Categories: Aktualności

LINK4 konsoliduje obszar sprzedaży agencyjnej

Zmiany w strukturach LINK4. Nową szefową Pionu Sprzedaży Agencyjnej została Anna Katarzyna Olech. W nowej roli będzie odpowiadała za kompleksowy rozwój sieci sprzedaży oraz współpracę z multiagencjami i agencjami współpracującymi z ubezpieczycielem. Przypominamy też, że w czerwcu do firmy dołączył Rafał Jakubowiak. 

Zmiany w obszarze sprzedaży agencyjnej LINK4 

Anna Katarzyna Olech awansowała w strukturze LINK4 i będzie pełniła obowiązki dyrektor Pionu Sprzedaży Agencyjnej LINK4. Dotychczas zajmowała stanowisko dyrektor Departamentu Rynku Agencyjnego. 

– Stawiamy na wzmocnienie efektywności i rozwój naszych kanałów dystrybucji, dlatego połączyliśmy obszary sprzedaży Agencyjnej LINK4 w jeden Pion, którego liderem została Katarzyna Anna Olech. Jej ponad 20-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu strukturami sprzedaży oraz doskonała znajomość rynku agencyjnego w całej Polsce będą znaczącym wzmocnieniem naszej organizacji w tym obszarze – podkreślił wiceprezes LINK4 Mikołaj Ciaś. 

Umocnienie relacji z agentami 

Warto przypomnieć, że Anna Katarzyna Olech dołączyła do zespołu LINK4 w styczniu tego roku. Wcześniej, przez ponad dwie dekady pracowała w Sopockim Towarzystwie Ubezpieczeń ERGO Hestia. Początkowo tworzyła i kierowała przedstawicielstwami w Kaliszu i Zielonej Górze, a 6 lat temu dołączyła do grona osób zarządzających obszarem sprzedaży w centrali ERGO Hestii w Sopocie. Do końca 2022 roku odpowiadała za projekt rozwoju współpracy z mniejszymi multiagencjami. W ERGO Hestii tworzyła także model rekrutacji i pasy startowe dla agentów oraz wdrażała linie produktowe. 

– Jestem przekonana, że połączenie i koncentracja sił sprzedaży w jednym miejscu przyczyni się do umocnienia partnerskich relacji ze wszystkimi Agentami. Dzięki tej zmianie organizacyjnej będziemy im zapewniali biznesowe wsparcie w sposób efektywny i transparentny – powiedziała Anna Katarzyna Olech. 

Zmiany w Pionie Marketingu 

W ostatnim czasie do zespołu LINK4 dołączył także Rafał Jakubowiak. Jako dyrektor Pionu Marketingu kieruje zespołem odpowiedzialnym za strategię marketingową, działania online i offline, zarządzanie marką oraz komunikację ubezpieczyciela. 

– Cieszę się, że swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe zdobyte w wielu branżach będę mógł wykorzystać w pracy dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych  w Polsce. Przede mną i zespołem marketingu nowe wyzwania i projekty, które mam nadzieję nie tylko pozwolą nam utrzymać pozycję w czołówce, ale też zdobywać nowych klientów – podkreślił Rafał Jakubowiak, dyrektor Pionu Marketingu LINK4. 

Rafał Jakubowiak jest menedżerem z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym m.in. w branżach FMCG, finansów, wellness&hospitality oraz furniture. Karierę rozpoczął w mBanku, a kolejne  umiejętności marketingowe i liderskie zdobywał w The Coca-Cola Company. Doświadczenie biznesowe i menedżerskie rozwijał także w Sante, gdzie jako dyrektor marketingu odpowiadał, poza FMCG, także za rozwój obszaru hospitality&wellness. Rafał Jakubowiak jest również współzałożycielem startupu Salt Home and Style oraz niezależnym doradcą, który pomaga firmom z sektora MŚP w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych oraz budowaniu podstaw do efektywnej komunikacji z potencjalnymi klientami, kładąc przy tym duży nacisk na kanały digitalowe. 

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Grupa PZU przekaże 19 mln zł na walkę z powodzią

Grupa PZU utworzyła specjalny fundusz na sfinansowanie kosztów walki z powodzią – jego wartość to 19 mln zł. Środki mają…

13 godzin ago
  • Aktualności

Sprawna obsługa szkód i szybka pomoc dla klientów LINK4 dotkniętych powodzią

LINK4, podobnie jak większość ubezpieczycieli uruchomił szybką ścieżkę obsługi dla osób poszkodowanych przez powodzie i podtopienia, do których doszło na południu…

2 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczyciele uprościli procedury związane z likwidacją szkód

W obliczu wydarzeń na południu Polski ubezpieczyciele uprościli procedury likwidacji szkód spowodowanych przez powodzie. Towarzystwa podjęły szereg działań, które mają…

2 dni ago
  • Aktualności

Rankomat.pl stawia na agentów

Niepewność co do zakresu, skomplikowany język i brak wiedzy ubezpieczeniowej – to główne czynniki, które utrudniają zakup polisy. 87% Polaków…

2 dni ago
  • Top temat

PZU gotowy do pomocy w razie powodzi

Największy polski ubezpieczyciel jest już przygotowany do szybkiej obsługi szkód w przypadku wystąpienia w najbliższych dniach podtopień lub powodzi, zwłaszcza…

3 dni ago
  • Do pracy

Generali, z myślą o NNW – pakiet dziecko

Wrzesień od lat kojarzy nam się z koniecznością wyboru polisy szkolnej. Większość rodziców już jest po pierwszych zebraniach podczas których…

6 dni ago