Odroczenie płatności za polisę? Teraz to możliwe. LINK4 wspólnie z PayPo udostępnia klientom opcję „kup teraz, zapłać później”. Dzięki temu rozwiązaniu zakup ubezpieczenia staje się wygodniejszy i lepiej dopasowany do sposobu, w jaki Polacy chcą dziś zarządzać pieniędzmi. To nowy krok w popularyzacji płatności BNPL na rynku finansowym.
LINK4 od lat kojarzy się z prostymi i nowoczesnymi ubezpieczeniami. Tym razem firma poszła o krok dalej i sięgnęła po rozwiązanie BNPL („buy now, pay later”), które zdobywa serca konsumentów w innych sektorach. PayPo, najbardziej rozpoznawalny gracz w świecie płatności odroczonych, udostępnił swoje usługi w ramach bramki PayU. Dzięki temu klienci ubezpieczyciela mogą zawrzeć polisę i zapłacić później. I to bez dodatkowych formalności.
– Odroczone płatności z PayPo stały się naturalnym wyborem konsumentów – to już nie tylko metoda płatności za zakupy w sklepach online i stacjonarnych, ale część codzienności finansowej wielu współczesnych Polaków. Widzimy, że klienci PayPo są zainteresowani korzystaniem z BNPL także w usługach, dlatego partnerstwo z LINK4, renomowanym towarzystwem ubezpieczeniowym, to dla nas przełomowy krok w stronę rozszerzenia naszych usług na kolejną branżę – tym razem ubezpieczeniową. Jesteśmy pewni, że ta współpraca przyniesie wiele obopólnych korzyści – płatności odroczone PayPo staną się jeszcze bardziej dostępne, a LINK4 zyska nowych, lojalnych klientów, którzy cenią sobie wygodę i elastyczność płacenia za pośrednictwem PayPo – mówi Tomasz Hadzik, Executive Vice President i Członek Zarządu w PayPo.
Klienci coraz częściej wybierają rozwiązania, które ułatwiają podejmowanie decyzji zakupowych. Opcja odroczenia kosztu polisy niewątpliwie sprawia, że zakup ubezpieczenia staje się mniej obciążający dla domowego budżetu. To praktyczna pomoc także przy kolejnych odnowieniach. Szczególnie wtedy, gdy termin płatności składki zbiega się z innymi wydatkami.
– Naszą ambicją jest oferowanie klientom prostych i spersonalizowanych rozwiązań. Wprowadzenie płatności odroczonych PayPo to odpowiedź na oczekiwania rynku. Dzięki tej opcji decyzja o zakupie ubezpieczenia staje się łatwiejsza – nie trzeba płacić od razu, można odłożyć to w czasie. To również ukłon w stronę klientów, którzy odnawiają polisę na kolejny rok. Odroczenie płatności czy rozłożenie jej na raty ułatwia zarządzanie budżetem domowym. Wierzymy, że klienci docenią elastyczność, jaką dają rozwiązania BNPL, a współpraca z PayPo przyczyni się do dalszego umacniania pozycji LINK4 jako lidera we wprowadzaniu innowacji na rynku ubezpieczeniowym – podkreśla Daniel Maj, dyrektor Pionu Operacji Ubezpieczeniowych w LINK4.
Warto dodać, że za całą technologiczną stroną stoi PayU. To operator płatności, który od lat rozwija usługi ułatwiające korzystanie z produktów cyfrowych.
– Płatności odroczone na dobre wpisały się w e-commerce i coraz częściej trafiają także do innych branż. To odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy chcą kupować wygodnie i mieć pełną elastyczność w wyborze sposobu płatności. W PayU tworzymy rozwiązania, które łączą technologię z prostotą i realną wartością – zarówno dla konsumentów, jak i dla biznesu. Współpraca z PayPo i LINK4 doskonale to pokazuje – razem rozwijamy nowoczesne metody płatności, które ułatwiają korzystanie z usług online i wspierają rozwój rynku cyfrowego – mówi Tomasz Żołnierz, Head of Credit Business Development w PayU GPO.
Doświadczenie pokazuje, że Polacy coraz częściej planują wydatki z wyprzedzeniem. Według badań PayPo aż 72,6 proc. respondentów prowadzi domowy budżet. To jasny sygnał, że klient oczekuje wyboru i sposobu płatności, który nie zaburzy finansowej równowagi. Model BNPL idealnie wspiera taką postawę. Dzięki temu rozwiązaniu można zadbać o ochronę ubezpieczeniową, nie rezygnując z innych priorytetów. Wygoda idzie, więc w parze z odpowiedzialnością. Jak widać wspólne działania LINK4, PayPo i PayU sprawiły, że klienci otrzymali narzędzie, które w znaczący sposób ułatwia zakup polisy.
Źródło: LINK4
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…