Categories: Aktualności

LINK4 i Papaya New Directors zwracają uwagę na problem depresji wśród dzieci

LINK4 już po raz czwarty został partnerem konkursu Papaya New Directors. W ramach inicjatywy wybrany twórca zmierzył się z bardzo ważnym społecznie tematem, jakim jest depresja oraz zaburzenia lękowe wśród dzieci i młodzieży. 

LINK4 partnerem konkursu 

LINK4 już po raz czwarty jest partnerem konkursu Papaya New Directors. W ramach inicjatywy został podjęty ważny społecznie temat, jakim jest depresja i zaburzenia lękowe wśród dzieci i młodzieży. 

– Bardzo cenimy ogromną wrażliwość, odwagę i nieszablonowe podejście młodych twórców i twórczyń. W tegorocznej edycji konkursu temat jest szczególnie ważny, bo dotyczy dzieci i młodzieży. Wymaga też szczególnego podejścia do bohaterów i dużej empatii ze strony reżysera, który wykonał ogromną pracę pod okiem doświadczonych filmowców – podkreśla Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu LINK4. 

Prawdziwe historie 

W ramach współpracy powstał film, który w swojej formie zbliżony jest do dokumentu. Jak możemy przeczytać, reżyserem spotu jest Łukasz Ruciński, zaś motyw przewodni stanowi pytanie, co depresja odebrała w życiu każdemu z bohaterek i bohaterów. 

– Siłą tego filmu są prawdziwe historie opowiedziane przez młodych ludzi, którzy sami zmagali się z depresją – mówi Joanna Talaśka, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w LINK4. 

„Resztki”, bo taką nazwę nosi spot, to prawdziwe wywiady z nastolatkami chorymi na depresję. Środkiem artystycznego wyrazu reżysera jest pokazanie ich problemów poprzez przedmioty. Tytuł bezpośrednio zwraca uwagę, że cierpiąc na depresję pozostają resztki – z zainteresowań, z pasji, z dawnego życia. 

Ważna uważność 

Głównym celem filmu jest to, by skłonił rodziców do większej uważności. 

– Choć to nasza kolejna współpraca, tegoroczne partnerstwo z LINK4 jest dla nas wyjątkowo ważne. Dzięki niemu mogliśmy wspólnie z Łukaszem przekazać, jak ważne jest, żeby dostrzegać niepokojące sygnały, które mogą być oznaką problemów dziecka czy nastolatka. To właśnie dzięki takim kampaniom konkurs Papaya New Directors najlepiej realizuje swoją misję – mówi Magdalena Ignatowicz, Head of Concept Development w Papaya Films. 

Z opublikowanych informacji wynika, że tegoroczna edycja konkursu Papaya New Directors jest poświęcona w całości ważnym i aktualnym problemom społecznym. Filmy mają za zadanie głęboko poruszać odbiorców oraz prowokować ich do refleksji i reakcji. 

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago