Zmiany w strukturach LINK4. Nową szefową Pionu Sprzedaży Agencyjnej została Anna Katarzyna Olech. W nowej roli będzie odpowiadała za kompleksowy rozwój sieci sprzedaży oraz współpracę z multiagencjami i agencjami współpracującymi z ubezpieczycielem. Przypominamy też, że w czerwcu do firmy dołączył Rafał Jakubowiak.
Anna Katarzyna Olech awansowała w strukturze LINK4 i będzie pełniła obowiązki dyrektor Pionu Sprzedaży Agencyjnej LINK4. Dotychczas zajmowała stanowisko dyrektor Departamentu Rynku Agencyjnego.
– Stawiamy na wzmocnienie efektywności i rozwój naszych kanałów dystrybucji, dlatego połączyliśmy obszary sprzedaży Agencyjnej LINK4 w jeden Pion, którego liderem została Katarzyna Anna Olech. Jej ponad 20-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu strukturami sprzedaży oraz doskonała znajomość rynku agencyjnego w całej Polsce będą znaczącym wzmocnieniem naszej organizacji w tym obszarze – podkreślił wiceprezes LINK4 Mikołaj Ciaś.
Warto przypomnieć, że Anna Katarzyna Olech dołączyła do zespołu LINK4 w styczniu tego roku. Wcześniej, przez ponad dwie dekady pracowała w Sopockim Towarzystwie Ubezpieczeń ERGO Hestia. Początkowo tworzyła i kierowała przedstawicielstwami w Kaliszu i Zielonej Górze, a 6 lat temu dołączyła do grona osób zarządzających obszarem sprzedaży w centrali ERGO Hestii w Sopocie. Do końca 2022 roku odpowiadała za projekt rozwoju współpracy z mniejszymi multiagencjami. W ERGO Hestii tworzyła także model rekrutacji i pasy startowe dla agentów oraz wdrażała linie produktowe.
– Jestem przekonana, że połączenie i koncentracja sił sprzedaży w jednym miejscu przyczyni się do umocnienia partnerskich relacji ze wszystkimi Agentami. Dzięki tej zmianie organizacyjnej będziemy im zapewniali biznesowe wsparcie w sposób efektywny i transparentny – powiedziała Anna Katarzyna Olech.
W ostatnim czasie do zespołu LINK4 dołączył także Rafał Jakubowiak. Jako dyrektor Pionu Marketingu kieruje zespołem odpowiedzialnym za strategię marketingową, działania online i offline, zarządzanie marką oraz komunikację ubezpieczyciela.
– Cieszę się, że swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe zdobyte w wielu branżach będę mógł wykorzystać w pracy dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce. Przede mną i zespołem marketingu nowe wyzwania i projekty, które mam nadzieję nie tylko pozwolą nam utrzymać pozycję w czołówce, ale też zdobywać nowych klientów – podkreślił Rafał Jakubowiak, dyrektor Pionu Marketingu LINK4.
Rafał Jakubowiak jest menedżerem z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym m.in. w branżach FMCG, finansów, wellness&hospitality oraz furniture. Karierę rozpoczął w mBanku, a kolejne umiejętności marketingowe i liderskie zdobywał w The Coca-Cola Company. Doświadczenie biznesowe i menedżerskie rozwijał także w Sante, gdzie jako dyrektor marketingu odpowiadał, poza FMCG, także za rozwój obszaru hospitality&wellness. Rafał Jakubowiak jest również współzałożycielem startupu Salt Home and Style oraz niezależnym doradcą, który pomaga firmom z sektora MŚP w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych oraz budowaniu podstaw do efektywnej komunikacji z potencjalnymi klientami, kładąc przy tym duży nacisk na kanały digitalowe.
Źródło: LINK4
Wakacyjny wyjazd to doskonała okazja do odpoczynku – ale też moment, gdy dom bez opieki…
W ostatnich latach gwałtowne zjawiska pogodowe coraz mocniej dają się we znaki przedsiębiorstwom. W 2024…
Dzieci i młodzież do 16. roku życia mają obowiązkowo jeździć w kaskach – i to…
Niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą pokrzyżować nawet najlepiej zaplanowane wakacje. Jednak nie każdy wie, że dzięki…
Coraz więcej Polaków wyrusza na wakacyjne trasy motocyklem. Jednak zanim wsiądziemy na dwa kółka i…
PKO Ubezpieczenia w swoim pierwszym raporcie społecznym pokazuje, jak kobiety w Polsce oceniają swój dobrostan.…