 jest dla nas wyjątkowo ważne. Dzięki niemu mogliśmy wspólnie z Łukaszem przekazać, jak ważne jest, żeby dostrzegać niepokojące sygnały, które mogą być oznaką problemów dziecka czy nastolatka. To właśnie dzięki takim kampaniom konkurs Papaya New Directors najlepiej realizuje swoją misję – mówi Magdalena Ignatowicz, Head of Concept Development w Papaya Films. 

Z opublikowanych informacji wynika, że tegoroczna edycja konkursu Papaya New Directors jest poświęcona w całości ważnym i aktualnym problemom społecznym. Filmy mają za zadanie głęboko poruszać odbiorców oraz prowokować ich do refleksji i reakcji. 

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Forma kontaktu z ubezpieczycielem pod lupą 

W wykazie prac legislacyjnych Rady Ministrów znalazł się projekt kolejnej nowelizacji ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych,…

1 dzień ago

Ubezpieczenie dla studenta na praktyki 

Praktyki zawodowe to nie tylko obowiązkowy element studiów, ale tez pierwszy kontakt z realiami rynku…

1 dzień ago

Jak skutecznie ubezpieczyć sprzęt fotograficzny? 

Sprzęt fotograficzny to często inwestycja liczona w tysiącach złotych, dlatego warto go odpowiednio zabezpieczyć. Zwłaszcza,…

1 dzień ago

Kryptowaluty na wyciągnięcie ręki – inPZU Bitcoin debiutuje na rynku inwestycyjnym 

TFI PZU wprowadza innowacyjny fundusz, który ułatwia dostęp do rynku kryptowalut. Bez potrzeby zakładania rachunku…

1 dzień ago

UNIQA i Grupa mBanku przedłużają strategiczne partnerstwo 

UNIQA i Grupa mBanku przedłużyły współpracę na kolejne 12 lat w modelu dystrybucji wyłącznej. Partnerstwo…

2 dni ago

IRON – nowy poziom cyfrowej sprzedaży ubezpieczeń w InterRisk 

InterRisk, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, uruchomił platformę IRON – nowoczesne narzędzie wspierające agentów w sprzedaży…

2 dni ago